Odpowiedz

Czy aplikacja jest konieczna?

Czy aplikacja ING jest konieczna żeby korzystać z usług banku? W warunkach udzielania kredytu mam obowiązek posiadania aplikacji - pytanie po co? I co się stanie jak ją odinstaluję?
Odpowiedz
0 Lajków
Daniel3
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
22-09-2021
Wiadomość 1 z 4 (4 383 wyświetleń)

Re: Czy aplikacja jest konieczna?

Standardowo to, czy korzysta się z aplikacji to wybór klienta. Jest to na pewno wygodne rozwiązanie dzięki, któremu możesz monitorować swoje wydatki. Zachęcamy do korzystania Emotikon: Szczęśliwy 
Czy możesz napisać nam jak dokładnie brzmi zapis w umowie, o którym wspomniałeś w swoim poście?
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 332 wyświetleń)

Re: Czy aplikacja jest konieczna?

nie mam jeszcze umowy, w uwagach do symulacji kredytu mam poniższy zapis:

 

Wymagane:

Aplikacja Moje ING(każdy
kredytobiorca)

 

Czy to oznacza że aplikacja jest obowiązkowa?

Odpowiedz
0 Lajków
Daniel3
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
22-09-2021
Wiadomość 3 z 4 (4 317 wyświetleń)

Re: Czy aplikacja jest konieczna?

Przez społeczność nie mogę sprawdzić danych w naszych systemach ani symulacji, o której piszesz. Czasami otrzymanie pewnych warunków kredytowania wiąże się ze złożeniem wniosku w naszej bankowości internetowej. Gdyby u Ciebie też tak było, to musiałbyś mieć dostęp do naszej bankowości w przeglądarce internetowej (ją też nazywamy potocznie aplikacją) lub aplikacji mobilnej. Najlepiej będzie, jeżeli skontaktujesz się ze specjalistą, który przygotował dla Ciebie symulację. On będzie mógł to dla Ciebie potwierdzić. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (4 257 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Awaria wpłatomatu

Przekazałam Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia zgłoszenia do działu, który tym się zajmuje.

14-06-2025
Awaria wpłatomatu

Chcialam wpłacić pieniądze na konto. Po włożeniu ich do wplatomatu,wpisaniu kwoty jaką chce przelać czyli 2700zl, wplatomat przy liczeniu nagle sie zatrzymał i wyskoczył komunikat o awarii. Dostałam k...

14-06-2025
Re: Decyzja negatywna - odwołanie

Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat

...

13-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy