panterS Jeśli masz zawieszoną większą liczbę rat, na harmonogramie zobaczysz, że tylko kolejna rata jest zawieszona - to nie jest błąd. Kolejne raty będą zawieszane zgodnie z Twoim wnioskiem. magda00o W miesiącu po zawieszeniu zobaczysz podwójnie naliczone odsetki. Podwójne naliczenie skorygujemy w dniu płatności raty - tych odsetek nie pobierzemy. AniaNG Wniosek znajdziesz w szczegółach swojego kre
Re: Czy można dokonać korekty wniosku o wakacje kredytowe ?
Nie ma możliwości korekty wniosku. Proszę, abyś w tej sytuacji odstąpił od wniosku i złożył nowy. Czas na odstąpienie to 14 dni od dnia złożenia wniosku.
** Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Możesz w każdej chwili nadpłacić kredyt, tak jak było to możliwe do tej pory. W umowie, zawieszeniu ulegają jedynie raty. A nie pozostałe warunki umowy.
----------------- Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jest możliwość złożenia wniosku w oddziale banku o dołączenie współkredytobiorcy. Po złożeniu wniosku analizujemy go indywidualnie. Jeśli będzie taka możliwość to przygotujemy aneks do umowy.
----------------- Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Re: środki z karty wirtualnej, która utraciła ważność
Jeśli karta została zamknięta, konieczne będzie skontaktowanie się z nami poprzez czat po zalogowaniu się do bankowości Moje ING bądź infolinię pod numerem 32 357 00 69.
Podczas kontaktu specjalista potwierdzi Twoją tożsamość i sprawdzi saldo zamkniętej karty.
Jeśli na karcie znajdowały się pieniądze, zostanie przyjęte zgłoszenie w celu przeksięgowania środków z zamkniętej karty wirtualnej na Twoj
Re: Re.: Aneks do umowy kredytowej - likwidacja WIBOR
Bank na podstawie Rozporządzenia BMR ma obowiązek przygotowania rozwiązania, dzięki któremu możliwe będzie zastąpienie obecnego wskaźnika, musi być to odzwierciedlone w umowach z konsumentami dlatego też kontaktujemy się z klientami w celu podpisania aneksów do umowy.
***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Cieszę się, że zamówiłaś kartę do konta w naszym banku.
Jeśli zamawiałaś kartę ze swoją grafiką, musisz uzbroić się w cierpliwość do czasu sprawdzenia wizerunku karty oraz jej zamówienia. Po zaakceptowaniu wizerunku, kartę wyślemy na Twój adres korespondencyjny do 8 dni roboczych.
Gdy zaakceptujemy wzór Twojej karty otrzymasz informację w bankowości Moje ING.
Jeśli jesteś pewien, że posiadasz aktualną wersję Google Chrome na swoim telefonie, a mimo tego otrzymujesz informację o nieaktualnej wersji przeglądarki, konieczne będzie bliższe przyjrzenie się tej sprawie.
Zadzwoń proszę na naszą całodobową infolinię pod numerem +48 32 357 00 69.
Podczas rozmowy, specjalista potwierdzi Twoją tożsamość i zarejestruję zgłoszenie do działu technicznego, któ
Witam. Przelew SEPA realizowany jest w ciągu 2/3 dni roboczych. Może się zdarzyć, że przelew zostanie zaksięgowany na Twoim rachunku wcześniej. Gdy przelew trafi do naszego banku, księgujemy go na koncie klienta tak szybko jak jest to możliwe.
** Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Możesz złożyć wniosek do 3 miesięcy od ostatniej nadpłaty. A wysokość raty po zmianie nie może być wyższa, od najwyższej zapłaconej przez Ciebie raty. Wysokość nadpłat nie ma dla nas znaczenia
Pamiętaj jednak, że jeśli będziesz nadpłacać przy niskim oprocentowaniu i będzie miała miejsce aktualizacja oprocentowania Twojego kredytu, może się okazać, że Twoja rata jest wyższa, niż przed nadpłatą.
Dziękuję za Twoje zgłoszenie. Skontaktowaliśmy się z serwisem odpowiedzialnym za pracę urządzeń, o których wspomniałeś. Mam nadzieję, że kłopot był tylko chwilowy.
Obecnie zarówno wpłatomat jak również bankomaty pracują bez zarzutów. Wszystkie transakcję w urządzeniach realizowane są na bieżąco.
Prosimy, aby jeśli w przyszłości zauważysz niepoprawną pracę urządzenia, Twoje zgłoszenie odbyło się za
Cieszę się, że udało Ci się skontaktować z naszą infolinią.
Termin reklamacji jaki otrzymałaś, to maksymalny termin, w którym postaramy się wyjaśnić dla Ciebie tę sytuację, oczywiście zależy nam na tym, żeby czas odpowiedzi na reklamację był jak najszybszy.
Podaj nam proszę numer swojego zgłoszenia, dzięki temu będziemy mogli poprosić o jego przyśpieszenie.
W tej sytuacji obowiązują Cię daty widoczne w Moje ING, a więc na dostarczenie nam wszystkich dokumentów o zakończeniu i oddaniu budowy masz czas do 6 czerwca.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Przykro nam, że otrzymałaś decyzję odmowną. Jeśli chcesz poznać powód odmowy, możesz złożyć reklamację na podstawie, której otrzymasz informację, dlaczego taka decyzja została podjęta.
Reklamację możesz zgłosić w oddziale naszego banku, na naszej infolinii bądź po zalogowaniu się do bankowości Moje ING wybierając opcję Czat.
Zachęcam do skontaktowania się z nasza infolinią hipoteczną pod numerem 3
Przykro mi, że pojawił się taki kłopot podczas wykonywania transakcji wymagających kodów autoryzacyjnych. W takiej sytuacji, spróbuj proszę wyczyścić pamięć podręczną w swoim telefonie, po czym wyłącz go na minutę. To pozwoli odświeżyć pracę Twojego urządzenia. Jeśli nie przyniesie to poprawy, odinstaluj aplikację na swoim telefonie, po czym zainstaluj ją na nowo.
Chciałbym Ci pomóc, lecz przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie.
Skontaktuj się proszę z naszą infolinią hipoteczną pod numerem +48 32 357 00 57 bądź napisz do nas po zalogowaniu się do bankowości Moje ING, wybierając opcję Czat na dole ekranu. Podczas kontaktu specjalista przyjrzy się Twojej sprawie i odpowie na Twoje pytania. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00.
Re: Dodatkowe Konto Osobiste - Odzielny Login i Hasło
Dzień dobry.
Otworzenie nowego konta, nie powoduję utworzenie nowego dostępu do bankowości Moje ING.
W bankowości Moje ING, klienci posiadają dostęp do wszystkich swoich produktów, których są właścicielami bądź mają uprawnienia do takich produktów na przykład gdy są pełnomocnikami do konta. Nie ma możliwości otrzymania osobnego loginu do bankowości Moje ING dla wybranych produktów. Każdy klient
Nie mamy wzoru wniosku o taki aneks. Taki dokument podpisujesz na miejscu w oddziale po uprzednim złożeniu dyspozycji na infolinii lub w oddziale (tu ważne są szczegóły, gdyż może być to aneks bezdecyzyjny lub z decyzją). Najlepiej jeśli skontaktujesz się z naszą infolinią hipoteczną telefonicznie pod numerem 32 357 00 57. Podczas kontaktu specjalista potwierdzi Twoją tożsamość i dokładnie sprawdz
Zdaję sobie sprawę, że brak możliwości korzystani z konta może być bardzo niekomfortowe. Każdą dyspozycja dotycząca syndyka i zarządzania przez niego rachunkiem powinna zostać złożona w oddziale naszego banku.
Przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie więc możemy odpowiedzieć tylko na ogólne pytania w zakresie bankowości.
Skontaktuj się proszę z naszą całodobową infolinią pod numer