Odpowiedz

Wplatomat zjadł pieniadze

Proszę o pomoc, ok godziny 18:30 wplatomat na ul. Powstania Warszawskiego 12 w Krakowie polknal pieniądze przy wpłacie, po czym się zawiesił, zresetował, ponownie włączył. Brak pokwitowania, 2170 zl wpłaty, niezaksiegowane na koncie! Nie można dodzwonić się na infolinie
Odpowiedz
0 Lajków
Gosia4
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
11-04-2022
Wiadomość 1 z 4 (2 262 wyświetleń)

Re: Wplatomat zjadł pieniadze

Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Chciałabym Ci pomóc, jednak w tej sprawie proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Obecnie wielu klientów próbuje się z nami skontaktować, dlatego czas oczekiwania jest nieco dłuższy. 
Mam nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (2 261 wyświetleń)

Re: Wplatomat zjadł pieniadze

Za drugim razem udalo mi się dodzwonić na infolinie i zgłosiłam problem. Za pierwszym Pan stwierdził że mnie nie słyszy i odłożył słuchawkę. Dostałam wiadomość że sprawa awarii bankomatu będzie rozpatrzona do 5 maja. To jest miesiąc zawieszenia pieniędzy w próżni! Nie wierzę że tak to wygląda, potrzebuje dostępu do pieniędzy, przecież to nie moja wina że urządzenie jest wadliwe
Odpowiedz
0 Lajków
Gosia4
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
11-04-2022
Wiadomość 3 z 4 (2 251 wyświetleń)

Re: Wplatomat zjadł pieniadze

Cieszę się, że udało Ci się skontaktować z naszą infolinią.

Termin reklamacji jaki otrzymałaś, to maksymalny termin, w którym postaramy się wyjaśnić dla Ciebie tę sytuację, oczywiście zależy nam na tym, żeby czas odpowiedzi na reklamację był jak najszybszy.

Podaj nam proszę numer swojego zgłoszenia, dzięki temu będziemy mogli poprosić o jego przyśpieszenie.

 

***

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 4 z 4 (2 211 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy