Odpowiedz

Następne konto

Gdy moje aktualne konto przestanie być ważne-zostanie zamknięte(Mobi 18-26 lat):
1. Jakie konto jest najlepsze jako następne konto?
2. Czy żeby zakładać następne konto trzeba udać się do banku,czy można założyć przez internet?
3. Czy pieniądze z konta Mobi 18-26 lat, zostaną z automatu przelane na nowe konto?
4. Czy następne konto(po aktualnym) jest już "stałym" kontem?
5. Czy PIN do następnej karty(do nowego konta) i PIN do aplikacji mobilnej przy następnym koncie mogę mieć taki sam(nie zmieniać) jak przy obecnej karcie i aplikacji do konta?
Odpowiedz
0 Lajków
Bruno2000
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-02-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 712 wyświetleń)

Re: Następne konto

Kiedy ukończysz 26 lat, nie zamykamy Konta Mobi, tylko przekształcamy je na Konto Mobi po 26 roku życia 😊 Warunki będą takie same jak w Koncie Direct. Wszystko dzieje się automatycznie, nie musisz nic dodatkowo robić. Numer konta, karta i pin do niej zostają takie same. Jeśli jednak zdecydujesz się zamknąć to konto i założyć inne, to niżej znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania:

 

  1. W ofercie mamy kilka kont: Direct, Komfort i Active. W skróce: Direct - jeśli konto chcesz prowadzić sam i korzystasz z niego głównie przez internet, Komfort - jeśli konto chcesz prowadzić wspólnie z bliską osobą, Active - dla bardziej aktywnych klientów. Szczegóły ofert i tabelę opłat znajdziesz na stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste.
  2. Nowe konto możesz założyć w bankowości internetowej Moje ING lub w oddziale, jak Ci wygodniej Emotikon: Szczęśliwy
  3. Nie, przelew powinieneś zlecić sam w Moim ING.
  4. W aktualnej ofercie dla kont Direct, Komfort i Active nie mamy warunków wiekowych, więc można uznać że są "stałymi" kontami.
  5. PIN do aplikacji i karty możesz mieć taki sam. Ze względu bezpieczeństwa sugerujemy jednak, aby były one różne, a najlepiej zmieniane regularnie 😉


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 672 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Chyba system im się sypnął…może robią wdrożenie czegoś…i musieli wyłączyć wersje produkcyjną

07-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mam dokładnie to samo, zarówno na aplikacji jak i w przeglądarce na laptopie...

07-11-2024
problem z aplikacja banku

nie mozna sie zalogowac - komunikat "nie udalo sie pobrac danych" - co tu sie dzieje?

07-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy