Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Moje ING problemy - muli po większości płatności lub przelewów

Po zdefiniowaniu nowego zlecenia stałego lub płatności/przelewu i kliknięciu wstecz, aplikacja ładuje przez 5 min każdy krok... Nie da się zrobić kilku przelewów po sobie albo trwa to 20 minut.
Odpowiedz
0 Lajków
jdominik
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-10-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 721 wyświetleń)

Re: Moje ING problemy - muli po większości płatności lub przelewów

Nie mamy takich zgłoszeń, bankowość i aplikacja działają prawidłowo. Jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej, pozamykaj inne aplikacje działające w tle Twojego telefonu. Natomiast w momencie, kiedy korzystasz z komputera, wyczyść historię przeglądania i pliki tymczasowe w przeglądarce, z której się logujesz. Mam nadzieję, że te wskazówki Ci pomogą.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
251
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (2 677 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wypowiedzenie umowy rachunku za pomocą podpisu elektronicznego

czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?

26-12-2024
OKO bonus - ile można mieć?

Cześć,

 

Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?

Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?

 

26-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy