08-02-2022 20:30
09-02-2022 20:50
Zdaję sobie sprawę, że brak możliwości korzystani z konta może być bardzo niekomfortowe. Każdą dyspozycja dotycząca syndyka i zarządzania przez niego rachunkiem powinna zostać złożona w oddziale naszego banku.
Przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie więc możemy odpowiedzieć tylko na ogólne pytania w zakresie bankowości.
Skontaktuj się proszę z naszą całodobową infolinią pod numerem 32 357 00 69.
Gdy specjalista potwierdzi Twoją tożsamość przyjrzy się Twojemu rachunkowi i odpowie na wszystkie Twoje pytania.
***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025