Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Aplikacja mobilna nie działa na OnePlus 7 Pro

Aplikacja mobilna na OnePlus to jakaś masakra - od 2 miesięcy użeram się z obsługą banku, żeby pomogli mi poprawić działanie aplikacji. Jak ją włączam, mam ciągle biały ekran z kręcącym się kółkiem ładowania - i nic więcej się nie dzieje. W logach widzę, że apka dobija się do serwera, ale zostaje na statusie SENT - nie przychodzi odpowiedź od serwera. 

Obsługa banku nic nie umie zrobić - "u nas działa, u innych działa, nie mamy rozwiązania. Poczekaj na nową wersję, może zadziała" - czytaj: spadaj na drzewo, nie chce nam się bujać z błędem jednego klienta. A wystarczy na prawdę sprawdzić czemu serwer nie odpowiada na dany request, to prosta sprawa. 

Próbuję oczywiście czyścić cache, reinstalować, usuwać komórkę z zapamiętanych urządzeń, odinstalowałem antywirusa, zmieniałem uprawnienia itp - działa przez dwa dni i problem wraca. Wysyłam logi z komórki, screeny, opisy - nic.

 

Ktoś miał podobny problem? Generalnie, to poczekam na nową wersję i zmienię bank, bo taki bank to kicha a nie bank. 

Odpowiedz
0 Lajków
przybylkiewicz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-08-2019
Wiadomość 1 z 4 (4 886 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna nie działa na OnePlus 7 Pro

.

Odpowiedz
0 Lajków
davinicii223
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
22-09-2021
Wiadomość 2 z 4 (3 104 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna nie działa na OnePlus 7 Pro

mam to samo na OnePlus 5T - długie logowanie, problem z wyświetlaniem historii
Odpowiedz
0 Lajków
abx
abx
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
13-04-2016
Wiadomość 3 z 4 (3 000 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja mobilna nie działa na OnePlus 7 Pro

@abx sam jestem użytkownikiem OnePlusa. Co prawda jest to 7 Pro, ale sprawdzałem, że logowanie, wyświetlanie historii i płatności mobilne u mnie działają bez zarzutu. Spróbuj na początek w ustawieniach telefonu wyczyścić pamięć podręczną naszej aplikacji. To powinno wystarczyć. Gdybyś nie widział różnicy, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69. Przez społeczność nie mamy dostępu do danych klientów w naszych systemach. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (2 958 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzy

...

25-04-2024
Podejmujemy decyzje - ile trwa?

ING ile wkońcu trwa etap 5 “ Wygląda na to, że mamy już wszystko. Podejmujemy decyzję.”?! Bo 4 dni robocze już minęły…

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My nadal czekamy. Dzisiaj czwarty dzień roboczy.

25-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy