01-06-2020 10:32
od soboty mam problem z aplikacją na iphone XR. face id rozpoznaje, natomiast niestety nie loguje mnie do aplikacji. kiedy wpisuje pin loginu pojawia się komunikat: 'niepoprawne logowanie użytkownika'
02-06-2020 06:37
Proszę, spróbuj zmienić PIN na ekranie aplikacji za pomocą opcji ,,Nie pamiętam kodu PIN". Jego ponowne ustawienie powinno pomóc.
Jeśli nie pamiętasz długiego hasła do Mojego ING, to zmienisz je tutaj.
12-09-2021 11:33
12-09-2021 11:34
12-09-2021 13:39
Przez społeczność nie mogę sprawdzić, dlaczego nie możesz się zalogować. Na początek spróbuj zmienić hasło do bankowości internetowej. Wystarczy, że na stronie logowania do Mojego ING wybierzesz Problemy z logowaniem > Nadaj nowe hasło. Jeżeli to nic nie zmieni, to zadzwoń do nas 32 357 00 69 (24/7). Nasi specjaliści to dla Ciebie wyjaśnią.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024