Aplikacja mobilna

Odpowiedz
Highlighted

Aplikacja mobilna nie działa na OnePlus 7 Pro

Aplikacja mobilna na OnePlus to jakaś masakra - od 2 miesięcy użeram się z obsługą banku, żeby pomogli mi poprawić działanie aplikacji. Jak ją włączam, mam ciągle biały ekran z kręcącym się kółkiem ładowania - i nic więcej się nie dzieje. W logach widzę, że apka dobija się do serwera, ale zostaje na statusie SENT - nie przychodzi odpowiedź od serwera. 

Obsługa banku nic nie umie zrobić - "u nas działa, u innych działa, nie mamy rozwiązania. Poczekaj na nową wersję, może zadziała" - czytaj: spadaj na drzewo, nie chce nam się bujać z błędem jednego klienta. A wystarczy na prawdę sprawdzić czemu serwer nie odpowiada na dany request, to prosta sprawa. 

Próbuję oczywiście czyścić cache, reinstalować, usuwać komórkę z zapamiętanych urządzeń, odinstalowałem antywirusa, zmieniałem uprawnienia itp - działa przez dwa dni i problem wraca. Wysyłam logi z komórki, screeny, opisy - nic.

 

Ktoś miał podobny problem? Generalnie, to poczekam na nową wersję i zmienię bank, bo taki bank to kicha a nie bank. 

Odpowiedz
0 Lajków
przybylkiewicz
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
16-08-2019
Wiadomość 1 z 1 (1 549 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wniosek o kredyt czas oczekiwania

@juleczka 

 

W przypadku złożenia wniosku bez operatu (niepełnego) żaden termin nie zobowiązuje banku, bank ma teoretycznie 21 dni od dostarczenia "ostatniego" dokumentu.

28-10-2020
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję kredytową

Ja złożyłam wszystkie dokumenty 9.10, do dziś zero odpowiedzi..

28-10-2020
Re.: problem z logowaniem do profilu zaufanego

Witam
Czy udało się Pani rozwiązać problem, gdzie leżała przyczyna, po stronie ING czy urzędu? Jestem w podobnej sytuacji, zgłosiłem sprawę na infolinii ING, ale mam wrażenie, że nie wiedzą jaka jest p...

28-10-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy