Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Brak wibracji przy płatności telefonem

Witam. Zmieniłem telefon z LG na Xiaomi i mam mały problem przy płatnościach telefonem poprzez NFC. Mianowicie po przyłożeniu telefonu do terminalu płatniczego nie otrzymuję ani wibracji ani powiadomienia na ekranie jak to było w przypadku telefonu LG. Po prostu nic się nie dzieje. Muszę odsunąć telefon od terminalu żeby zobaczyć na ekranie czy NFC zostało odczytane czy nie. Czy to normalne w przypadku telefonów Xiaomi? Da się coś z tym zrobić?
Odpowiedz
0 Lajków
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
4
20-02-2018
Wiadomość 1 z 5 (1 400 wyświetleń)

Re.: Brak wibracji przy płatności telefonem

Standardowo powinieneś na ekranie widzieć potwierdzenie, ze transakcja się udała podczas przyłożenia do terminala. Jeśli korzystasz z systemu Android, to spróbuj proszę odinstalować aplikację i pobrać ją od nowa ze Sklep Play. Najlepiej przed pobraniem aplikacji usunąć możliwość płatności telefonem i po ponownej instalacji na nowo ją uruchomić.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
339
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (1 341 wyświetleń)

Re.: Brak wibracji przy płatności telefonem

Zrobiłem zgodnie z zaleceniem i niestety nie pomaga. W dalszym ciągu nie ma żadnego powiadomienia na ekranie telefonu.

Odpowiedz
0 Lajków
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
4
20-02-2018
Wiadomość 3 z 5 (1 298 wyświetleń)

Re.: Brak wibracji przy płatności telefonem

W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
185
71
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (1 230 wyświetleń)

Re.: Brak wibracji przy płatności telefonem

[ Edytowane ]

Zgłosiłem dwa dni temu, jednak udało mi się samemu rozwiązać problem. Dla potomnych: należy wejść w informacje o aplikacji Moje ING, następnie wejść w inne uprawnienia i zaznaczyć jak na obrazku. Domyślnie wszystkie te opcje są wyłączone.

 

Odpowiedz
0 Lajków
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
4
20-02-2018
Wiadomość 5 z 5 (896 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Status wniosku - etapy i czas oczekiwania

Dzień dobry Wszystkim!

 

Jestem nową osobą w społeczności i potrzebuję małej pomocy. Staram się o uzyskanie w ING kredytu hipotecznego. Urwał mi się kontakt z pośrednikiem, nie odbiera telefonów, nie od

...

04-12-2024
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Ciekawostka. Hasło się wypełnia automatycznie przez Bitwardena pod warunkiem, że ... włączysz ichnią klawiaturę ekranową. Dziwne.

04-12-2024
Re.: Makler ING nie działa

Witajcie, w co obecnie opłąca się inwestować? 

04-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy