07-07-2021 10:40
Podbijam temat, który został poruszony w 2018 roku, a póki co mamy już 2021.
Dziś znowu w pośpiechu kliknąłem "zapamiętaj przeglądarkę", tym razem ze zgrozą odkryłem, że zamiast przeglądarki (np. Chrome) widoczny był "Facebook", pewnie sklep był jakoś powiązany, a to już nie jest fajne.
Czy jako Użytkownicy aplikacji możemy prosić o oficjalne stanowisko Banku w sprawie zmian UX'owych w zakresie dodawania przeglądarki do zaufanych?
08-07-2021 11:29
Dziękujemy Ci za sugestię.
Funkcja dodania przeglądarki do listy zapamiętanych została zmieniona przez nas w lipcu 2020 roku.
We wcześniejszej wersji zapamiętanie i potwierdzenie transakcji znajdowało się pod jednym przyciskiem na jednym ekranie.
Aktualnie podczas płatności, potwierdzasz transakcję a na następnej stronie otrzymujesz informację o zrealizowaniu transakcji i otrzymujesz możliwość zapamiętania przeglądarki. Po potwierdzeniu chęci zapamiętania przeglądarki dopisujemy ją do listy zapamiętanych.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
27-09-2021 12:11
28-09-2021 11:43
Jeśli chcesz poprawnie usunąć zapamiętaną przeglądarkę do płatności BLIK, po zalogowaniu do aplikacji mobilnej powinieneś wejść w sekcję Karty i płatności telefonem - Płatności BLIK - Zakupy bez kodu.
Następnie wejść w szczegóły zapamiętanej przeglądarki lub sklepu i wybrać Usuń z zapamiętanych.
Po usunięciu przeglądarki z zaufanych, przy kolejnych zakupach powinieneś płatności zatwierdzać kodem BLIK i w aplikacji.
Jeżeli w sposób opisany wyżej usunąłeś przeglądarkę i dalej możesz robić zakupy bez kodu, musimy to sprawdzić w naszym systemie.
Napisz proszę do nas w tej sprawie przez Moje ING lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Wyjaśnimy to.
Przeglądarka/sklepy usunięte z zaufanych są widoczne 3 miesiące, a potem znikają.
12-10-2021 08:50
Mam podobny problem... Od jakiegoś czasu zauważyłem, że płacąc blikiem w sklepach stacjonarnych nie zawsze muszę potwierdzać transakcję PINem do aplikacji ING. Tak jakbym miał dodane zaufane sklepy, ale nie mam. W zapamiętanych sklepach mam jedynie Allegro i nic więcej. Płacąc blikiem w sklepie Biedronka nigdy nie prosi mnie o zatwierdzenie... Trochę to słabe, zwłaszcza że kod BLIK mogę wywołać z ekranu startowego apki ING bez konieczności logowania się.
13-10-2021 10:20
Za pomocą kodu BLIK pobranego przed zalogowaniem bez potwierdzenia kodem PIN można wykonać płatność, która nie przekracza kwoty 50 zł i na łączną sumę nie przekraczającą 400 zł. Każda kolejna transakcja na kwotę do 50 zł, przekraczająca sumę 400 zł i inne transakcje (bankomatowe, internetowe) będą wymagały zatwierdzenia kodem PIN w aplikacji mobilnej.
W przypadku wykorzystania kodu BLIK wyświetlanego po zalogowaniu do aplikacji mobilnej, każda transakcja w terminalu nie przekraczająca kwoty 50 zł może być autoryzowana tylko przez opcję ,,Zatwierdź" (bez kodu PIN).
13-10-2021 10:38
Nigdy nie loguję się do aplikacji, aby wygenerować kod blik. Po prostu odpalam apkę ING i na stronie głównej mam dodany skrót BLIK. Klikam skrót, wyświetla mi się kod, który wpisuję na terminalu w sklepie. Czasem prosi o zatwierdzenie kodem PIN, a czasem mam tylko przycisk "zatwierdź". Czy to jest prawidłowe działanie? Wolałbym mieć możliwość zatwierdzania pinem każdej transakcji, jeśli nie mam sklepu dodanego do zaufanych.
13-10-2021 12:50
Tak, jest to poprawne działanie w ramach limitu, o którym napisałam wyżej. Nie da się zmienić, aby kod PIN był wymagany przy każdej transakcji BLIK.
14-10-2021 11:07
Kto decyduje o tym, czy dla zakupów w danym sklepie wymagane jest potwierdzenie pinem czy też nie? Bo na pewno nie ma to związku z limitem kwotowym transakcji w danym dniu sądząc po tym co obserwuję na swoim przykładzie.
15-10-2021 11:12
Dzień dobry,
przesyłam odpowiedzi na Twoje pytania.
1. Przekazałam Twoje uwagi do osób, które zajmują się aplikacją oraz BLIKIEM.
2. Płacąc w sklepie, który akceptuje płatności BLIK bez kodu na ekranie po zatwierdzeniu transakcji zobaczysz komunikat:
„Jeśli przy następnej transakcji w tym sklepie nie chcesz wpisywać kodu BLIK, dodaj go do zapamiętanych”.
Czyli Allegro ma taką opcję płatności BLIK bez kodu.
3. Zapamiętane sklepy i przeglądarki sprawdzisz i usuniesz w Moim ING po wejściu w Karty i płatności telefonem - BLIK - Zakupy bez kodu.
Przy kolejnych zakupach w zapamiętanym sklepie lub na zapamiętanej przeglądarce, nie musisz pobierać kodu BLIK w Moim ING ani go przepisywać. Zatwierdzasz tylko transakcję w telefonie.
4.Jeżeli płatność BLIK jest przez internet i nie jest ona cykliczna, to powinieneś mieć zawsze potwierdzenie w aplikacji. Jeżeli są to powtarzalne płatności BLIK, to ustawiasz płatność automatyczną, albo zatwierdzasz każdy rachunek https://www.ing.pl/indywidualni/karty/platnosci-telefonem/blik/blik-platnosci-powtarzalne
Jeżeli płatność BLIK jest w sklepie stacjonarnym, to płatność powyżej 50 zł potwierdzasz w aplikacji Moje ING. Jeżeli miałeś sytuację, że przy kwocie powyżej 50 zł nie miałeś prośby po potwierdzenie w aplikacji, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas 32 357 00 69. Sprawdzimy transakcję.
Dzień dobry,
Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE).
Kwota ta nie jest widoczna w zak
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |