Odpowiedz

Następne konto

Gdy moje aktualne konto przestanie być ważne-zostanie zamknięte(Mobi 18-26 lat):
1. Jakie konto jest najlepsze jako następne konto?
2. Czy żeby zakładać następne konto trzeba udać się do banku,czy można założyć przez internet?
3. Czy pieniądze z konta Mobi 18-26 lat, zostaną z automatu przelane na nowe konto?
4. Czy następne konto(po aktualnym) jest już "stałym" kontem?
5. Czy PIN do następnej karty(do nowego konta) i PIN do aplikacji mobilnej przy następnym koncie mogę mieć taki sam(nie zmieniać) jak przy obecnej karcie i aplikacji do konta?
Odpowiedz
0 Lajków
Bruno2000
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-02-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 044 wyświetleń)

Re: Następne konto

Kiedy ukończysz 26 lat, nie zamykamy Konta Mobi, tylko przekształcamy je na Konto Mobi po 26 roku życia 😊 Warunki będą takie same jak w Koncie Direct. Wszystko dzieje się automatycznie, nie musisz nic dodatkowo robić. Numer konta, karta i pin do niej zostają takie same. Jeśli jednak zdecydujesz się zamknąć to konto i założyć inne, to niżej znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania:

 

  1. W ofercie mamy kilka kont: Direct, Komfort i Active. W skróce: Direct - jeśli konto chcesz prowadzić sam i korzystasz z niego głównie przez internet, Komfort - jeśli konto chcesz prowadzić wspólnie z bliską osobą, Active - dla bardziej aktywnych klientów. Szczegóły ofert i tabelę opłat znajdziesz na stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste.
  2. Nowe konto możesz założyć w bankowości internetowej Moje ING lub w oddziale, jak Ci wygodniej Emotikon: Szczęśliwy
  3. Nie, przelew powinieneś zlecić sam w Moim ING.
  4. W aktualnej ofercie dla kont Direct, Komfort i Active nie mamy warunków wiekowych, więc można uznać że są "stałymi" kontami.
  5. PIN do aplikacji i karty możesz mieć taki sam. Ze względu bezpieczeństwa sugerujemy jednak, aby były one różne, a najlepiej zmieniane regularnie 😉


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
595
127
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 004 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Inteligentne oszczędzanie we wszystkim 2025

Saving money is key in 2025. Here are simple ways to reduce your spending in different areas of your life.

Shopping

  • Use discount coupons and cashback.

  • Buy in bulk.

  • Compare prices online before purchasing.

...

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy