Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Dodatkowe Konto Osobiste - Odzielny Login i Hasło

Dzień dobry, 

Posiadam konto wspólnie z żoną. Ze względu na sporą liczbę transakcji w internecie postanowiliśmy, że otworzymy kolejne konto w ING, tym razem na jednego z Nas. Konto to miało by być wykorzystywane do płatności telefonem, kartą, blikiem oraz zwykłych przelewów po zalogowaniu. 

Dlaczego nowe konto skoro posiadamy już jedno wspólne z którego można robić dokładnie to samo ? Zależy nam na bezpieczeństwie, przy koncie wspólnym po zalogowaniu mamy dostęp do wszystkich produktów oszczędnościowych, inwestycyjnych (tego właśnie chcemy uniknąć). Czy w ING istnieje możliwość otwarcia konta na jedno z nas, do którego będzie można zalogować się poprzez odrębny login i hasło ?

Tydzień temu założyliśmy konto Direct ale okazuje się, że dostęp do niego uzyskujemy poprzez ten sam login i hasło czego chcieliśmy uniknąć. Nie ma też opcji zmiany tego w ustawieniach. 

Odpowiedz
0 Lajków
PiotrDetail
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
15-02-2022
Wiadomość 1 z 2 (7 323 wyświetleń)

Re: Dodatkowe Konto Osobiste - Odzielny Login i Hasło

Dzień dobry.

Otworzenie nowego konta, nie powoduję utworzenie nowego dostępu do bankowości Moje ING.

W bankowości Moje ING, klienci posiadają dostęp do wszystkich swoich produktów, których są właścicielami bądź mają uprawnienia do takich produktów na przykład gdy są pełnomocnikami do konta. Nie ma możliwości otrzymania osobnego loginu do bankowości Moje ING dla wybranych produktów. Każdy klient posiada tylko jeden login do swojej bankowości.

 

Nasza bankowość posiada liczne zabezpieczenia, które pozwalają na bezpieczeństwo środków naszych klientów. Wszelkie zabezpieczenia naszej bankowości możesz poznać na naszej stronie pod linkiem: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bezpieczenstwo-aplikacji-mobilnej

 

Wspomniałeś o kilku metodach płatności, które również posiadają odpowiednie zabezpieczenia chroniące środki klientów. 

 

Gdy podajesz kod BLIK do płatności w sieci, nie udostępniasz danych swojego konta, a potwierdzasz taką transakcję za pomocą aplikacji mobilnej i kodu autoryzacyjnego bądź jeśli wykonywałeś już taką transakcje w danym sklepie i zapamiętałeś przeglądarkę bez kodu autoryzacyjnego.

 

Płatność telefonem możesz wykonywać po aktywacji płatności w swojej aplikacji, zabezpieczenia te działają podobnie jak płatności tradycyjną kartą.

 

W przypadku chęci zabezpieczenia swoich środków i płatności w sieci, warto pomyśleć nad zamówieniem Wirtualnej Karty przedpłaconej. Podczas udostępniania jej danych w sieci, zasilasz kartę taką kwota na jaką planujesz zrealizować płatność, dzięki czemu reszta środków na Twoich rachunkach jest bezpieczna. Więcej informacji na temat Wirtualnej k@rty ING Visa odnajdziesz pod linkiem: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/karty-do-konta/karta-wirtualna-ing-visa

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (7 278 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nadpłata w okresie karencji

Witam. Mam uruchomiony kredyt hipoteczny. Obecnie spłacam tylko raty odsetkowe (okres karencji), zostały mi do uruchomienia trzy transze. Czy w takim przypadku mogę już nadpłacać uruchomioną kwotę kre...

16-04-2024
'Raz dwa trzy, apkę masz i Ty' - 100 zł??

cześć,

 

chciałam zapytać, czy jest tu może ktoś kto dostał obiecane 100 zł za założenie aplikacji? ja wciąż czekam, a wydaje mi się, że spełniłam wszystkie warunki z regulaminu...

 

pozdrawiam!

16-04-2024
Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Wniosek trafił do analizy 5.03.2024 zakończone 4.04.2024 - miało być 16 dni wyszło 21 dni.

4.04.2024 nagle się okazało, że potrzeba dokumentów, które można było załatwić wcześniej i od 11.04 trwa dodat

...

16-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy