Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Brak wibracji przy płatności telefonem

Witam. Zmieniłem telefon z LG na Xiaomi i mam mały problem przy płatnościach telefonem poprzez NFC. Mianowicie po przyłożeniu telefonu do terminalu płatniczego nie otrzymuję ani wibracji ani powiadomienia na ekranie jak to było w przypadku telefonu LG. Po prostu nic się nie dzieje. Muszę odsunąć telefon od terminalu żeby zobaczyć na ekranie czy NFC zostało odczytane czy nie. Czy to normalne w przypadku telefonów Xiaomi? Da się coś z tym zrobić?
Odpowiedz
0 Lajków
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
4
20-02-2018
Wiadomość 1 z 5 (3 382 wyświetleń)

Re.: Brak wibracji przy płatności telefonem

Standardowo powinieneś na ekranie widzieć potwierdzenie, ze transakcja się udała podczas przyłożenia do terminala. Jeśli korzystasz z systemu Android, to spróbuj proszę odinstalować aplikację i pobrać ją od nowa ze Sklep Play. Najlepiej przed pobraniem aplikacji usunąć możliwość płatności telefonem i po ponownej instalacji na nowo ją uruchomić.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (3 323 wyświetleń)

Re.: Brak wibracji przy płatności telefonem

Zrobiłem zgodnie z zaleceniem i niestety nie pomaga. W dalszym ciągu nie ma żadnego powiadomienia na ekranie telefonu.

Odpowiedz
0 Lajków
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
4
20-02-2018
Wiadomość 3 z 5 (3 280 wyświetleń)

Re.: Brak wibracji przy płatności telefonem

W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
192
72
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (3 212 wyświetleń)

Re.: Brak wibracji przy płatności telefonem

[ Edytowane ]

Zgłosiłem dwa dni temu, jednak udało mi się samemu rozwiązać problem. Dla potomnych: należy wejść w informacje o aplikacji Moje ING, następnie wejść w inne uprawnienia i zaznaczyć jak na obrazku. Domyślnie wszystkie te opcje są wyłączone.

 

Odpowiedz
0 Lajków
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
4
20-02-2018
Wiadomość 5 z 5 (2 878 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.

 

§ 1 Wprowadzenie

 

1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic

...

19-12-2025
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Dobry wieczór,
Aktualnie kończy mi się okres wypowiedzenia pożyczki jaką posiadam w ING. Bank z tzw. ważnych przyczyn wypowiedział mi umowę rachunku bankowego gdyż nie prowadzi obecnie takiego produktu...

18-12-2025
Re.: FWK - co zaliczać do dochodów

Witam

zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc

...

16-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy