11-04-2022 18:44
11-04-2022 18:47
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Chciałabym Ci pomóc, jednak w tej sprawie proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Obecnie wielu klientów próbuje się z nami skontaktować, dlatego czas oczekiwania jest nieco dłuższy.
Mam nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni.
11-04-2022 19:16
12-04-2022 20:20
Cieszę się, że udało Ci się skontaktować z naszą infolinią.
Termin reklamacji jaki otrzymałaś, to maksymalny termin, w którym postaramy się wyjaśnić dla Ciebie tę sytuację, oczywiście zależy nam na tym, żeby czas odpowiedzi na reklamację był jak najszybszy.
Podaj nam proszę numer swojego zgłoszenia, dzięki temu będziemy mogli poprosić o jego przyśpieszenie.
***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Wtedy zapiszemy zgłoszenie techniczne z opisem całej sytuacji. Nasi specjaliści techniczni postarają się sprawdzić co się dzieje, aby podać rozwiąza
... 03-02-2025Przy próbie dodania celu oszczędnościowego w aplikacji Moje ING pojawia się komunikat "operacja została zablokowana". W aplikacji nie ma żadnych informacji na ten temat. Proszę o wskazówki dotyczące r
... 03-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |