O MartaK

139 Polubień
224 Rozwiązań
543 Postów
Re: Pożyczka

Cieszę się, że nasza oferta Cię zainteresowała, ale niestety nie możesz z niej skorzystać Emotikon: Smutny Nie akceptujemy zagranicznych dochodów. Zapraszamy do kontaktu w przyszłości, niewykluczone, że się to zmieni. 
 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Historia transakcji w bankowości internetowej(aplikacja/strona)

Historia transakcji to dokument bankowy, w który nie możemy ingerować. Dlatego nie można ukryć ani usunąć danych z historii. Przykro mi, że nie pomożemy Emotikon: Smutny


 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Zafuany / zdeciniowany odbiorca - potwierdzanie przelewów

Rzeczywiście, jest tak, jak piszesz. Dodanie odbiorcy do listy, nie eliminuje dodatkowych zabezpieczeń jakim jest np. prośba o wpisanie kodu PIN do aplikacji. Ma to za zadanie ułatwienie wysyłania przelewów, żebyś nie musiał każdorazowo uzupełniać wszystkich danych lub szukać ostatniego przelewu. 

 

2
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Не могу зайти в приложении

Żebyśmy mogli pomóc, prosimy o kontakt w języku polskim lub angielskim. 
Please write in English or Polish.

Русскоязычная инфолиния рабочие дни 9:00 - 17:00 (+48 32 357 00 69).
 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Karta kredytowa po zakończonej upadłości konsumenckiej

Na decyzję kredytową ma wpływ wiele czynników. Przez spółczesność niestety nie mam jak sprawdzić z czego wynikała odmowna decyzja w twojej sprawie. Dlatego proszę o kontakt z naszą całodobową infolinią pod numerem (32 357 00 69) lub czatem, po zalogowaniu się do bankowości. Będziemy mogli przyjąć od Ciebie odpowiednie zgłoszenie. 

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana garażu na pokój A kredyt hipoteczny

Nie musisz zgłaszać zmian, jakie wprowadzasz podczas budowy domu, o ile nie będą miały wpływu na zmianę budżetu Emotikon: Szczęśliwy Jeśli będziesz chciała dobrać pieniądze do obecnej kwoty, możemy poprosić o dodatkowe dokumenty.
 

2
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Brak historii w BIK

Na decyzję kredytową ma wpływ wiele czynników, nie tylko punkty w BIK. Zachęcamy do złożenia wniosku kredytowego Emotikon: Szczęśliwy Wtedy będziemy mogli podjąć decyzję w Twojej sprawie. 

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: nieaktywowana karta do konta Direct opłaty

Opłata za kartę do konta wynosi 7 zł. Nie pobierzemy jej, jeśli dokonasz nią płatności na łączną kwotę 300 zł w cyklu rozliczeniowym. Trwa on od 29 dnia miesiąca do 28 dnia miesiąca kolejnego. W innym wypadku, nawet jeśli nie aktywujesz karty, opłata się pojawi. Pobieramy ją za pierwszy pełny cykl rozliczeniowy, kiedy masz kartę. 

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję kredytową

Niezależnie czy wniosek składany był o kredyt czy pożyczkę hipoteczną, decyzję podejmujemy w tym samym czasie. Wnioski rozpatrujemy najszybciej jak jest to możliwe i robimy to w kolejności w jakiej do nas napływają. 
 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Druga transza

Dyspozycję uruchomienia transzy realizujemy do 10 dni. Prosimy o cierpliwość. 



 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Dostęp do wpłatomatów

Zależy nam na tym, żeby nasi klienci byli zadowoleni Emotikon: Szczęśliwy Zachęcamy do dzielenia się swoimi uwagami. 


 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Brak moje ing w AppGallery

Dziękujemy za Twoje zgłoszenie Emotikon: Szczęśliwy Analizujemy rozwiązanie dostarczane przez Huawei, ale nie podjęliśmy jeszcze decyzji o udostępnieniu tam naszej aplikacji. Jak tylko będzie miało się tak stać, poinformujemy o tym. 


 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt na jdg

Miło mi czytać, że nasza oferta Cię zainteresowała Emotikon: Szczęśliwy Jeśli prowadzisz swoją firmę w Polsce od co najmniej 12 miesięcy możesz na tej podstawie złożyć wniosek kredytowy. Chętnie przedstawimy Ci wszystkie szczegóły, ale prosimy o kontakt na czacie lub infolinii. 

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Czas od podpisania umowy do uruchomienia kredytu

Taki kredyt możemy wypłacać w transzach, zgodnie z umową deweloperską. Okres karencji trwa do momentu podpisania aktu notarialnego, wtedy płaci się odsetki od uruchomionej kwoty. Później pełne raty odsetkowo-kapitałowe. 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny

Jeśli masz już sporządzony operat najlepiej go dołączyć. Możesz to zrobić już teraz, u specjalisty, u którego kompletowałeś dokumenty. 


 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: brak mozliwośći zalogowania sie w aplikacji na telefonie

Nie mieliśmy podobnych zgłoszeń. Proszę, żebyś spróbował zalogować się do pełnej wersji bankowości, przez przeglądarkę internetową. Jeśli się nie uda, proponuję uzupełnić wniosek o odblokowanie Mojego ING. Wniosek znajduje się na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Następnie proszę, żebyś sprawdził czy aplikacja przypadkiem nie wymaga aktualizacji.

...
0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Przedłużenie ubezpieczenia nieruchomości

Przykro mi, ale w naszej ofercie nie mamy takiego ubezpieczenia Emotikon: Smutny W momencie spłaty kredytu ubezpieczenie wygasa.
 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Wysłałam do odpowiedniego zespołu prośbę, o szybkie zajęcie się sprawą. 
 

2
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Potwierdzenie przelewu

Tutaj nie mam dostępu do danych w systemie, żeby to dla Ciebie sprawdzić. Dlatego proszę o kontakt z nasza infolinią (32 357 00 69) lub czatem. 
Standardowo potwierdzenie przelewu z konta osobistego udostępniamy od razu po wykonaniu przelewu. W sytuacji, jeśli przelew zlecisz w niedzielę, święto lub w dzień roboczy po godzinie 20stej, udostępnimy je kolejnego dnia roboczego. 
Jeśli masz na myśli p

...
0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: powiększnie hipoteki

Jeśli celem kredytu był tylko zakup nieruchomości od dewelopera, to nie będziesz mogła dobrać pieniędzy na wykończenie. W tej sytuacji konieczne będzie złożenie nowego wniosku kredytowego. 
W sytuacji kiedy celem był zakup i wykończenie nieruchomości, możesz zawnioskować o powiększenie udzielonego zobowiązania. Wniosek złożysz w naszym oddziale. 


 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Wniosek kredytowy

Przez społeczność nie mamy dostępu do Waszych wniosków, żeby cokolwiek sprawdzić Emotikon: Smutny W tej sytuacji proszę, żebyście skontaktowali się ze specjalistami, u których kompletowaliście dokumenty. Będą mogli to sprawdzić. 

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Oczekiwanie na zaświadczenie o spłacie kredytu

Tutaj tego nie sprawdzimy Emotikon: Smutny Proszę, żebyś w tej sprawie skontaktował się z nami w innej formie. Zapraszam do kontaktu z infolinia pod numerem 32 357 00 57. Jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Możesz też napisać na czacie, po zalogowaniu się do swojej bankowości. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

 

1
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Udzielenie kredytu a umowy cywilnoprawne

Minimalny okres prowadzenia firmy to 12 miesięcy. Zachęcamy do kontaktu z nami na czacie - dopytamy o szczegóły i chętnie przedstawimy informacje o potrzebnych dokumentach. 


 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Okres prowadzenia działalności gospodarczej.

Miło mi czytać, że nasza oferta Cię zainteresowała Emotikon: Szczęśliwy
Akceptujemy dochód z tytułu prowadzonej działalności, pod warunkiem, że prowadzisz ją od co najmniej 12 miesięcy. Wyjątkiem są cztery branże obejmujące - gastronomię, kulturę/rozrywkę/rekreację, turystykę, zakwaterowanie.

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Powiadomienia e-mail o przelewach przychodzących

Póki co nie planujemy takiej opcji. Twoją sugestię skierowałam do odpowiedniego zespołu. Niewykluczone, że pojawi się ona w przyszłości. 

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:29
Data ostatnich odwiedzin ‎14-04-2021 21:18
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 543
Łączna liczba otrzymanych Lajków 139
Posty, które lubię