01-10-2021 19:24
Witam,
Zgłaszam się z kilkoma pytaniami a mianowicie:
1. Aby wykonać przelew SORBNET należy udać się do oddziału i złożyć dyspozycję o aktywację tej usługi? Jakie są warunki w takim wniosku aby został on pozytywnie rozpatrzony i dlaczego nie jest on aktywny od początku?
2. Maksymalny limit dzienny wynosi 400 000 PLN co w sytuacji kiedy musiałbym przelać przykładowo 1 000 000 PLN/EURO, czy istnieje możliwość złożenia takiej dyspozycji i jej wykonania?
3. Jak wygląda sytuacja z przejściem z konta indywidualnego na Private Banking?
02-10-2021 19:47
Przelew SORBNET uruchamiany jest na wyraźne życzenie klienta, po złożeniu dyspozycji w oddziale naszego banku.
Ze względów bezpieczeństwa nie jest on uruchamiany dla klientów automatycznie.
Wniosek złożony w oddziale zostaję uruchomiony w ciągu godziny po pozytywnej weryfikacji wniosku przez dział bezpieczeństwa.
Jeśli chciałbyś wykonać przelew na wyższą kwotę niż 400 tysięcy złotych w ciągu jednego dnia, prosimy o skontaktowanie się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69. Podczas połączenia specjalista potwierdzi Twoją tożsamość i przyjmie odpowiednie zgłoszenie w celu zniesienia blokady do kwoty, którą będziesz chciał przelać w danym dniu. Możliwość wykonania przelewu będzie dostępna do 30 minut, od złożenia zgłoszenia na infolinii.
Jeśli chciałbyś skorzystać z oferty konta Active. Zaloguj się proszę do bankowości Moje ING, kliknij na swoje konto, po czym wybierz opcję: Zmień typ konta > Konto Active.
Konto zmieni swoje warunki od następnego cyklu rozliczeniowego.
Aby Twoje konto Active było darmowe wystarczy, że w każdym miesiącu spełnisz przynajmniej jeden z trzech warunków:
***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |