22-09-2021 16:33
23-09-2021 17:01
Standardowo to, czy korzysta się z aplikacji to wybór klienta. Jest to na pewno wygodne rozwiązanie dzięki, któremu możesz monitorować swoje wydatki. Zachęcamy do korzystania
Czy możesz napisać nam jak dokładnie brzmi zapis w umowie, o którym wspomniałeś w swoim poście?
23-09-2021 22:30
nie mam jeszcze umowy, w uwagach do symulacji kredytu mam poniższy zapis:
Wymagane:
Aplikacja Moje ING(każdy
kredytobiorca)
Czy to oznacza że aplikacja jest obowiązkowa?
24-09-2021 22:45
Przez społeczność nie mogę sprawdzić danych w naszych systemach ani symulacji, o której piszesz. Czasami otrzymanie pewnych warunków kredytowania wiąże się ze złożeniem wniosku w naszej bankowości internetowej. Gdyby u Ciebie też tak było, to musiałbyś mieć dostęp do naszej bankowości w przeglądarce internetowej (ją też nazywamy potocznie aplikacją) lub aplikacji mobilnej. Najlepiej będzie, jeżeli skontaktujesz się ze specjalistą, który przygotował dla Ciebie symulację. On będzie mógł to dla Ciebie potwierdzić.
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024