22-09-2021 16:33
23-09-2021 17:01
Standardowo to, czy korzysta się z aplikacji to wybór klienta. Jest to na pewno wygodne rozwiązanie dzięki, któremu możesz monitorować swoje wydatki. Zachęcamy do korzystania
Czy możesz napisać nam jak dokładnie brzmi zapis w umowie, o którym wspomniałeś w swoim poście?
23-09-2021 22:30
nie mam jeszcze umowy, w uwagach do symulacji kredytu mam poniższy zapis:
Wymagane:
Aplikacja Moje ING(każdy
kredytobiorca)
Czy to oznacza że aplikacja jest obowiązkowa?
24-09-2021 22:45
Przez społeczność nie mogę sprawdzić danych w naszych systemach ani symulacji, o której piszesz. Czasami otrzymanie pewnych warunków kredytowania wiąże się ze złożeniem wniosku w naszej bankowości internetowej. Gdyby u Ciebie też tak było, to musiałbyś mieć dostęp do naszej bankowości w przeglądarce internetowej (ją też nazywamy potocznie aplikacją) lub aplikacji mobilnej. Najlepiej będzie, jeżeli skontaktujesz się ze specjalistą, który przygotował dla Ciebie symulację. On będzie mógł to dla Ciebie potwierdzić.
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024