O DamianB

20 Polubień
47 Rozwiązań
109 Postów
Re: Wniosek Wielokrotny Wakacje Kredytowe

Nie musisz rezygnować z obecnego wniosku o zawieszenie rat. W przyszłości będziesz mógł złożyć kolejne wnioski o wakacje kredytowe.

 

 

-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

 

 

2
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wakacje kredytowe wniosek

panterS Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko kolejna rata jest zawieszona - to nie jest błąd. Kolejne raty będą zawieszane zgodnie z Twoim wnioskiem.
magda00o W miesiącu po zawieszeniu zobaczysz podwójnie naliczone odsetki. Podwójne naliczenie skorygujemy w dniu płatności raty - tych odsetek nie pobierzemy.
AniaNG Wniosek znajdziesz w szczegółach swojego kre

...
28
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Czy można dokonać korekty wniosku o wakacje kredytowe ?

Nie ma możliwości korekty wniosku. Proszę, abyś w tej sytuacji odstąpił od wniosku i złożył nowy. Czas na odstąpienie to 14 dni od dnia złożenia wniosku.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!

7
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe + nadpłata

Możesz w każdej chwili nadpłacić kredyt, tak jak było to możliwe do tej pory. W umowie, zawieszeniu ulegają jedynie raty. A nie pozostałe warunki umowy.

 

-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

2
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Dopisanie żony do hipoteki

Jest możliwość złożenia wniosku w oddziale banku o dołączenie współkredytobiorcy. Po złożeniu wniosku analizujemy go indywidualnie. Jeśli będzie taka możliwość to przygotujemy aneks do umowy.

 

-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: środki z karty wirtualnej, która utraciła ważność

Jeśli karta została zamknięta, konieczne będzie skontaktowanie się z nami poprzez czat po zalogowaniu się do bankowości Moje ING bądź infolinię pod numerem 32 357 00 69.

Podczas kontaktu specjalista potwierdzi Twoją tożsamość i sprawdzi saldo zamkniętej karty.

Jeśli na karcie znajdowały się pieniądze, zostanie przyjęte zgłoszenie w celu przeksięgowania środków z zamkniętej karty wirtualnej na Twoj

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt gotówkowy - ilość rat po nadpłacie

W przypadku nadpłaty kredytu gotówkowego skracamy ilość rat pozostałych do spłaty pozostawiając ratę na tym samym poziomie.

Niestety po zmianie stóp procentowych zmuszeni jesteśmy do przywrócenia harmonogramu spłaty, na okres wynikający z umowy kredytowej.

Jeśli chcesz skrócić okres spłaty do tego z przed zmiany stóp procentowych, możesz podpisać darmowy aneks w oddziale naszego banku, który przyw

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Wakacje kredytowe 2022

Pracujemy nad dostosowaniem się do ustawy. Gdy wszystko będzie gotowe, wszelkie szczegóły będą dostępne na naszej stronie internetowej.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!

4
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Aneks do umowy kredytowej - likwidacja WIBOR

Bank na podstawie Rozporządzenia BMR ma obowiązek przygotowania rozwiązania, dzięki któremu możliwe będzie zastąpienie obecnego wskaźnika, musi być to odzwierciedlone w umowach z konsumentami dlatego też kontaktujemy się z klientami w celu podpisania  aneksów do umowy.

 

***

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

4
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria wpłatomatu przy wpłacie

Otrzymałem informację, że udało się przyśpieszyć Twoją sprawę 😊 

Gdybyś w przyszłości miała jakieś pytania, pisz śmiało 😉

 

***

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. 

Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

 

 

0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Wypłata Euro blikiem

Dzień dobry, 

BLIK działa tylko w Polsce i możesz go połączyć jedynie z kontem w złotówkach, zatem w taki sposób nie wypłacisz waluty. 

Funkcja wielowalutowa karty Visa zbliżeniowa działa również przy transakcjach telefonem. Bankomaty zbliżeniowe w których możesz wypłacić euro sprawdzisz i wyszukasz na stronie: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&filter=euro&filter=nfc 

 

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Brak ikony karty do konta

Cieszę się, że zamówiłaś kartę do konta w naszym banku.

 

Jeśli zamawiałaś kartę ze swoją grafiką, musisz uzbroić się w cierpliwość do czasu sprawdzenia wizerunku karty oraz jej zamówienia. Po zaakceptowaniu wizerunku, kartę wyślemy na Twój adres korespondencyjny do 8 dni roboczych.

 

Gdy zaakceptujemy wzór Twojej karty otrzymasz informację w bankowości Moje ING.

 

Gdy karta pojawi się w zakładce

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Czat w aplikacji

Witam.

Jeśli jesteś pewien, że posiadasz aktualną wersję Google Chrome na swoim telefonie, a mimo tego otrzymujesz informację o nieaktualnej wersji przeglądarki, konieczne będzie bliższe przyjrzenie się tej sprawie.

Zadzwoń proszę na naszą całodobową infolinię pod numerem +48 32 357 00 69.

Podczas rozmowy, specjalista potwierdzi Twoją tożsamość i zarejestruję zgłoszenie do działu technicznego, któ

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew z zagranicy

Witam.
Przelew SEPA realizowany jest w ciągu 2/3 dni roboczych.
Może się zdarzyć, że przelew zostanie zaksięgowany na Twoim rachunku wcześniej.
Gdy przelew trafi do naszego banku, księgujemy go na koncie klienta tak szybko jak jest to możliwe.
 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
 

2
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Kilka nadpłat a skrócenie okresu kredytowania

Możesz złożyć wniosek do 3 miesięcy od ostatniej nadpłaty. A wysokość raty po zmianie nie może być wyższa, od najwyższej zapłaconej przez Ciebie raty. Wysokość nadpłat nie ma dla nas znaczenia Emotikon: Szczęśliwy 

Pamiętaj jednak, że jeśli będziesz nadpłacać przy niskim oprocentowaniu i będzie miała miejsce aktualizacja oprocentowania Twojego kredytu, może się okazać, że Twoja rata jest wyższa, niż przed nadpłatą. 

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Likwidacja oddziału Niepołomice

Dziękuję za Twoje zgłoszenie. Skontaktowaliśmy się z serwisem odpowiedzialnym za pracę urządzeń, o których wspomniałeś. Mam nadzieję, że kłopot był tylko chwilowy.

Obecnie zarówno wpłatomat jak również bankomaty pracują bez zarzutów. Wszystkie transakcję w urządzeniach realizowane są na bieżąco.

Prosimy, aby jeśli w przyszłości zauważysz niepoprawną pracę urządzenia, Twoje zgłoszenie odbyło się za

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Wplatomat zjadł pieniadze

Cieszę się, że udało Ci się skontaktować z naszą infolinią.

Termin reklamacji jaki otrzymałaś, to maksymalny termin, w którym postaramy się wyjaśnić dla Ciebie tę sytuację, oczywiście zależy nam na tym, żeby czas odpowiedzi na reklamację był jak najszybszy.

Podaj nam proszę numer swojego zgłoszenia, dzięki temu będziemy mogli poprosić o jego przyśpieszenie.

 

***

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: okres budowlany a warunki Kredyt hipoteczny

W tej sytuacji obowiązują Cię daty widoczne w Moje ING, a więc na dostarczenie nam wszystkich dokumentów o zakończeniu i oddaniu budowy masz czas do 6 czerwca.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. 

0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Odrzucenie wniosku o stałe oprocentowanie

Przykro nam, że otrzymałaś decyzję odmowną. Jeśli chcesz poznać powód odmowy, możesz złożyć reklamację na podstawie, której otrzymasz informację, dlaczego taka decyzja została podjęta.

Reklamację możesz zgłosić w oddziale naszego banku, na naszej infolinii bądź po zalogowaniu się do bankowości Moje ING wybierając opcję Czat.

Zachęcam do skontaktowania się z nasza infolinią hipoteczną pod numerem 3

...
1
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Resetowanie aplikacji podczas autoryzacji SMS

Przykro mi, że pojawił się taki kłopot podczas wykonywania transakcji wymagających kodów autoryzacyjnych.
W takiej sytuacji, spróbuj proszę wyczyścić pamięć podręczną w swoim telefonie, po czym wyłącz go na minutę. To pozwoli odświeżyć pracę Twojego urządzenia.
Jeśli nie przyniesie to poprawy, odinstaluj aplikację na swoim telefonie, po czym zainstaluj ją na nowo.
 

***
Jeśli podoba Ci się moja odpowi

...
2
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Transza

Chciałbym Ci pomóc, lecz przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie.

 

Skontaktuj się proszę z naszą infolinią hipoteczną pod numerem +48 32 357 00 57 bądź napisz do nas po zalogowaniu się do bankowości Moje ING, wybierając opcję Czat na dole ekranu. Podczas kontaktu specjalista przyjrzy się Twojej sprawie i odpowie na Twoje pytania. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00. 

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Finansowanie faktur, czyli faktoring na miarę mniejszej firmy

Bardzo nam przykro, że masz taką opinie na temat faktoringu w naszym banku.

Napisz proszę co dokładnie się wydarzyło, abyśmy mogli odnieść się do przekazanych przez Ciebie informacji i opinii na temat naszej usługi.

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Dodatkowe Konto Osobiste - Odzielny Login i Hasło

Dzień dobry.

Otworzenie nowego konta, nie powoduję utworzenie nowego dostępu do bankowości Moje ING.

W bankowości Moje ING, klienci posiadają dostęp do wszystkich swoich produktów, których są właścicielami bądź mają uprawnienia do takich produktów na przykład gdy są pełnomocnikami do konta. Nie ma możliwości otrzymania osobnego loginu do bankowości Moje ING dla wybranych produktów. Każdy klient

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Nie mamy wzoru wniosku o taki aneks. Taki dokument podpisujesz na miejscu w oddziale po uprzednim złożeniu dyspozycji na infolinii lub w oddziale (tu ważne są szczegóły, gdyż może być to aneks bezdecyzyjny lub z decyzją). Najlepiej jeśli skontaktujesz się z naszą infolinią hipoteczną telefonicznie pod numerem 32 357 00 57. Podczas kontaktu specjalista potwierdzi Twoją tożsamość i dokładnie sprawdz

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Blokada konta

Zdaję sobie sprawę, że brak możliwości korzystani z konta może być bardzo niekomfortowe. Każdą dyspozycja dotycząca syndyka i zarządzania przez niego rachunkiem powinna zostać złożona w oddziale naszego banku.

Przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie więc możemy odpowiedzieć tylko na ogólne pytania w zakresie bankowości.

Skontaktuj się proszę z naszą całodobową infolinią pod numer

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎14-12-2020 12:30
Data ostatnich odwiedzin ‎03-08-2022 16:02
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 109
Łączna liczba otrzymanych Lajków 20
Posty, które lubię