O KamilaC

KamilaC
70 Polubień
74 Rozwiązań
178 Postów
Re: mojeID - coś poszło nie tak

@yurii Proszę, spróbuj wyczyścić pliki cookie w swojej przeglądarce internetowej. Sprawdź również, czy na innej przeglądarce pojawia się ten sam problem?

2
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Nowy wygląd karty w Apple Pay

@Magda234 W Apple Pay możesz dodać karty debetowe i kredytowe - każda z nich jest opisana. Faktycznie karty debetowe są koloru pomarańczowego. Jeśli masz spersonalizowaną grafikę, nie będzie ona widoczna w Apaple Pay. Karta kredytowa będzie innego koloru. Przy każdej karcie będziesz widziała 4 ostatnie cyfry z numeru karty. W Apple Pay możesz również ustawić jedną z kart, jako domyślną do płatnośc

...
4
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Awaria Maklera

@marcink1 Informacje odnośnie zgłoszenia reklamacji znajdziesz tutaj. 

2
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Aktualne czasy oczekiwania na analizę wniosku

@Beagem Zapewniam, że staramy się podjąć decyzję jak najszybciej. Żeby poznać więcej szczegółów, proszę o kontakt ze specjalistą, u którego składałeś wniosek.

 

 

30
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Makler

@Monix Niestety nie udało nam się jeszcze uruchomić modułu Makler. Zakładamy, że pełną funkcjonalność uda się przywrócić o godzinie 13.00. Jeszcze raz przepraszamy za tę sytuację.

0
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: PRZEGINACIE!!!!

@Apollo_440 Robimy co w naszej mocy, aby przywrócić dostęp do usługi Makler. Przepraszamy za te utrudnienia. 

1
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Modul makler

@Mar79x1 Przewidywany czas uruchomienia modułu Makler to godzina 13:00. Informacje o postępach w pracach udostępniamy na bieżąco na naszej stronie tutaj.  Przepraszamy za tę sytuację. 

5
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Nie działa makler

@Batman_xp1 W reklamacji powinieneś wskazać jakie transakcje oraz kiedy chciałeś zlecić. 

2
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Nie działa makler

Niestety nie udało nam się jeszcze uruchomić usługi Makler. Robimy wszystko, aby przywrócić dostęp jak najszybciej. Na ten moment wiemy, że zajmie to jeszcze trochę czasu. Mamy nadzieję, że uda nam się uruchomić moduł Makler w okolicach południa. 

41
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Włączenie spłaty karty kredytowej do list zaplanowanych płatności

@Gordon_23 Każdą sugestię naszych klientów bierzemy pod uwagę. Niestety na ten moment nie możemy Ci przekazać informacji czy i kiedy wprowadzimy taką funkcję. O zmianach zawsze informujemy na naszej stronie lub w wiadomości w Moim ING. 

0
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Dowód transakcji kartą kredytową

@Gordon Potwierdzenie transakcji z karty kredytowej możesz zamówić kontaktując się z nami przez czata w Moim ING, na infolinii 32 357 00 69 lub w oddziale. Za wydanie duplikatu transakcji nie pobieramy opłaty. 

0
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Limit na koncie

@sarka116 Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING - sprawdzimy, co możemy Ci zaproponować. Czata znajdziesz na dole strony po zalogowaniu. Możesz również zadzwonić do naszego działu Restrukturyzacji pod numer +48 32 357 00 76. Specjaliści pracują w dni robocze od 8:00 do 18:00. 

5
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Płatność kartą

@ PeterApple Przekazałam Twoją wiadomość do działu reklamacji z prośbą o zajęcie się sprawą. Przepraszamy, że tak długo to trwa, ale tutaj niestety nie mamy wglądu w Twoje dane i nie możemy sprawdzić szczegółów. 

0
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Operat, rzeczoznawca

Średni czas na wycenę to około 2 tygodni. Po tym jak ją otrzymamy i sprawdzimy wydamy decyzję ostateczną. Robimy to do 5 dni roboczych. 

 

0
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Pensja na już

@Martini1216 Witaj Emotikon: Szczęśliwy Miło mi, że zainteresowała Cię nasza oferta kredytowa. "Pensja na już" jest to debet przyznany do Twojego konta na 15 dni. Po tym czasie automatycznie go zamykamy. Jeśli potrzebujesz stałego dostępu do dodatkowych pieniędzy, możesz skorzystać z limitu zadłużenia w koncie. Limit możemy przyznać na czas nieokreślony (zależy to od Twojej umowy o pracę). 

0
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: ING bez zgody i WIEDZY właściciela konta wypłaca pieniądze z konta

@Darek555 Dziękuję za przesłaną uwagę. Przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu, który zajmuje się tym tematem w naszym banku.
Postaramy się lepiej komunikować klientów w takich sytuacjach w przyszłości.

W lipcu i w sierpniu błędnie naliczyliśmy odsetki na koncie oszczędnościowym. Zrobiliśmy to według wyższego oprocentowania, dlatego musieliśmy je poprawić. Jeśli w tym czasie zlecałeś

...
0
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

@BartłomiejS81 Cieszę się, że udało Ci się już skorzystać z tej usługi. Dzięki za sygnał, że już wszystko działa Emotikon: Szczęśliwy 

0
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

@ M51 Jeśli Twoja żona nie posiada swojej bankowości internetowej, może ją założyć w oddziale banku. Wystarczy, że uda się do dowolnego oddziału z dowodem osobistym. 

 

 

0
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Kod rabatowy kredyt gotówkowy

@Biszkopcik Miło mi, że zainteresowała Cię nasza oferta pożyczki. Obecnie mamy ofertę bez prowizji dla pożyczki konsolidacyjnej, wystarczy, że połączysz z naszą pożyczką zobowiązanie z innego banku. Jeśli planujesz przeznaczyć pożyczkę na zakup produktów ekologicznych, możesz skorzystać z Ekopożyczki, w której zwracamy prowizję. Kod promocyjny dla tej oferty to PE200101922. 

0
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Czas księgowania spłaty karty kredytowej

@Kuba Dziękujemy za Twoją opinię, przekazaliśmy ją do odpowiedniego zespołu. 

 

Przelewy wewnętrzne na rachunek karty kredytowej księgujemy na bieżąco, ale aktualizacja salda karty następuje z chwilowym opóźnieniem. Po spłacie karty przez Moje ING, dane karty muszą się odświeżyć, aby zaczytać aktualne saldo. Najprościej jest to zrobić poprzez wylogowanie się i ponowne zalogowanie. 

 

 

3
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Prowizja od wypłaty z bankomatów

@kamil7931 Jeśli korzystasz z konta Direct - masz rację, pierwsza wypłata kartą w cyklu rozliczeniowym z obcego bankomatu jest bezpłatna. Każda kolejna to koszt 5 zł. Masz też darmową pierwszą wypłatę z obcego bankomatu za pomocą BLIKA. Każda kolejna to 2,50 zł. Pamiętaj, ze możesz bezpłatnie wypłacać gotówkę z naszych bankomatów oraz sieci PlanetCash. Cykl rozliczeniowy trwa od 29 dnia danego mie

...
0
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Błąd przy próbie zamówienia karty

Proszę, napisz nam więcej szczegółów.
Czy jest to Twoja pierwsza karta do konta?
Jaką kartę próbujesz zamówić?
Czy jesteś osoba pełnoletnią? 
Czy na innej przeglądarce pojawia się taki sam błąd? 

0
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Moje ING na starszym Androidzie

Możesz bezpiecznie korzystać z naszej aplikacji mobilnej na swoim telefonie. Pamiętaj jednak o podstawowych zasadach bezpieczeństwa. Nigdy nie podawaj pełnego hasła przy aktywacji aplikacji, nie udostępniaj również nikomu swojego kodu PIN  oraz nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł. 

 

Jeśli zgubisz telefon lub zostanie Ci on ukradziony, na którym miałeś aktywną aplikację Moje ING mobile

...
0
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Przedłużenie ważności analizy kredytowej - hipoteka
0
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Re: Karta Mastercard w telefonie - odrzucane płatności

Dziękujemy, że tak szczegółowo opisałeś nam sytuację. Po aktualizacji aplikacji powinieneś móc nadal korzystać z karty. 

 

Aby korzystać z karty Mastercard w telefonie, powinieneś mieć telefon z systemem operacyjnym Android 5.0. lub wyższym i funkcją NFC. Ważne, aby telefon miał aktualne usługi Google Play i oryginalne oprogramowanie (brak ROOT).

 

Proszę, sprawdź jeszcze, czy Twoja karta jest

...
1
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:20
Data ostatnich odwiedzin ‎17-12-2020 14:07
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 178
Łączna liczba otrzymanych Lajków 70
Posty, które lubię