09-10-2024 18:24
10-10-2024 19:01
Standardowo powinieneś na ekranie widzieć potwierdzenie, ze transakcja się udała podczas przyłożenia do terminala. Jeśli korzystasz z systemu Android, to spróbuj proszę odinstalować aplikację i pobrać ją od nowa ze Sklep Play. Najlepiej przed pobraniem aplikacji usunąć możliwość płatności telefonem i po ponownej instalacji na nowo ją uruchomić.
11-10-2024 11:27
Zrobiłem zgodnie z zaleceniem i niestety nie pomaga. W dalszym ciągu nie ma żadnego powiadomienia na ekranie telefonu.
12-10-2024 11:50
W tej sytuacji proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub zgłoś nam sprawę przez infolinię pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tę sytuację w naszym systemie.
Karty wirtualnej z ING nie dodasz do Curve, przynajmniej jeszcze do niedawna się nie dało.
15-10-2024