Od założenia konta denerwuje mnie jedna rzecz a mianowicie kolejność wyświetlania Nazwisko - Imię - Drugie imię. Ta metoda nie jest do końca dobra, gdyż przy próbie założenia PUE ZUS lub Profilu Zaufanego pojawią się problem z złym sczytywaniem kolejności imion. Jako imię jest podawane nazwisko a jako nazwisko imię i drugie imię. Proszę to sprawdzić, próbowałem już przez aplikację mobilną i
ING już analizuje temat od kilku dobrych lat i nadal nie wie co robić. A byłby pierwszym takim bankiem w Polsce i dodatkowo przecież byłaby to opcja dodatkowa włączana opcjonalnie. Każdy miałby wybór czy chce z tego korzystać czy też nie.
1. Aby wykonać przelew SORBNET należy udać się do oddziału i złożyć dyspozycję o aktywację tej usługi? Jakie są warunki w takim wniosku aby został on pozytywnie rozpatrzony i dlaczego nie jest on aktywny od początku?
2. Maksymalny limit dzienny wynosi 400 000 PLN co w sytuacji kiedy musiałbym przelać przykładowo 1 000 000 PLN/EURO, czy istnieje
Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich
Witam, Od niedawna miałem zapamiętany kod Blik w Allegro, dzisiaj postanowiłem go usunąć i jest problem. Allegro dalej się pyta o zapamiętany kod mimo że został usunięty. I 2 dlaczego w zapamiętanych sklepach w Moje ING jest Allegro i dopisek Nieaktywne czy idzie to usunąć?
Witam, zgłaszam się z prośbą o dodanie możliwości tworzenia saszetek pieniężnych na koncie na różne planowane wydatki. Można by było w bardzo łatwy sposób "odłożyć" np. 50 zł na zaplanowany zakup bez potrzeby zakładania celu oszczędnościowego. Każdą saszetkę można by było dowolnie nazwać, dodawać do niej pieniądze i w każdej chwili wybrać część lub całość, lub usunąć saszetkę. Pieniądze dodane do ...
Witam, zgłaszam się z prośbą dodania kategorii do przelewów w walucie obcej np. Euro oraz możliwość personalizacji kategorii poprzez dodawanie własnych.
Każe mi sprawdzić poprawność danych bo podczas logowania zamiast imienia pobiera nazwisko a zamiast nazwiska imię i drugie imię. Warto zaznaczyć że dane w bankowości są wprowadzone poprawnie i sprawdzone.
Witam, mam proste pytanie dlaczego w Waszym banku najpierw jest nazwisko a potem imię (imiona) a nie odwrotnie. Przez to w niektórych usługach powstają problemy z złym sczytaniem imienia lub nazwiska. To samo w potwierdzeniu przelewu lepiej by było jakby najpierw było imię, drugie imię i nazwisko jak w innych bankach.
Witam, czy istnieje możliwość odłączenia Profilu Zaufanego od konta w Waszym banku? Aby po wejściu w zakładce Usługi>Profil zaufany nie było połącznia.