O KamilaC

71 Polubień
75 Rozwiązań
186 Postów
Re.: Kredyt hipoteczny a służebność

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotkanie. Z dostępnych opcji polecam wy

...
0
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Mozliwość weryfikacji płatności kartą za pomocą SMSa zamiast aplikacji mobilnej
@Alison Możesz zmienić metodę autoryzacji płatności na SMS. Na ekranie ze szczegółami transakcji, wybierz opcję potwierdzenia kodem SMS. Zobaczysz stronę logowania do bankowości internetowej Moje ING, a po zalogowaniu – szczegóły transakcji. Jeśli wszystko się zgadza, potwierdź płatność kodem SMS, który wyślemy na Twój telefon.
0
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Brak wibracji przy płatności telefonem

W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie. 

1
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny - dochód ze spółki z o.o. - mianowanie/powołanie

 Ofertą kredytów hipotecznych oraz warunkami wnioskowania zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.

Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również umówić się na stronie http://www.ing.pl wybierając kolejno: Kontakt -> Umów spotk

...
1
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Eksport wyciągu bankowego do XML dla księgowości

Tak, jest tam wybór XML.

0
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Bankomat Planet Cash "zjadł" pieniądze
Przekazałam prośbę o pilną analizę Twojej reklamacji.
0
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Zmiana rodzaju oprocentowania po złożeniu wniosku
Proszę w tej sprawie skontaktuj się z doradcą, który przyjmował Twój wniosek, wyjaśni wszystkie Twoje wątpliwości.
0
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re.: Niedziałająca aplikacja WRP0000

Proszę, sprawdź , czy możesz pobrać nowszą  wersję Google Chrome oraz Android System WebView. Jeśli po podniesieniu wersji tych aplikacji problem nadal występuje, to proszę jeszcze o wyczyszczenie ich danych.

Odpowiadając na Twoje drugie pytanie, to te aplikacje (w zależności od wersji Androida) są niezbędne do poprawnego korzystania z Mojego ING.

 

Jeśli to nie pomoże, to proszę zgłoś nam tę spra

...
4
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re: mojeID - coś poszło nie tak

@yurii Proszę, spróbuj wyczyścić pliki cookie w swojej przeglądarce internetowej. Sprawdź również, czy na innej przeglądarce pojawia się ten sam problem?

2
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re: Nowy wygląd karty w Apple Pay

@Magda234 W Apple Pay możesz dodać karty debetowe i kredytowe - każda z nich jest opisana. Faktycznie karty debetowe są koloru pomarańczowego. Jeśli masz spersonalizowaną grafikę, nie będzie ona widoczna w Apaple Pay. Karta kredytowa będzie innego koloru. Przy każdej karcie będziesz widziała 4 ostatnie cyfry z numeru karty. W Apple Pay możesz również ustawić jedną z kart, jako domyślną do płatnośc

...
4
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Awaria Maklera

@marcink1 Informacje odnośnie zgłoszenia reklamacji znajdziesz tutaj. 

2
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aktualne czasy oczekiwania na analizę wniosku

@Beagem Zapewniam, że staramy się podjąć decyzję jak najszybciej. Żeby poznać więcej szczegółów, proszę o kontakt ze specjalistą, u którego składałeś wniosek.

 

 

30
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re: Makler

@Monix Niestety nie udało nam się jeszcze uruchomić modułu Makler. Zakładamy, że pełną funkcjonalność uda się przywrócić o godzinie 13.00. Jeszcze raz przepraszamy za tę sytuację.

0
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re: PRZEGINACIE!!!!

@Apollo_440 Robimy co w naszej mocy, aby przywrócić dostęp do usługi Makler. Przepraszamy za te utrudnienia. 

1
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re: Modul makler

@Mar79x1 Przewidywany czas uruchomienia modułu Makler to godzina 13:00. Informacje o postępach w pracach udostępniamy na bieżąco na naszej stronie tutaj.  Przepraszamy za tę sytuację. 

5
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nie działa makler

@Batman_xp1 W reklamacji powinieneś wskazać jakie transakcje oraz kiedy chciałeś zlecić. 

2
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nie działa makler

Niestety nie udało nam się jeszcze uruchomić usługi Makler. Robimy wszystko, aby przywrócić dostęp jak najszybciej. Na ten moment wiemy, że zajmie to jeszcze trochę czasu. Mamy nadzieję, że uda nam się uruchomić moduł Makler w okolicach południa. 

41
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re: Włączenie spłaty karty kredytowej do list zaplanowanych płatności

@Gordon_23 Każdą sugestię naszych klientów bierzemy pod uwagę. Niestety na ten moment nie możemy Ci przekazać informacji czy i kiedy wprowadzimy taką funkcję. O zmianach zawsze informujemy na naszej stronie lub w wiadomości w Moim ING. 

0
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re: Dowód transakcji kartą kredytową

@Gordon Potwierdzenie transakcji z karty kredytowej możesz zamówić kontaktując się z nami przez czata w Moim ING, na infolinii 32 357 00 69 lub w oddziale. Za wydanie duplikatu transakcji nie pobieramy opłaty. 

0
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Limit na koncie

@sarka116 Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING - sprawdzimy, co możemy Ci zaproponować. Czata znajdziesz na dole strony po zalogowaniu. Możesz również zadzwonić do naszego działu Restrukturyzacji pod numer +48 32 357 00 76. Specjaliści pracują w dni robocze od 8:00 do 18:00. 

5
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re: Płatność kartą

@ PeterApple Przekazałam Twoją wiadomość do działu reklamacji z prośbą o zajęcie się sprawą. Przepraszamy, że tak długo to trwa, ale tutaj niestety nie mamy wglądu w Twoje dane i nie możemy sprawdzić szczegółów. 

0
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re: Operat, rzeczoznawca

Średni czas na wycenę to około 2 tygodni. Po tym jak ją otrzymamy i sprawdzimy wydamy decyzję ostateczną. Robimy to do 5 dni roboczych. 

 

0
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re: Pensja na już

@Martini1216 Witaj Emotikon: Szczęśliwy Miło mi, że zainteresowała Cię nasza oferta kredytowa. "Pensja na już" jest to debet przyznany do Twojego konta na 15 dni. Po tym czasie automatycznie go zamykamy. Jeśli potrzebujesz stałego dostępu do dodatkowych pieniędzy, możesz skorzystać z limitu zadłużenia w koncie. Limit możemy przyznać na czas nieokreślony (zależy to od Twojej umowy o pracę). 

0
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re: ING bez zgody i WIEDZY właściciela konta wypłaca pieniądze z konta

@Darek555 Dziękuję za przesłaną uwagę. Przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu, który zajmuje się tym tematem w naszym banku.
Postaramy się lepiej komunikować klientów w takich sytuacjach w przyszłości.

W lipcu i w sierpniu błędnie naliczyliśmy odsetki na koncie oszczędnościowym. Zrobiliśmy to według wyższego oprocentowania, dlatego musieliśmy je poprawić. Jeśli w tym czasie zlecałeś

...
0
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Re: Profil zaufany ING a Twoj e-Pit

@BartłomiejS81 Cieszę się, że udało Ci się już skorzystać z tej usługi. Dzięki za sygnał, że już wszystko działa Emotikon: Szczęśliwy 

0
KamilaC
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:20
Data ostatnich odwiedzin ‎14-11-2024 10:40
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 186
Łączna liczba otrzymanych Lajków 71
Posty, które lubię