Aplikacja mobilna

Odpowiedz
Highlighted

Aplikacja mobilna nie działa na OnePlus 7 Pro

Aplikacja mobilna na OnePlus to jakaś masakra - od 2 miesięcy użeram się z obsługą banku, żeby pomogli mi poprawić działanie aplikacji. Jak ją włączam, mam ciągle biały ekran z kręcącym się kółkiem ładowania - i nic więcej się nie dzieje. W logach widzę, że apka dobija się do serwera, ale zostaje na statusie SENT - nie przychodzi odpowiedź od serwera. 

Obsługa banku nic nie umie zrobić - "u nas działa, u innych działa, nie mamy rozwiązania. Poczekaj na nową wersję, może zadziała" - czytaj: spadaj na drzewo, nie chce nam się bujać z błędem jednego klienta. A wystarczy na prawdę sprawdzić czemu serwer nie odpowiada na dany request, to prosta sprawa. 

Próbuję oczywiście czyścić cache, reinstalować, usuwać komórkę z zapamiętanych urządzeń, odinstalowałem antywirusa, zmieniałem uprawnienia itp - działa przez dwa dni i problem wraca. Wysyłam logi z komórki, screeny, opisy - nic.

 

Ktoś miał podobny problem? Generalnie, to poczekam na nową wersję i zmienię bank, bo taki bank to kicha a nie bank. 

Odpowiedz
0 Lajków
przybylkiewicz
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
16-08-2019
Wiadomość 1 z 1 (1 490 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Doładowanie telefonu- polecenie zapłaty

W najbliższym czasie nie planujemy udostępnienia takiej funkcji. Możliwe, że pojawi się w przyszłości. Jeżeli coś się zmieni, to damy o tym znać naszym klientom. 

24-09-2020
Re: Re.: Aktywacja karty

Przez społeczność nie mamy żadnego dostępu do danych w naszych systemach. Tutaj nie mogę się odnieść do Twojego wpisu. Jeżeli jest to odnowiona karta (stara traci ważność), to aktywujesz ją w bankomac

...

24-09-2020
Re: Re.: Aplikacja na zegarek

Dziękuję za informację i liczę, że w niedługim czasie pojawią się możliwości płacenia zegarkami Samsung z systemem Tizen. Pozdrawiam.

23-09-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy