Płatności

Odpowiedz

Przelewy, limity i bankowość

Witam,

Zgłaszam się z kilkoma pytaniami a mianowicie:

 

1. Aby wykonać przelew SORBNET należy udać się do oddziału i złożyć dyspozycję o aktywację tej usługi? Jakie są warunki w takim wniosku aby został on pozytywnie rozpatrzony i dlaczego nie jest on aktywny od początku?

 

2. Maksymalny limit dzienny wynosi 400 000 PLN co w sytuacji kiedy musiałbym przelać przykładowo 1 000 000 PLN/EURO, czy istnieje możliwość złożenia takiej dyspozycji i jej wykonania?

 

3. Jak wygląda sytuacja z przejściem z konta indywidualnego na Private Banking?

Odpowiedz
0 Lajków
AlfaNetrunner
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
9
11-08-2021
Wiadomość 1 z 2 (6 855 wyświetleń)

Re: Przelewy, limity i bankowość

Przelew SORBNET uruchamiany jest na wyraźne życzenie klienta, po złożeniu dyspozycji w oddziale naszego banku.

Ze względów bezpieczeństwa nie jest on uruchamiany dla klientów automatycznie.

Wniosek złożony w oddziale zostaję uruchomiony w ciągu godziny po pozytywnej weryfikacji wniosku przez dział bezpieczeństwa.

 

Jeśli chciałbyś wykonać przelew na wyższą kwotę niż 400 tysięcy złotych w ciągu jednego dnia, prosimy o skontaktowanie się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69. Podczas połączenia specjalista potwierdzi Twoją tożsamość i przyjmie odpowiednie zgłoszenie w celu zniesienia blokady do kwoty, którą będziesz chciał przelać w danym dniu. Możliwość wykonania przelewu będzie dostępna do 30 minut, od złożenia zgłoszenia na infolinii.

 

Jeśli chciałbyś skorzystać z oferty konta Active. Zaloguj się proszę do bankowości Moje ING, kliknij na swoje konto, po czym wybierz opcję: Zmień typ konta > Konto Active.

Konto zmieni swoje warunki od następnego cyklu rozliczeniowego.

Aby Twoje konto Active było darmowe wystarczy, że w każdym miesiącu spełnisz przynajmniej jeden z trzech warunków:

  • 200 tys. zł średniego miesięcznego poziomu aktywów
  • 100 tys. zł średniego miesięcznego poziomu inwestycji
  • suma wpływów na konto Active na poziomie 10 tys. zł miesięcznie.

***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

 

DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (6 818 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rozpatrzenie wniosku

Tak - wspaniale. Należy nadmienić, że proces weryfikacji dokumentów nie jest realizowany do zakończenia w jednym kroku. Kiedy znajdujecie państwo brak - podajecie wymaganie i wniosek trafia na koniec

...

31-03-2025
Re.: Długi proces decyzyjności

Dziękuje za odpowiedź Pani Natalio.
Niestety ale nie widzę sensu dla mnie składania reklamacji bo nic to nie zmieni. Termin minął.
Jeżeli to ma przysporzyć państwu źródła do poprawy procesu - to ja podz

...

31-03-2025
Re.: Elewacja - kredyt hipoteczny

Prosimy w tej sprawie skontaktuj się z naszymi doradcami hipotecznymi. Przez naszą stronę możesz się umówić na spotkanie wideo z dowolnego miejsca. Skorzystać z naszej strony www.ing.pl/kontakt : Spot...

31-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy