Jeżeli Twoje pożyczki, które spłaciłaś przed terminem miały prowizję, z tego tytułu otrzymasz zwrot. Zrobimy to proporcjonalnie do rzeczywistego okresu spłaty.
W ciągu 14 dni kalendarzowych, zwrócimy Ci proporcjonalnie prowizję za udzielenie kredytu, za okres spłacony przed czasem. Jak masz u nas konto, na nie otrzymasz zwrot.
Odsetki naliczamy jedynie za faktyczny okres korzystania z pożyczk
W opisanej sytuacji powinieneś do nas zadzwonić. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00 pod numerem 32 357 00 57. Telefonicznie będziesz mógł zamówić aneks, który wydłuży termin spełnienia tego warunku.
Re: ESET Internet Security blokuje https://mojeing.pl
Adres mojeing.pl jest serwisem należącym do ING Banku Śląskiego i jest zabezpieczony certyfikatem SSL. Niektóre programy antywirusowe mogą błędnie wskazywać nasz serwis jako niebezpieczny. Po każdym tego typu zgłoszeniu kontaktujemy się z dostawcą rozwiązania antywirusowego z prośbą o ponowną weryfikację naszego adresu. Proszę, prześlij nam zrzut ekranu z widocznym błędem w Twoim antywirusie. Prze
Po nadpłacie oprocentowanie będzie takie same jakie masz obecnie. Obowiązuje Cię Twoje obecne oprocentowanie Zachęcam Cię do kontaktu z naszą infolinią hipoteczną. Sprawdzimy to dokładnie. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 i w soboty od 8:00 do 16:00. Numer telefonu to 32 357 00 57.
Płatności kartami działają. Jeśli u Ciebie występują utrudnienia, sprawdź limity dla transakcji internetowych. Zrobisz to w szczegółach swojej karty. Jedna z opcji to Limity transakcyjne.
Jeżeli będą ustawione na wyższą kwotę niż 0 zł, a Ty nadal będziesz miał kłopot ze zrealizowaniem transakcji, zadzwoń do nas - 32 357 00 12. Sprawdzimy to w naszym systemie.
Dokumenty możemy sprawdzić na każdym etapie wniosku. Jeżeli nie spełnisz jakichś warunków, to może zdarzyć się tak, że wniosek odrzucimy. Jeżeli chodzi o umowę o pracę, to w trakcie składania wniosku musi ona trwać od minimum 6 miesięcy i na minimum 12 miesięcy do przodu.
Konto możesz zasilić podając dane karty. Nie musisz koniecznie robić tego przez Google Pay. Czy możesz napisać nam w jakiej walucie chcesz dokonać takiej transakcji?
Re: Przyjmowanie przelewów BLIK na dwa numery telefonu
Zgadza się - w swojej bankowości możesz dodać tylko jeden z numerów telefonu. Jeśli masz konto firmowe, a do niego odrębny login, możesz swój służbowy numer połączyć właśnie z tym kontem.
Pod jednym loginem, nie można mieć dwóch numerów telefonu.
To zależy jaką formę płatności wybierzesz. Jeśli wyślesz przelew, pieniądze pobierzemy z konta, które wskażesz w formatce przelewu. Natomiast w sytuacji, kiedy będziesz doładowywał konto kartą i zrobisz to w walucie euro, a na koncie walutowym są pieniądze i karta Visa Zbliżeniowa jest z nim połączona, to transakcję zrealizujemy z konta walutowego Czyli bez prowizji i przewalutowania.
Re: Zmiana wniosku ze zmiennego na stałe oprocentowanie
@bartikus jeśli wydaliśmy decyzję wstępną, ale nie ma jeszcze ostatecznej, to najprawdopodobniej będzie możliwość zmian na wniosku W tym temacie powinieneś jednak skontaktować się ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty.
Cały czas rozwijamy naszą bankowość i wprowadzamy nowe możliwości. Niestety nie zawsze są one dostępne dla starszych systemów. Zachęcamy do uaktualnienia wersji Windows do nowszej.
Dobrać pieniądze można tylko do pierwotnego celu kredytowania, jeżeli ten cel nie został jeszcze rozliczony. Taka możliwość jest dostępna tylko przy oprocentowaniu zmiennym i pod warunkiem, że łączna kwota kredytu nie przekroczy 80% wartości nieruchomości. Innym rozwiązaniem jest nowe zobowiązanie hipoteczne na tej samej nieruchomości. Minimalna kwota to 70 000 zł. I podobnie jak w przypadku, kied
Jeśli na projekcie jest to pomieszczenie gospodarcze, które nie będzie wykorzystywane do celów rekreacyjnych, to nie policzymy go do powierzchni użytkowej.
Możesz dobrać pieniędzy do istniejącego zobowiązania, o ile Twoja zdolność kredytowa na to pozwoli, a cel kredytowania jest taki sam. Ważne jest też to, żeby ta inwestycja nie była jeszcze zakończona. Żeby to zrobić, skontaktuj się ze specjalistą, u którego kompletowałaś dokumenty. Sprawdzi, jak będziemy mogli pomóc
Jeśli chciałabyś wnioskować o zupełnie nowy kredyt, a umowę o wcześniejszy podpi
Potwierdzenie nie wygląda na fałszywe. Przelewy krajowe są standardowo realizowane do 2 dni roboczych. Ten czas dawno minął, dlatego proponuję kontakt z nadawcą przelewu. Sprawdzi to u siebie w bankowości lub skontaktuje się z nami, żeby wyjaśnić tę sprawę.
Na to, aby przekazać Ci naszą decyzję kredytową, potrzebujemy 21 dni kalendarzowych od chwili, gdy przekażesz nam wszystkie dokumenty. O wszystkich szczegółach związanych z Twoim wnioskiem będzie informował Cię specjalista, u którego składałaś wniosek.
Nadpłata kredytu hipotecznego powoduje automatyczne przeliczenie (zmniejszenie) wysokości raty.
Możesz jednak wrócić do wysokości raty przed nadpłatą i tym samym skrócić okres kredytowania. Konieczne jest podpisanie aneksu do umowy.
Taki aneks jest bezpłatny jeśli:
•nie minęły 3 miesiące od nadpłaty
•wysokość raty po skróceniu okresu kredytowania nie będzie wyższa, od najwyższej zapłaconej przez
Dziękujemy, że zwracasz na to uwagę. Cały czas rozwijamy naszą bankowość, dlatego niewykluczone, że taką możliwość wprowadzimy w przyszłości
Na ten moment, Twoją uwagę skierowałam do odpowiedniego zespołu.
Mamy wiele rozwiązań płatności kartą w telefonie dla klientów korzystających z urządzeń z systemem Android: Płatności kartą Visa zbliżeniowa w telefonie, możliwość korzystania z kart dodanych do Google Pay. Dodatkowo w najbliższym czasie udostępnimy płatności zbliżeniowe BLIK, które bazują na rozwiązaniach technicznych Mastercard.
Re: Podpisanie aneksu do umowy kredytu hipotecznego w oddziale
Trudno nam przez Społeczność odnieść się do całej sytuacji, dlaczego specjalista nie odwołał wcześniej spotkania. Przepraszamy, że nie udało Ci się załatwić sprawy w trakcie tej wizyty. Niestety, ale nie wszyscy pracownicy mają odpowiednie uprawnienia, aby zająć się tematem związanym z kredytem hipotecznym.
Możesz w tej sytuacji złożyć reklamację:
- na czacie w Moim ING,
- na infolinii obsługi k