Odpowiedz

Czy aplikacja jest konieczna?

Czy aplikacja ING jest konieczna żeby korzystać z usług banku? W warunkach udzielania kredytu mam obowiązek posiadania aplikacji - pytanie po co? I co się stanie jak ją odinstaluję?
Odpowiedz
0 Lajków
Daniel3
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
22-09-2021
Wiadomość 1 z 4 (3 646 wyświetleń)

Re: Czy aplikacja jest konieczna?

Standardowo to, czy korzysta się z aplikacji to wybór klienta. Jest to na pewno wygodne rozwiązanie dzięki, któremu możesz monitorować swoje wydatki. Zachęcamy do korzystania Emotikon: Szczęśliwy 
Czy możesz napisać nam jak dokładnie brzmi zapis w umowie, o którym wspomniałeś w swoim poście?
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (3 595 wyświetleń)

Re: Czy aplikacja jest konieczna?

nie mam jeszcze umowy, w uwagach do symulacji kredytu mam poniższy zapis:

 

Wymagane:

Aplikacja Moje ING(każdy
kredytobiorca)

 

Czy to oznacza że aplikacja jest obowiązkowa?

Odpowiedz
0 Lajków
Daniel3
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
22-09-2021
Wiadomość 3 z 4 (3 580 wyświetleń)

Re: Czy aplikacja jest konieczna?

Przez społeczność nie mogę sprawdzić danych w naszych systemach ani symulacji, o której piszesz. Czasami otrzymanie pewnych warunków kredytowania wiąże się ze złożeniem wniosku w naszej bankowości internetowej. Gdyby u Ciebie też tak było, to musiałbyś mieć dostęp do naszej bankowości w przeglądarce internetowej (ją też nazywamy potocznie aplikacją) lub aplikacji mobilnej. Najlepiej będzie, jeżeli skontaktujesz się ze specjalistą, który przygotował dla Ciebie symulację. On będzie mógł to dla Ciebie potwierdzić. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (3 520 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy