Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotkanie. Z dostępnych opcji polecam wy
Re.: Mozliwość weryfikacji płatności kartą za pomocą SMSa zamiast aplikacji mobilnej
@Alison Możesz zmienić metodę autoryzacji płatności na SMS. Na ekranie ze szczegółami transakcji, wybierz opcję potwierdzenia kodem SMS. Zobaczysz stronę logowania do bankowości internetowej Moje ING, a po zalogowaniu – szczegóły transakcji. Jeśli wszystko się zgadza, potwierdź płatność kodem SMS, który wyślemy na Twój telefon.
W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie.
Re: Kredyt hipoteczny - dochód ze spółki z o.o. - mianowanie/powołanie
Ofertą kredytów hipotecznych oraz warunkami wnioskowania zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie http://www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotk
Proszę, sprawdź , czy możesz pobrać nowszą wersję Google Chrome oraz Android System WebView. Jeśli po podniesieniu wersji tych aplikacji problem nadal występuje, to proszę jeszcze o wyczyszczenie ich danych.
Odpowiadając na Twoje drugie pytanie, to te aplikacje (w zależności od wersji Androida) są niezbędne do poprawnego korzystania z Mojego ING.
@yurii Proszę, spróbuj wyczyścić pliki cookie w swojej przeglądarce internetowej. Sprawdź również, czy na innej przeglądarce pojawia się ten sam problem?
@Magda234 W Apple Pay możesz dodać karty debetowe i kredytowe - każda z nich jest opisana. Faktycznie karty debetowe są koloru pomarańczowego. Jeśli masz spersonalizowaną grafikę, nie będzie ona widoczna w Apaple Pay. Karta kredytowa będzie innego koloru. Przy każdej karcie będziesz widziała 4 ostatnie cyfry z numeru karty. W Apple Pay możesz również ustawić jedną z kart, jako domyślną do płatnośc
Re: Re.: Aktualne czasy oczekiwania na analizę wniosku
@Beagem Zapewniam, że staramy się podjąć decyzję jak najszybciej. Żeby poznać więcej szczegółów, proszę o kontakt ze specjalistą, u którego składałeś wniosek.
@Monix Niestety nie udało nam się jeszcze uruchomić modułu Makler. Zakładamy, że pełną funkcjonalność uda się przywrócić o godzinie 13.00. Jeszcze raz przepraszamy za tę sytuację.
@Mar79x1 Przewidywany czas uruchomienia modułu Makler to godzina 13:00. Informacje o postępach w pracach udostępniamy na bieżąco na naszej stronie tutaj. Przepraszamy za tę sytuację.
Niestety nie udało nam się jeszcze uruchomić usługi Makler. Robimy wszystko, aby przywrócić dostęp jak najszybciej. Na ten moment wiemy, że zajmie to jeszcze trochę czasu. Mamy nadzieję, że uda nam się uruchomić moduł Makler w okolicach południa.
Re: Włączenie spłaty karty kredytowej do list zaplanowanych płatności
@Gordon_23 Każdą sugestię naszych klientów bierzemy pod uwagę. Niestety na ten moment nie możemy Ci przekazać informacji czy i kiedy wprowadzimy taką funkcję. O zmianach zawsze informujemy na naszej stronie lub w wiadomości w Moim ING.
@Gordon Potwierdzenie transakcji z karty kredytowej możesz zamówić kontaktując się z nami przez czata w Moim ING, na infolinii 32 357 00 69 lub w oddziale. Za wydanie duplikatu transakcji nie pobieramy opłaty.
@sarka116 Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING - sprawdzimy, co możemy Ci zaproponować. Czata znajdziesz na dole strony po zalogowaniu. Możesz również zadzwonić do naszego działu Restrukturyzacji pod numer +48 32 357 00 76. Specjaliści pracują w dni robocze od 8:00 do 18:00.
@ PeterApple Przekazałam Twoją wiadomość do działu reklamacji z prośbą o zajęcie się sprawą. Przepraszamy, że tak długo to trwa, ale tutaj niestety nie mamy wglądu w Twoje dane i nie możemy sprawdzić szczegółów.
@Martini1216 Witaj Miło mi, że zainteresowała Cię nasza oferta kredytowa. "Pensja na już" jest to debet przyznany do Twojego konta na 15 dni. Po tym czasie automatycznie go zamykamy. Jeśli potrzebujesz stałego dostępu do dodatkowych pieniędzy, możesz skorzystać z limitu zadłużenia w koncie. Limit możemy przyznać na czas nieokreślony (zależy to od Twojej umowy o pracę).
Re: ING bez zgody i WIEDZY właściciela konta wypłaca pieniądze z konta
@Darek555 Dziękuję za przesłaną uwagę. Przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu, który zajmuje się tym tematem w naszym banku.
Postaramy się lepiej komunikować klientów w takich sytuacjach w przyszłości.
W lipcu i w sierpniu błędnie naliczyliśmy odsetki na koncie oszczędnościowym. Zrobiliśmy to według wyższego oprocentowania, dlatego musieliśmy je poprawić. Jeśli w tym czasie zlecałeś