O DamianB

18 Polubień
45 Rozwiązań
101 Postów
Re: Re.: Aneks do umowy kredytowej - likwidacja WIBOR

Bank na podstawie Rozporządzenia BMR ma obowiązek przygotowania rozwiązania, dzięki któremu możliwe będzie zastąpienie obecnego wskaźnika, musi być to odzwierciedlone w umowach z konsumentami dlatego też kontaktujemy się z klientami w celu podpisania  aneksów do umowy.

 

***

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

4
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria wpłatomatu przy wpłacie

Otrzymałem informację, że udało się przyśpieszyć Twoją sprawę 😊 

Gdybyś w przyszłości miała jakieś pytania, pisz śmiało 😉

 

***

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. 

Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

 

 

0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Wypłata Euro blikiem

Dzień dobry, 

BLIK działa tylko w Polsce i możesz go połączyć jedynie z kontem w złotówkach, zatem w taki sposób nie wypłacisz waluty. 

Funkcja wielowalutowa karty Visa zbliżeniowa działa również przy transakcjach telefonem. Bankomaty zbliżeniowe w których możesz wypłacić euro sprawdzisz i wyszukasz na stronie: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&filter=euro&filter=nfc 

 

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Brak ikony karty do konta

Cieszę się, że zamówiłaś kartę do konta w naszym banku.

 

Jeśli zamawiałaś kartę ze swoją grafiką, musisz uzbroić się w cierpliwość do czasu sprawdzenia wizerunku karty oraz jej zamówienia. Po zaakceptowaniu wizerunku, kartę wyślemy na Twój adres korespondencyjny do 8 dni roboczych.

 

Gdy zaakceptujemy wzór Twojej karty otrzymasz informację w bankowości Moje ING.

 

Gdy karta pojawi się w zakładce

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Czat w aplikacji

Witam.

Jeśli jesteś pewien, że posiadasz aktualną wersję Google Chrome na swoim telefonie, a mimo tego otrzymujesz informację o nieaktualnej wersji przeglądarki, konieczne będzie bliższe przyjrzenie się tej sprawie.

Zadzwoń proszę na naszą całodobową infolinię pod numerem +48 32 357 00 69.

Podczas rozmowy, specjalista potwierdzi Twoją tożsamość i zarejestruję zgłoszenie do działu technicznego, któ

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Przelew z zagranicy

Witam.
Przelew SEPA realizowany jest w ciągu 2/3 dni roboczych.
Może się zdarzyć, że przelew zostanie zaksięgowany na Twoim rachunku wcześniej.
Gdy przelew trafi do naszego banku, księgujemy go na koncie klienta tak szybko jak jest to możliwe.
 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
 

2
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Kilka nadpłat a skrócenie okresu kredytowania

Możesz złożyć wniosek do 3 miesięcy od ostatniej nadpłaty. A wysokość raty po zmianie nie może być wyższa, od najwyższej zapłaconej przez Ciebie raty. Wysokość nadpłat nie ma dla nas znaczenia Emotikon: Szczęśliwy 

Pamiętaj jednak, że jeśli będziesz nadpłacać przy niskim oprocentowaniu i będzie miała miejsce aktualizacja oprocentowania Twojego kredytu, może się okazać, że Twoja rata jest wyższa, niż przed nadpłatą. 

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Likwidacja oddziału Niepołomice

Dziękuję za Twoje zgłoszenie. Skontaktowaliśmy się z serwisem odpowiedzialnym za pracę urządzeń, o których wspomniałeś. Mam nadzieję, że kłopot był tylko chwilowy.

Obecnie zarówno wpłatomat jak również bankomaty pracują bez zarzutów. Wszystkie transakcję w urządzeniach realizowane są na bieżąco.

Prosimy, aby jeśli w przyszłości zauważysz niepoprawną pracę urządzenia, Twoje zgłoszenie odbyło się za

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Wplatomat zjadł pieniadze

Cieszę się, że udało Ci się skontaktować z naszą infolinią.

Termin reklamacji jaki otrzymałaś, to maksymalny termin, w którym postaramy się wyjaśnić dla Ciebie tę sytuację, oczywiście zależy nam na tym, żeby czas odpowiedzi na reklamację był jak najszybszy.

Podaj nam proszę numer swojego zgłoszenia, dzięki temu będziemy mogli poprosić o jego przyśpieszenie.

 

***

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: okres budowlany a warunki Kredyt hipoteczny

W tej sytuacji obowiązują Cię daty widoczne w Moje ING, a więc na dostarczenie nam wszystkich dokumentów o zakończeniu i oddaniu budowy masz czas do 6 czerwca.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. 

0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Odrzucenie wniosku o stałe oprocentowanie

Przykro nam, że otrzymałaś decyzję odmowną. Jeśli chcesz poznać powód odmowy, możesz złożyć reklamację na podstawie, której otrzymasz informację, dlaczego taka decyzja została podjęta.

Reklamację możesz zgłosić w oddziale naszego banku, na naszej infolinii bądź po zalogowaniu się do bankowości Moje ING wybierając opcję Czat.

Zachęcam do skontaktowania się z nasza infolinią hipoteczną pod numerem 3

...
1
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Resetowanie aplikacji podczas autoryzacji SMS

Przykro mi, że pojawił się taki kłopot podczas wykonywania transakcji wymagających kodów autoryzacyjnych.
W takiej sytuacji, spróbuj proszę wyczyścić pamięć podręczną w swoim telefonie, po czym wyłącz go na minutę. To pozwoli odświeżyć pracę Twojego urządzenia.
Jeśli nie przyniesie to poprawy, odinstaluj aplikację na swoim telefonie, po czym zainstaluj ją na nowo.
 

***
Jeśli podoba Ci się moja odpowi

...
2
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Transza

Chciałbym Ci pomóc, lecz przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie.

 

Skontaktuj się proszę z naszą infolinią hipoteczną pod numerem +48 32 357 00 57 bądź napisz do nas po zalogowaniu się do bankowości Moje ING, wybierając opcję Czat na dole ekranu. Podczas kontaktu specjalista przyjrzy się Twojej sprawie i odpowie na Twoje pytania. Jesteśmy dostępni w dni robocze od 8:00 do 20:00. 

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Finansowanie faktur, czyli faktoring na miarę mniejszej firmy

Bardzo nam przykro, że masz taką opinie na temat faktoringu w naszym banku.

Napisz proszę co dokładnie się wydarzyło, abyśmy mogli odnieść się do przekazanych przez Ciebie informacji i opinii na temat naszej usługi.

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Dodatkowe Konto Osobiste - Odzielny Login i Hasło

Dzień dobry.

Otworzenie nowego konta, nie powoduję utworzenie nowego dostępu do bankowości Moje ING.

W bankowości Moje ING, klienci posiadają dostęp do wszystkich swoich produktów, których są właścicielami bądź mają uprawnienia do takich produktów na przykład gdy są pełnomocnikami do konta. Nie ma możliwości otrzymania osobnego loginu do bankowości Moje ING dla wybranych produktów. Każdy klient

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Wydłużenie okresu budowlanego

Nie mamy wzoru wniosku o taki aneks. Taki dokument podpisujesz na miejscu w oddziale po uprzednim złożeniu dyspozycji na infolinii lub w oddziale (tu ważne są szczegóły, gdyż może być to aneks bezdecyzyjny lub z decyzją). Najlepiej jeśli skontaktujesz się z naszą infolinią hipoteczną telefonicznie pod numerem 32 357 00 57. Podczas kontaktu specjalista potwierdzi Twoją tożsamość i dokładnie sprawdz

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Blokada konta

Zdaję sobie sprawę, że brak możliwości korzystani z konta może być bardzo niekomfortowe. Każdą dyspozycja dotycząca syndyka i zarządzania przez niego rachunkiem powinna zostać złożona w oddziale naszego banku.

Przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie więc możemy odpowiedzieć tylko na ogólne pytania w zakresie bankowości.

Skontaktuj się proszę z naszą całodobową infolinią pod numer

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Kiedy można się spodziewać podwyżki oprocentowania konta oszczędnościowego

W żaden sposób nie staramy się utrudniać bądź ograniczać dyskusji w naszej społeczności.

Tak jak wspomnieliśmy w wiadomości prywatnej do Ciebie, prosimy abyś stosował się do Regulaminu naszej społeczności, dzięki czemu nie będziemy mieli konieczności edytowania Twoich postów.

Prosimy, abyś nie promował podmiotów konkurencyjnych wobec Banku, a także ich produktów lub usług.

 

***

Jeśli podoba

...
1
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat połknął moje pieniadze

Przykro mi, że urządzenie nie zadziałało prawidłowo.

Jeśli reklamacja została rozpatrzona, lecz nie jesteś zadowolona z uzyskanej odpowiedzi, masz prawo złożyć odwołanie od reklamacji. Dokładne informację znajdziesz w odpowiedzi reklamacyjnej.

 

Bardzo często w takich sytuacja stosujemy uznanie warunkowe reklamacji, które ma na celu udostępnienie części środków na koncie klienta, do czasu przel

...
6
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: oprocentowanie kredytu hipotecznego zmienne na stałe

@pikass14 skontaktuj się proszę z naszymi specjalistami na infolinii hipotecznej 32 357 00 57. Przygotujemy dla Ciebie taką symulację kredytu i będziesz mogła zweryfikować czy jest to dla Ciebie opłacalne Emotikon: Szczęśliwy Infolinia jest dostępna od 8:00 do 20:00 w dni robocze, oraz od 8:00 do 16:00 w sobotę.

 

***

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Wkład własny do kredytu hipotecznego

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą kredytuEmotikon: Szczęśliwy W przypadku zakupu nieruchomości wymagamy wkładu własnego pieniężnego, wkładem własnym nie może być inna nieruchomość. Jeśli planujesz budowę domu - możemy się zabezpieczyć na działce, którą posiadasz. 

 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!

0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: awaria modułu wpłat - Reklamacja wpłatomat

Przykro mi, że urządzenie zadziałało nieprawidłowo.

Dziękujemy że zgłosiłeś w tym temacie reklamację i przekazałeś nam numer zgłoszenia.

W Twoim imieniu pozwoliłem sobie na przekazanie zgłoszenia do przyśpieszenia jego rozpatrzenia.

Mam nadzieję, że sprawa zostanie załatwiona w możliwie najszybszym terminie.

 

Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przekazywana jest za pomocą bankowości Moje ING.

...
3
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Odblokowane środki z karty mimo otrzymania produktu

Czasami transakcję, które realizujesz na swojej karcie, mogą być widoczne jako blokada płatności, a poniżej prawidłowo rozliczone środki. Blokada powinna zostać rozliczona w ciągu 8 dni kalendarzowych, lecz obciążenie Twojej karty mogło już wcześniej pojawić się na Twoim rachunku.

Chciałbym Ci pomóc i wyjaśnić dla Ciebie tę sytuację, lecz bez dostępu do danych w systemie niestety jest to niemożli

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Aneks do umowy

Tak, możesz zamówić dodatkowo aneks o wydłużenie okresu karencji w spłacie kapitału. Może się jednak okazać, że w procesie analizy będziemy musieli zaprosić Cię do oddziału w celu jego finalizacji i dodatkowo pobrać opłatę w wysokości 200 zł. 
Jeśli wiek kredytobiorców po przedłużeniu okresu karencji spowoduje przekroczenie wieku emerytalnego - wniosek zostanie odrzucony.
Skontaktuj się z naszymi

...
0
DamianB
Moderator
Moderator icon
Re: Rozliczenie kosztorysu

Wszystko zależy od tego czy kredytujemy budowę do stanu „deweloperskiego” czy do stanu „pod klucz”. Odpowiednią opcję wybiera kredytobiorca. Jeśli będzie to stan deweloperski, to stolarka wewnętrzna wykracza już poza jego definicję, a więc pozycja będzie zaakceptowana na 100% przy wykonaniu okien i drzwi zewnętrznych. Przy stanie „pod klucz” cześć tej pozycji będzie przeznaczona na stolarkę wewnęt

...
2
DamianB
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎14-12-2020 12:30
Data ostatnich odwiedzin ‎11-05-2022 14:52
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 101
Łączna liczba otrzymanych Lajków 18
Posty, które lubię