08-02-2022 20:30
09-02-2022 20:50
Zdaję sobie sprawę, że brak możliwości korzystani z konta może być bardzo niekomfortowe. Każdą dyspozycja dotycząca syndyka i zarządzania przez niego rachunkiem powinna zostać złożona w oddziale naszego banku.
Przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie więc możemy odpowiedzieć tylko na ogólne pytania w zakresie bankowości.
Skontaktuj się proszę z naszą całodobową infolinią pod numerem 32 357 00 69.
Gdy specjalista potwierdzi Twoją tożsamość przyjrzy się Twojemu rachunkowi i odpowie na wszystkie Twoje pytania.
***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za
... 23-04-2024Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d
... 22-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |