09-10-2024 18:24
10-10-2024 19:01
Standardowo powinieneś na ekranie widzieć potwierdzenie, ze transakcja się udała podczas przyłożenia do terminala. Jeśli korzystasz z systemu Android, to spróbuj proszę odinstalować aplikację i pobrać ją od nowa ze Sklep Play. Najlepiej przed pobraniem aplikacji usunąć możliwość płatności telefonem i po ponownej instalacji na nowo ją uruchomić.
11-10-2024 11:27
Zrobiłem zgodnie z zaleceniem i niestety nie pomaga. W dalszym ciągu nie ma żadnego powiadomienia na ekranie telefonu.
12-10-2024 11:50
W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie.
17-10-2024 16:20 | Edytowano: 17-10-2024 16:24
Zgłosiłem dwa dni temu, jednak udało mi się samemu rozwiązać problem. Dla potomnych: należy wejść w informacje o aplikacji Moje ING, następnie wejść w inne uprawnienia i zaznaczyć jak na obrazku. Domyślnie wszystkie te opcje są wyłączone.
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub
... 25-04-2025Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 25-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |