Odpowiedz

Następne konto

Gdy moje aktualne konto przestanie być ważne-zostanie zamknięte(Mobi 18-26 lat):
1. Jakie konto jest najlepsze jako następne konto?
2. Czy żeby zakładać następne konto trzeba udać się do banku,czy można założyć przez internet?
3. Czy pieniądze z konta Mobi 18-26 lat, zostaną z automatu przelane na nowe konto?
4. Czy następne konto(po aktualnym) jest już "stałym" kontem?
5. Czy PIN do następnej karty(do nowego konta) i PIN do aplikacji mobilnej przy następnym koncie mogę mieć taki sam(nie zmieniać) jak przy obecnej karcie i aplikacji do konta?
Odpowiedz
0 Lajków
Bruno2000
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-02-2022
Wiadomość 1 z 2 (4 060 wyświetleń)

Re: Następne konto

Kiedy ukończysz 26 lat, nie zamykamy Konta Mobi, tylko przekształcamy je na Konto Mobi po 26 roku życia 😊 Warunki będą takie same jak w Koncie Direct. Wszystko dzieje się automatycznie, nie musisz nic dodatkowo robić. Numer konta, karta i pin do niej zostają takie same. Jeśli jednak zdecydujesz się zamknąć to konto i założyć inne, to niżej znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania:

 

  1. W ofercie mamy kilka kont: Direct, Komfort i Active. W skróce: Direct - jeśli konto chcesz prowadzić sam i korzystasz z niego głównie przez internet, Komfort - jeśli konto chcesz prowadzić wspólnie z bliską osobą, Active - dla bardziej aktywnych klientów. Szczegóły ofert i tabelę opłat znajdziesz na stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste.
  2. Nowe konto możesz założyć w bankowości internetowej Moje ING lub w oddziale, jak Ci wygodniej Emotikon: Szczęśliwy
  3. Nie, przelew powinieneś zlecić sam w Moim ING.
  4. W aktualnej ofercie dla kont Direct, Komfort i Active nie mamy warunków wiekowych, więc można uznać że są "stałymi" kontami.
  5. PIN do aplikacji i karty możesz mieć taki sam. Ze względu bezpieczeństwa sugerujemy jednak, aby były one różne, a najlepiej zmieniane regularnie 😉


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (4 020 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowieEmotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin

...

20-12-2025
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.

 

§ 1 Wprowadzenie

 

1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic

...

19-12-2025
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Dobry wieczór,
Aktualnie kończy mi się okres wypowiedzenia pożyczki jaką posiadam w ING. Bank z tzw. ważnych przyczyn wypowiedział mi umowę rachunku bankowego gdyż nie prowadzi obecnie takiego produktu...

20-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy