11-04-2022 18:44
11-04-2022 18:47
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Chciałabym Ci pomóc, jednak w tej sprawie proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - po zalogowaniu lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią: 32 357 00 69. Obecnie wielu klientów próbuje się z nami skontaktować, dlatego czas oczekiwania jest nieco dłuższy.
Mam nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni.
11-04-2022 19:16
12-04-2022 20:20
Cieszę się, że udało Ci się skontaktować z naszą infolinią.
Termin reklamacji jaki otrzymałaś, to maksymalny termin, w którym postaramy się wyjaśnić dla Ciebie tę sytuację, oczywiście zależy nam na tym, żeby czas odpowiedzi na reklamację był jak najszybszy.
Podaj nam proszę numer swojego zgłoszenia, dzięki temu będziemy mogli poprosić o jego przyśpieszenie.
***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |