O MartaK

152 Polubień
254 Rozwiązań
619 Postów
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Niezależnie od tego, czy zrezygnowaliście z okresu karencji, czy też nie, możecie wydłużyć okres budowalny. Maksymalnie taka możliwość jest do 36 miesięcy. Wystarczy, że przyjdziecie do oddziału. Na miejscu podpiszecie odpowiedni aneks do umowy. Jednorazowy koszt aneksu to 200 zł. 
 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Pechowa wpłata

Zdajemy sobie sprawę, że to nie są małe pieniądze oraz, że awarie urządzeń niestety się zdarzają. Dobrze, że zgłosiłaś już reklamację w tej sprawie. Czy możesz podać nam jej numer? Będziemy mogli skontaktować się z odpowiedzialnym zespołem, żeby poprosić o jak najszybsze zajęcie się Twoją sprawą. 
 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Nie działa płatność zbliżeniowa kartą oraz telefonem

Tutaj nie mam dostępu do danych w systemie, żeby cokolwiek dla Ciebie sprawdzić. Proszę, żebyś w tej sprawie do nas zadzwonił (32 357 00 12) lub napisał na czacie po zalogowaniu się do Mojego ING. Sprawdzimy to.

 

 

3
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z pobraniem plików pdf w Moje ING

Rzeczywiście, znamy ten kłopot Emotikon: Smutny Już nad tym pracujemy i w najbliższym czasie naprawimy tę usterkę. Przepraszamy za niedogodności. 
 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: VISA debetowa NFC [w aplikacji] - nie działa, Google Pay działa poprawnie

Nie mamy podobnych zgłoszeń. Żebyśmy mogli się do tego odnieść, prosimy, napisz nam więcej szczegółów. Z jakiej formy płatności telefonem korzystasz? Co konkretnie się dzieje podczas próby płatności? Czy pojawia się jakiś komunikat? Przydatną informacją będzie też z jakiego telefonu korzystasz oraz na jakiej wersji Androida on pracuje?

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Moj Transport - Parkingi

Rzeczywiście, udostępniliśmy tę funkcjonalność, ale ze względów technicznych, musieliśmy ją na chwilę wyłączyć. Rozpoczęliśmy już nową aktualizację aplikacji, ale nie udało nam się jej udostępnić wszystkim użytkownikom Emotikon: Smutny Już pracujemy nad tym, żeby w najbliższym czasie, każdy mógł skorzystać z tej opcji. 

Przepraszamy za utrudnienia. 


 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana kredytu z oprocentowania zmiennego na stałe

Przepisy obowiązują także nas Emotikon: Szczęśliwy 
Przekształcenie oprocentowania wiąże się z wizytą w oddziale banku, gdzie będziesz mógł złożyć taką dyspozycję. Przeanalizujemy możliwości i jeśli tylko wszystko będzie w porządku, podpiszesz aneks do umowy.

 

1
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: zwrot prowizji za spłacony kredyt hipoteczny

Zgodnie z aktualną wykładnią przepisów prawa, zwrot prowizji przy wcześniejszej spłacie kredytów, przysługuje dla kredytów zawartych po wejściu w życie Ustawy o kredytach hipotecznych od dnia 22.07.2017 r.
Dla podanych danych kredytu nie przysługuje zwrot prowizji.

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Czas oczekiwania

Gratulujemy Emotikon: Szczęśliwy 
 

3
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Zwrot prowizji

Nie, nie ma żadnego limitu. Jeśli wcześniej spłacisz pożyczkę gotówkową, proporcjonalnie zwrócimy prowizję. 
 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiana dowodu podczas procedury kredytowej

Gratulujemy i życzymy wszystkiego dobrego na nowej drodze życia Emotikon: Szczęśliwy 
Nie będzie najmniejszego kłopotu z tym, żebyście mogli złożyć wniosek, ale prócz dowodu osobistego zabierz ze sobą także akt ślubu. Podczas podpisywania umowy, zaktualizujemy Twoje dane. 
 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Łączenie kredytów

Tak, konsolidujemy także kredyty hipoteczne Emotikon: Szczęśliwy 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Wypowiedzenie rachunku

Wysłałam prośbę o jak najszybsze załatwienie sprawy. Sprawdzimy co będziemy mogli zrobić. 

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: zablokowane konto

Bardzo chcielibyśmy pomóc, ale tutaj nie mamy dostępu do danych w systemie. Sprawę wyjaśnisz, jeśli skontaktujesz się na czacie lub do nas zadzwonisz (32 357 00 69). Sprawdzimy to. 

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Pytanie

Jeżeli planujesz podpisać akt przenoszący własność wspólnie z mężem, potrzebny będzie wniosek o aneks do umowy. Spotkanie w tej sprawie możesz umówić za pośrednictwem naszej infolinii dedykowanej kredytom hipotecznym +48 32 357 00 57.

Jeżeli umowę przenoszącą własność planujesz podpisać sama z deweloperem, wtedy aneks nie jest wymagany.

Co do warunków w akcie notarialnym, najlepiej skontaktować

...
0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Zapytanie.

Czas na podjęcie decyzji kredytowej liczy się od dnia, kiedy złożysz komplet dokumentów. Musimy mieć też operat szacunkowy. 
 

6
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: wpłatomat zabrał moje pieniądze

Jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, jaką otrzymałaś, prosimy - złóż odwołanie. Możesz to zrobić na czacie w Moim ING, telefonicznie (32 357 00 69) lub w oddziale banku. Na tej podstawie będziemy mogli jeszcze raz przyjrzeć się Twojej sprawie. 
 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Profil zaufany - Problem z podpisaniem dokumentu

Po naszej stronie nie odnotowaliśmy z tym żadnych kłopotów. Warto, żebyś spróbowała wyjaśnić to bezpośrednio z ZUS-em.

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat wciągnął gotówkę

Super informacja Emotikon: Szczęśliwy 

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Księgowość ING - Zapłać z ING "Nie udało się wykonać płatności...."

Najprawdopodobniej problem wynika z tego, że jesteś zalogowany ze strony ingksiegowosc, a nie z poziomu bankowości internetowej. W tej sytuacji powinieneś zalogować się do bankowości internetowej i wtedy przejść z konta firmowego do zakładki Usługi/Fakturowanie i dopiero dokonać płatności. Jeżeli problem będzie nadal występować, to proszę o kontakt bezpośrednio z ING księgowość 32 357 88 77.

 

4
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Promocja „Poleć konto znajomemu”

Niezależnie od tego, ile razy podasz kod swoim znajomym, wystarczy, że wydasz jednorazowo 300 zł ze swojego konta Emotikon: Szczęśliwy 

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Ubezpiecznie nieruchomości

Poniżej odpowiadam na Twoje pytania Emotikon: Szczęśliwy

1. Tak , ale przy założeniu, że chcesz skorzystać z oferty ubezpieczenia w towarzystwie, które my proponujemy.

2. Oczywiście, że możesz zmienić ubezpieczyciela. Okres wypowiedzenia to 30 dni. To czy będzie miało to wpływ na warunki kredytowania, należy sprawdzić w umowie. Niestety tutaj nie mamy do niej dostępu. Nie ma to dla nas znaczenia jaka będzie składka

...
0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Uruchomienie II transzy

Musimy sprawdzić czy wszystkie dokumenty do uruchomienia są poprawne. Może to potrwać do 10 dni roboczych.
Po sprawdzeniu Twojego wniosku dostaniesz od nas wiadomość. Zobaczysz wtedy czy wszystko jest w porządku, czy też potrzebujemy dodatkowych informacji.
Prosimy o cierpliwość.

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Cele oszczędnościowe

Jeśli wybierzesz opcję przelewu własnego, możesz wypłacić część pieniędzy i nadal kontynuować oszczędzanie Emotikon: Szczęśliwy 

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat

Prośbę o jak najszybsze załatwienie Twojej sprawy skierowaliśmy do odpowiedniego zespołu. Mamy nadzieję, że uda się nią zająć jak najszybciej. 
 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:29
Data ostatnich odwiedzin ‎21-07-2021 07:49
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 619
Łączna liczba otrzymanych Lajków 152
Posty, które lubię