28-02-2025 10:53
01-03-2025 12:27
W tej sprawie napisz do nas przez Czat w Moim ING - specjalista sprawdzi Twoje ustawienia oraz wysłane powiadomienia PUSH.
01-03-2025 12:44
Z moimi ustawieniami jest wszystko w porządku i problem nie dotyczy wyłącznie mnie, ale wszystkich moich znajomych z kontami ING.
Zgłaszam więc problem tutaj i proszę o weryfikację. Wszyscy mamy iOS (nie beta!).
02-03-2025 12:53
Otrzymaliśmy potwierdzenie, że powiadomienia działają obecnie prawidłowo. Jeśli ponownie zaobserwujesz kłopoty z nimi, prosimy napisz do nas na Czacie w Moim ING. Specjalista przekaże zgłoszenie do działu technicznego
02-03-2025 15:04
Powiadomienia PUSH ogólnie działają prawidłowo, nie zgłaszałem problemów ogólnie z powiadomieniami.
Problem jest wyłącznie z powiadomieniami o otrzymaniu prośby o przelew BLIK. Powiadomienie o takiej prośbie potrafi przyjść nawet następnego dnia.
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |