- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Powiadomienia PUSH dotyczące próśb o przelew BLIK
28-02-2025 10:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wysyłam z ING prośbę do innego klienta ING i ta druga osoba nie dostaje w ogóle powiadomienia PUSH o tym w czasie rzeczywistym.
Prośba dotarła, jest u odbiorcy, może ją zaakceptować, ale powiadomienia brak. Przychodzą one dopiero na przykład następnego dnia.
Sam spotkałem się z sytuacją w której zaakceptowałem prośbę o przelew, a powiadomienie o jej otrzymaniu dostałem dopiero następnego dnia…
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-03-2025 12:27
Re.: Powiadomienia PUSH dotyczące próśb o przelew BLIK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W tej sprawie napisz do nas przez Czat w Moim ING - specjalista sprawdzi Twoje ustawienia oraz wysłane powiadomienia PUSH.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-03-2025 12:44
Re.: Powiadomienia PUSH dotyczące próśb o przelew BLIK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z moimi ustawieniami jest wszystko w porządku i problem nie dotyczy wyłącznie mnie, ale wszystkich moich znajomych z kontami ING.
Zgłaszam więc problem tutaj i proszę o weryfikację. Wszyscy mamy iOS (nie beta!).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-03-2025 12:53
Re.: Powiadomienia PUSH dotyczące próśb o przelew BLIK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Otrzymaliśmy potwierdzenie, że powiadomienia działają obecnie prawidłowo. Jeśli ponownie zaobserwujesz kłopoty z nimi, prosimy napisz do nas na Czacie w Moim ING. Specjalista przekaże zgłoszenie do działu technicznego
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
02-03-2025 15:04
Re.: Powiadomienia PUSH dotyczące próśb o przelew BLIK
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Powiadomienia PUSH ogólnie działają prawidłowo, nie zgłaszałem problemów ogólnie z powiadomieniami.
Problem jest wyłącznie z powiadomieniami o otrzymaniu prośby o przelew BLIK. Powiadomienie o takiej prośbie potrafi przyjść nawet następnego dnia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość