O MartaK

160 Polubień
275 Rozwiązań
653 Postów
Re: Kredyt na wykończenie domu wraz z hipoteką

Żebyśmy mogli rozliczyć inwestycję, zdjęcia muszą się pokrywać z zadeklarowanymi pracami w kosztorysie. Jeśli nie uda Wam się w wymaganym terminie dokończyć wymaganych elementów, możecie wydłużyć okres budowy maksymalnie do 36 miesięcy, licząc od dnia uruchomienia pierwszej transzy. Aneks do umowy kosztuje 200 zł, a zamówić go możecie na naszej infolinii, pod numerem 32 357 00 57. 

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny a pożyczka hipoteczna

Zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami hipotecznymi. Sprawdzą waszą zdolność kredytową i odpowiedzą na to pytanie. Jeśli tylko zdolność na to pozwoli, uruchomimy pożyczkę Emotikon: Szczęśliwy 
Kontakt jest możliwy w dni robocze od 8:00 do 20:00 i w soboty od 8:00 do 16:00. Numer telefonu: 32 357 00 57. 

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Czy można wpłacać pieniądze w innych wpłatomatach niż ING i Planet Cash?

Jeśli lokalizacja wpłatomatu jest zaznaczona na naszej stronie, to znaczy, że możesz korzystać z tego urządzenia bezpłatnie Emotikon: Szczęśliwy 


 

1
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Wypłata w oddziale

W oddziale banku możesz wypłacić bez konieczności wcześniejszego zgłaszania kwotę do 5000 dolarów amerykańskich. Pieniądze wypłacimy Ci w takich nominałach, jakie będziemy mieli na stanie. Nie możemy zagwarantować, że będą to nominały np. po 1 i 5 dolarów. 

Dodam, że za wypłatę z konta indywidualnego, pobieramy prowizję za wypłatę. Wynosi ona 10 zł, niezależnie od kwoty jaką pobierasz. 

 

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Ominięcie sprawdzania stanu odblokowania bootloadera android

Aplikacja Moje ING działa poprawnie na urządzeniach fabrycznych, oryginalnych, zabezpieczonych przez producentów, z aktualną wersją oprogramowania. Mając na uwadze wysoki poziom bezpieczeństwa w sytuacji, gdy aplikacja zauważy ingerencję w system operacyjny organiczna dostępne funkcje.

Aby korzystać w funkcji płacenia telefonem należy na telefonie mieć oprogramowanie zainstalowane przez producent

...
1
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Zlikwidowano bankomat Zabrze ul. Korczoka

Rzeczywiście, zamknęliśmy oddział w tej lokalizacji. Jednak w tej lokalizacji nadal jest wpłatomat. Inne możesz znaleźć na naszej stronie: https://www.ing.pl/oddzialy-i-bankomaty?type=bankomat&address=Poremba%2C%20Zabrze 

 

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Podział transzy na budowę domu

Jeśli udokumentujesz nam, że wykorzystałeś w pełni wcześniejszą transzę, to możesz złożyć wniosek o wypłatę kolejnej. Zrobisz to w swojej bankowości:
•wybierz swój kredyt hipoteczny
•wybierz Wnioski
•przejdź do Uruchomienie transzy
•wyślij wniosek.

 

Musimy sprawdzić czy wszystko się zgadza i może to potrwać do 10 dni. Jak tylko będziemy mieli jakieś ustalenia w Twojej sprawie, wyślemy do Ciebie

...
2
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Wypowiedziane kredyty.

Jeśli Twoje umowy zostały już wypowiedziane i przekazane do zewnętrznych firm, tylko z nimi możesz ustalać spłatę. Niestety te umowy już u nas nie istnieją, przez co nie mamy jak ich zrestrukturyzować. 
 

3
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Limit zadłużenia

Nie Emotikon: Szczęśliwy W tej sytuacji nie pobierzemy opłaty rocznej. 
 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Tryb ciemny

Dobrze, że o tym napisałeś Emotikon: Szczęśliwy Dziękujemy za sugestię. 

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Wypłata BLIKIEM z innych bankomatów niż ING.

Opłatę pobieramy, ponieważ stosujemy się do Tabeli Opłat i Prowizji. Jeśli klient skorzysta z urządzeń naszych lub sieci Planet Cash, opłaty nie pobierzemy. Dlatego, zachęcam do korzystania z bezpłatnych bankomatów. 

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Problem z aplikacją ING na Iphonie

@pani_marta sprawdź proszę, w ustawieniach telefonu, czy po wybraniu Moje ING mobile, masz włączone dane sieci komórkowej. Jeśli tak, zrestartuj swój telefon.
 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Blade pasword

Postaramy się pomóc, ale prosimy o więcej szczegółów. W czym konkretnie możemy pomóc?
Jeśli nie pamiętasz swojego hasła do bankowości internetowej możesz je zmienić. Zrobisz to, uzupełniając odpowiedni wniosek na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy 

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Czy aplikacja jest konieczna?

Standardowo to, czy korzysta się z aplikacji to wybór klienta. Jest to na pewno wygodne rozwiązanie dzięki, któremu możesz monitorować swoje wydatki. Zachęcamy do korzystania Emotikon: Szczęśliwy 
Czy możesz napisać nam jak dokładnie brzmi zapis w umowie, o którym wspomniałeś w swoim poście?
 

2
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: limit w koncie

Odsetki na limicie naliczamy codziennie, do dnia spłaty całkowitej. Jeśli korzystałeś z limitu i go spłacisz, to i tak, pobierzemy odsetki za okres, w którym korzystałeś z limitu. 

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Weryfikacja dwuetapowa podczas logowania do banku - OATH-HOTP / Challenge Response / OTP

Logowanie do naszych systemów jest zgodne z wymaganiami PSD2. W przeglądarce jest to login i hasło oraz kod sms, który wysyłamy do klientów, gdy system zdecyduje, że jest to konieczne. W aplikacji mobilnej wymagamy logowania z zaufanego urządzenia z podaniem kodu PIN lub danych biometrycznych. Czasami poprosimy również w tym przypadku o kod, który wyślemy w wiadomości sms. W najbliższym czasie nie

...
0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Autoryzacja tylko via Aplikacja Mobilna

Na ten moment nie ma takiej możliwości. To system decyduje kiedy i jaka autoryzacja jest wymagana. Jeśli zasugerujemy autoryzację w aplikacji mobilnej, możesz ją zamienić na SMS, ale nie odwrotnie. 
Dziękujemy za Twoją sugestię Emotikon: Szczęśliwy Zapisaliśmy ją 👍

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: zaświadczenie o zarobkach przed uruchomieniem pierwszej transzy
0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Jak w aplikacji mobilnej ING Business zmienić limity płatności kartą?

W aplikacji mobilnej nie ma możliwości zmiany limitów. Prozę, żebyś skorzystał z pełnej wersji bankowości. Po zalogowaniu się wybierz:

•    Karty,
•    na liście kart z prawej strony wejdź w szczegóły karty,
•    w szczegółach karty, w sekcji Limity na karcie, kliknij przycisk Zmień.
 

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Jak skorzystać z API i pobrać stan konta?

Przygotowaliśmy taką instrukcję. Jest dostępna na naszej stronie: https://devportal.ing.pl/#/ Dokumentacja techniczna jest zgodna ze standardem PolishAPI w wersji 2.1

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Decyzja wstępna

Jeśli wnioskowałeś o kredyt ze stałym oprocentowaniem, to na na podpisanie umowy kredytowej masz 30 dni kalendarzowych. Następnie do 60 dni powinno być pierwsze uruchomienie kredytu.
 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Przywrócenie oryginalnego wyglądu karty debetowej

Żeby zamówić kartę ze standardowym wizerunkiem, powinieneś najpierw zamknąć poprzednią kartę. Zrobisz w jej szczegółach, na samym dole strony.

Następnie nową kartę możesz zamówić w zakładce Oferta ING/Karty i płatności telefonem/Karty do konta i przedpłacone. Wyślemy ją bezpłatnie, do ośmiu dni roboczych, na Twój adres korespondencyjny.

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Potrzebujemy wysokiej jakości platform reklamowych

@brx123  Jeśli umowę będziesz już miał podpisaną  i zmienisz pracę - zgodnie z warunkami umowy, pamiętaj o poinformowaniu nas o tym Emotikon: Szczęśliwy Nie zmieni to warunków wydanej decyzji.

 

0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Pracownicy, a kryptowaluty

Jeśli są przesłanki, które wynikają z Prawa Bankowego lub ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy - możemy zablokować przelew przychodzący z kantoru kryptowalut. Jeśli jest to legalne źródło, można realizować takie transakcje. 

Trzeba mieć jednak na uwadze to, że oszuści wykorzystują także te możliwości i podstawiają fałszywe oferty. Zachęcam do lektury na ten temat: https://www.ing.pl/aktualnosci/bankowosc-elektroniczna?news_id=1104350-oszustwa-kryptowalutowe-uwazaj-na-falszywych-doradcow-inwestycyjnych

...
0
MartaK
Moderator
Moderator icon
Re: Transfer środków do ING IKE

Pieniądze z IKE w innej instytucji lub pieniądze z Pracowniczego Programu Emerytalnego możesz przenieść na IKE w naszym banku. Aby przenieść pieniądze:

  • odwiedź nas w oddziale 
  • otwórz IKE z transferem środków - złóż odpowiednią dyspozycję w naszym banku,
  • egzemplarz podpisanej dyspozycji przekaż instytucji, która aktualnie obsługuje Twoje IKE lub PPE.

Nie uda się to w inny sposób.
Proces prze

...
2
MartaK
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:29
Data ostatnich odwiedzin ‎19-10-2021 15:57
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 653
Łączna liczba otrzymanych Lajków 160
Posty, które lubię