09-09-2021 20:42
Dzień dobry!
Chciałabym spytać, dlaczego nie ma możliwości korzystania z Blika oddzielnie firmowo i prywatnie? Wykorzystuję w tym celu dwa numery telefonów, niestety nie znalazłam opcji powiązania ich z dwoma różnymi rachunkami - mogę wybrać tylko albo opcję prywatną, albo firmową, co z mojego punktu widzenia nie ma najmniejszego sensu. Chciałabym zasugerować dodanie takiej opcji.
Pozdrawiam,
MZ
10-09-2021 21:12
@Magda555 Zapisaliśmy Twoją opinię w tej sprawie. Przyjrzymy się temu.
29-09-2021 10:03
30-09-2021 10:14
@jarrecky Aktualnie nie ma u nas takiej możliwości. Przekazaliśmy tę sugestię do zespołu odpowiedzialnego za rozwój płatności mobilnych
czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?
26-12-2024Cześć,
Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?
Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?
26-12-2024