O MartaK

MartaK
169 Polubień
297 Rozwiązań
678 Postów
Re: Zwrot za kredyt

Jeżeli Twoje pożyczki, które spłaciłaś przed terminem miały prowizję, z tego tytułu otrzymasz zwrot. Zrobimy to proporcjonalnie do rzeczywistego okresu spłaty.
W ciągu 14 dni kalendarzowych, zwrócimy Ci proporcjonalnie prowizję za udzielenie kredytu, za okres spłacony przed czasem. Jak masz u nas konto, na nie otrzymasz zwrot. 

 

Odsetki naliczamy jedynie za faktyczny okres korzystania z pożyczk

...
0
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: Niespełnienie warunku umowy

W opisanej sytuacji powinieneś do nas zadzwonić. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00 pod numerem 32 357 00 57. Telefonicznie będziesz mógł zamówić aneks, który wydłuży termin spełnienia tego warunku. 

 

1
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: ESET Internet Security blokuje https://mojeing.pl

Adres mojeing.pl jest serwisem należącym do ING Banku Śląskiego i jest zabezpieczony certyfikatem SSL. Niektóre programy antywirusowe mogą błędnie wskazywać nasz serwis jako niebezpieczny. Po każdym tego typu zgłoszeniu kontaktujemy się z dostawcą rozwiązania antywirusowego z prośbą o ponowną weryfikację naszego adresu. Proszę, prześlij nam zrzut ekranu z widocznym błędem w Twoim antywirusie. Prze

...
3
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: WPŁATOMAT WCIAGNAL PIENIADZE

Przesłałam prośbę do odpowiedniego zespołu, o jak najszybsze zajęcie się sprawą. 
 

3
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: Nadpłata kredytu a przeliczenie nowych rat

Po nadpłacie oprocentowanie będzie takie same jakie masz obecnie. Obowiązuje Cię Twoje obecne oprocentowanieEmotikon: Szczęśliwy Zachęcam Cię do kontaktu z naszą infolinią hipoteczną. Sprawdzimy to dokładnie. Infolinia jest czynna w dni robocze od 8:00 do 20:00 i w soboty od 8:00 do 16:00. Numer telefonu to 32 357 00 57. 

 

0
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: Kiedy zaczną działać płatności kartą

Płatności kartami działają. Jeśli u Ciebie występują utrudnienia, sprawdź limity dla transakcji internetowych. Zrobisz to w szczegółach swojej karty. Jedna z opcji to Limity transakcyjne.
Jeżeli będą ustawione na wyższą kwotę niż 0 zł, a Ty nadal będziesz miał kłopot ze zrealizowaniem transakcji, zadzwoń do nas - 32 357 00 12. Sprawdzimy to w naszym systemie. 

 

0
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: Analizujemy dokumenty

Dokumenty możemy sprawdzić na każdym etapie wniosku. Jeżeli nie spełnisz jakichś warunków, to może zdarzyć się tak, że wniosek odrzucimy. Jeżeli chodzi o umowę o pracę, to w trakcie składania wniosku musi ona trwać od minimum 6 miesięcy i na minimum 12 miesięcy do przodu.

 

0
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: Zasilenie konta w Revolut

Konto możesz zasilić podając dane karty. Nie musisz koniecznie robić tego przez Google Pay. Czy możesz napisać nam w jakiej walucie chcesz dokonać takiej transakcji? 

 

0
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: Przyjmowanie przelewów BLIK na dwa numery telefonu

Zgadza się - w swojej bankowości możesz dodać tylko jeden z numerów telefonu. Jeśli masz konto firmowe, a do niego odrębny login, możesz swój służbowy numer połączyć właśnie z tym kontem. 
Pod jednym loginem, nie można mieć dwóch numerów telefonu. 

 

 

 

0
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: Przelew EUR z konta ING na Revolut

To zależy jaką formę płatności wybierzesz. Jeśli wyślesz przelew, pieniądze pobierzemy z konta, które wskażesz w formatce przelewu. Natomiast w sytuacji, kiedy będziesz doładowywał konto kartą i zrobisz to w walucie euro, a na koncie walutowym są pieniądze i karta Visa Zbliżeniowa jest z nim połączona, to transakcję zrealizujemy z konta walutowego Emotikon: Szczęśliwy Czyli bez prowizji i przewalutowania. 
 

0
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: Zmiana wniosku ze zmiennego na stałe oprocentowanie

@bartikus jeśli wydaliśmy decyzję wstępną, ale nie ma jeszcze ostatecznej, to najprawdopodobniej będzie możliwość zmian na wniosku W tym temacie powinieneś jednak skontaktować się ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty. 

 

0
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Aplikacja ING na Huawei

Jak tylko będziemy znali takie szczegóły, to damy znać Emotikon: Szczęśliwy 

 

0
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: Nowe waluty

Dziękujemy za doprecyzowanie. Przekazaliśmy do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy 


 

0
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: brak możliwości logowania na konto

Cały czas rozwijamy naszą bankowość i wprowadzamy nowe możliwości. Niestety nie zawsze są one dostępne dla starszych systemów. Zachęcamy do uaktualnienia wersji Windows do nowszej. 
 

1
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: Oprocentowanie zmienne a dobranie kredytu

Dobrać pieniądze można tylko do pierwotnego celu kredytowania, jeżeli ten cel nie został jeszcze rozliczony. Taka możliwość jest dostępna tylko przy oprocentowaniu zmiennym i pod warunkiem, że łączna kwota kredytu nie przekroczy 80% wartości nieruchomości. Innym rozwiązaniem jest nowe zobowiązanie hipoteczne na tej samej nieruchomości. Minimalna kwota to 70 000 zł. I podobnie jak w przypadku, kied

...
0
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: Powierzchnia użytkowa

Jeśli na projekcie jest to pomieszczenie gospodarcze, które nie będzie wykorzystywane do celów rekreacyjnych, to nie policzymy go do powierzchni użytkowej. 

 

0
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: Oprocentowanie zmienne a dobranie kredytu

Możesz dobrać pieniędzy do istniejącego zobowiązania, o ile Twoja zdolność kredytowa na to pozwoli, a cel kredytowania jest taki sam. Ważne jest też to, żeby ta inwestycja nie była jeszcze zakończona. Żeby to zrobić, skontaktuj się ze specjalistą, u którego kompletowałaś dokumenty. Sprawdzi, jak będziemy mogli pomóc Emotikon: Szczęśliwy 
Jeśli chciałabyś wnioskować o zupełnie nowy kredyt, a umowę o wcześniejszy podpi

...
4
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: Autoryzacja TYLKO aplikacją - możliwe?

Przykro mi, że masz takie zdanie Emotikon: Smutny Autoryzacja działa u nas zgodnie z zasadami bezpieczeństwa, tak jak opisaliśmy to wyżej. 

 

2
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: Fałszywe potwierdzenie przelewu?

Potwierdzenie nie wygląda na fałszywe. Przelewy krajowe są standardowo realizowane do 2 dni roboczych. Ten czas dawno minął, dlatego proponuję kontakt z nadawcą przelewu. Sprawdzi to u siebie w bankowości lub skontaktuje się z nami, żeby wyjaśnić tę sprawę. 

 

0
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: Czas oczekiwania

Na to, aby przekazać Ci naszą decyzję kredytową, potrzebujemy 21 dni kalendarzowych od chwili, gdy przekażesz nam wszystkie dokumenty. O wszystkich szczegółach związanych z Twoim wnioskiem będzie informował Cię specjalista, u którego składałaś wniosek.

 

 

 

0
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: skrócenie okresu kredytowania a nadplata

Nadpłata kredytu hipotecznego powoduje automatyczne przeliczenie (zmniejszenie) wysokości raty.
Możesz jednak wrócić do wysokości raty przed nadpłatą i tym samym skrócić okres kredytowania. Konieczne jest podpisanie aneksu do umowy.

Taki aneks jest bezpłatny jeśli:

•nie minęły 3 miesiące od nadpłaty
•wysokość raty po skróceniu okresu kredytowania nie będzie wyższa, od najwyższej zapłaconej przez

...
0
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: Wniosek o pożyczkę gotówkową.

Czy kontaktowałeś się z naszą infolinią? Wniosek możemy przyjąć od Ciebie telefonicznie. 
 

0
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: blokada środków pod przelew z datą przyszłą

Dziękujemy, że zwracasz na to uwagę. Cały czas rozwijamy naszą bankowość, dlatego niewykluczone, że taką możliwość wprowadzimy w przyszłości Emotikon: Szczęśliwy 
Na ten moment, Twoją uwagę skierowałam do odpowiedniego zespołu. 

 

0
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: wycofanie karty Mastercard w telefonie

Mamy wiele rozwiązań płatności kartą w telefonie dla klientów korzystających z urządzeń z systemem Android: Płatności kartą Visa zbliżeniowa w telefonie, możliwość korzystania z kart dodanych do Google Pay. Dodatkowo w najbliższym czasie udostępnimy płatności zbliżeniowe BLIK, które bazują na rozwiązaniach technicznych Mastercard.


 

1
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Re: Podpisanie aneksu do umowy kredytu hipotecznego w oddziale

Trudno nam przez Społeczność odnieść się do całej sytuacji, dlaczego specjalista nie odwołał wcześniej spotkania. Przepraszamy, że nie udało Ci się załatwić sprawy w trakcie tej wizyty. Niestety, ale nie wszyscy pracownicy mają odpowiednie uprawnienia, aby zająć się tematem związanym z kredytem hipotecznym.
Możesz w tej sytuacji złożyć reklamację:  
- na czacie w Moim ING,
- na infolinii obsługi k

...
0
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:29
Data ostatnich odwiedzin ‎15-02-2022 18:38
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 678
Łączna liczba otrzymanych Lajków 169
Posty, które lubię