Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Aplikacja mobilna nie działa na OnePlus 7 Pro

Aplikacja mobilna na OnePlus to jakaś masakra - od 2 miesięcy użeram się z obsługą banku, żeby pomogli mi poprawić działanie aplikacji. Jak ją włączam, mam ciągle biały ekran z kręcącym się kółkiem ładowania - i nic więcej się nie dzieje. W logach widzę, że apka dobija się do serwera, ale zostaje na statusie SENT - nie przychodzi odpowiedź od serwera. 

Obsługa banku nic nie umie zrobić - "u nas działa, u innych działa, nie mamy rozwiązania. Poczekaj na nową wersję, może zadziała" - czytaj: spadaj na drzewo, nie chce nam się bujać z błędem jednego klienta. A wystarczy na prawdę sprawdzić czemu serwer nie odpowiada na dany request, to prosta sprawa. 

Próbuję oczywiście czyścić cache, reinstalować, usuwać komórkę z zapamiętanych urządzeń, odinstalowałem antywirusa, zmieniałem uprawnienia itp - działa przez dwa dni i problem wraca. Wysyłam logi z komórki, screeny, opisy - nic.

 

Ktoś miał podobny problem? Generalnie, to poczekam na nową wersję i zmienię bank, bo taki bank to kicha a nie bank. 

Odpowiedz
0 Lajków
przybylkiewicz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-08-2019
Wiadomość 1 z 4 (2 346 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna nie działa na OnePlus 7 Pro

.

Odpowiedz
0 Lajków
davinicii223
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
22-09-2021
Wiadomość 2 z 4 (564 wyświetleń)

Re.: Aplikacja mobilna nie działa na OnePlus 7 Pro

mam to samo na OnePlus 5T - długie logowanie, problem z wyświetlaniem historii
Odpowiedz
0 Lajków
abx
abx
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
13-04-2016
Wiadomość 3 z 4 (460 wyświetleń)

Re: Re.: Aplikacja mobilna nie działa na OnePlus 7 Pro

@abx sam jestem użytkownikiem OnePlusa. Co prawda jest to 7 Pro, ale sprawdzałem, że logowanie, wyświetlanie historii i płatności mobilne u mnie działają bez zarzutu. Spróbuj na początek w ustawieniach telefonu wyczyścić pamięć podręczną naszej aplikacji. To powinno wystarczyć. Gdybyś nie widział różnicy, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69. Przez społeczność nie mamy dostępu do danych klientów w naszych systemach. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
629
201
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (418 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Mastercard w telefonie - autoryzacja niepoprawna. Brak możliwości płacenia.

Zdajemy sobie sprawę, że brak możliwości korzystania z karty Mastercard w telefonie utrudnia codzienne płatności. 

Mamy zgłoszony błąd odnośnie odrzucania płatności kartą w terminalu pomimo poprawneg

...

23-10-2021
Re.: Bankowość leży?

żona od dwóch tygodni nie może zapłacić , ja od tygodnia, z infolini i ze zgloszenia , dowiedziałem się że wina po stronie sprzedawców i nie wiadomo ile potrwa hhaah porażka.  Jakieś bujdy ponieważ ta

...

23-10-2021
Re: Re.: Cofnięcie przelewu z konta direct

Niestety takiego przelewu już sama nie odwołasz. W przyszłości zachęcam Cię do kontaktu z nami na czacie na stronie lub w Moim ING (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00 oraz w sobotę od 8:00 do

...

22-10-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy