16-08-2019 15:25
Aplikacja mobilna na OnePlus to jakaś masakra - od 2 miesięcy użeram się z obsługą banku, żeby pomogli mi poprawić działanie aplikacji. Jak ją włączam, mam ciągle biały ekran z kręcącym się kółkiem ładowania - i nic więcej się nie dzieje. W logach widzę, że apka dobija się do serwera, ale zostaje na statusie SENT - nie przychodzi odpowiedź od serwera.
Obsługa banku nic nie umie zrobić - "u nas działa, u innych działa, nie mamy rozwiązania. Poczekaj na nową wersję, może zadziała" - czytaj: spadaj na drzewo, nie chce nam się bujać z błędem jednego klienta. A wystarczy na prawdę sprawdzić czemu serwer nie odpowiada na dany request, to prosta sprawa.
Próbuję oczywiście czyścić cache, reinstalować, usuwać komórkę z zapamiętanych urządzeń, odinstalowałem antywirusa, zmieniałem uprawnienia itp - działa przez dwa dni i problem wraca. Wysyłam logi z komórki, screeny, opisy - nic.
Ktoś miał podobny problem? Generalnie, to poczekam na nową wersję i zmienię bank, bo taki bank to kicha a nie bank.
23-09-2021 03:47
.
26-09-2021 10:25
27-09-2021 10:34
@abx sam jestem użytkownikiem OnePlusa. Co prawda jest to 7 Pro, ale sprawdzałem, że logowanie, wyświetlanie historii i płatności mobilne u mnie działają bez zarzutu. Spróbuj na początek w ustawieniach telefonu wyczyścić pamięć podręczną naszej aplikacji. To powinno wystarczyć. Gdybyś nie widział różnicy, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69. Przez społeczność nie mamy dostępu do danych klientów w naszych systemach.
Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024Dzień dobry,
czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?
Pozdrawiam
13-11-2024Dziękujemy za opinie, przekazaliśmy to do odpowiedniego działu.
13-11-2024