13-11-2025 12:57
Dzień dobry. Założyłam kilka dni temu robota inwestycyjnego, wpłaciłam środki i oczekiwałam zgodnie z informacją 5 dni roboczych na realizację zlecenia. Dziś pojawiło się powiadomienie: Odroczona płatność nie została zrealizowana. Twój robot zostanie automatycznie zamknięty po 12 dniach.
Moje pytania:
1. Jaki może być powód takiej sytuacji?
2. Czy wpłacone środki wrócą z powrotem na moje konto?
Pozdrawiam
14-11-2025 13:14
Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING w dni robocze od 8:00 - 18:00. Specjaliści od inwestycji wyjaśnią to.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025