11-09-2021 09:48
Jak w aplikacji mobilnej ING Business zmienić limity płatności kartą? Opcja pojawia się wyłącznie, gdy pojawia się komunikat o tym, że odrzucono transakcję ze względu na limit, natomiast nie jestem w stanie zlokalizować tej opcji przy normalnym użytkowaniu aplikacji.
13-09-2021 11:31
W aplikacji mobilnej nie ma możliwości zmiany limitów. Prozę, żebyś skorzystał z pełnej wersji bankowości. Po zalogowaniu się wybierz:
• Karty,
• na liście kart z prawej strony wejdź w szczegóły karty,
• w szczegółach karty, w sekcji Limity na karcie, kliknij przycisk Zmień.
Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.
19-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |