Płatności

Odpowiedz

Przelewy, limity i bankowość

Witam,

Zgłaszam się z kilkoma pytaniami a mianowicie:

 

1. Aby wykonać przelew SORBNET należy udać się do oddziału i złożyć dyspozycję o aktywację tej usługi? Jakie są warunki w takim wniosku aby został on pozytywnie rozpatrzony i dlaczego nie jest on aktywny od początku?

 

2. Maksymalny limit dzienny wynosi 400 000 PLN co w sytuacji kiedy musiałbym przelać przykładowo 1 000 000 PLN/EURO, czy istnieje możliwość złożenia takiej dyspozycji i jej wykonania?

 

3. Jak wygląda sytuacja z przejściem z konta indywidualnego na Private Banking?

Odpowiedz
0 Lajków
AlfaNetrunner
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
9
11-08-2021
Wiadomość 1 z 2 (5 829 wyświetleń)

Re: Przelewy, limity i bankowość

Przelew SORBNET uruchamiany jest na wyraźne życzenie klienta, po złożeniu dyspozycji w oddziale naszego banku.

Ze względów bezpieczeństwa nie jest on uruchamiany dla klientów automatycznie.

Wniosek złożony w oddziale zostaję uruchomiony w ciągu godziny po pozytywnej weryfikacji wniosku przez dział bezpieczeństwa.

 

Jeśli chciałbyś wykonać przelew na wyższą kwotę niż 400 tysięcy złotych w ciągu jednego dnia, prosimy o skontaktowanie się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69. Podczas połączenia specjalista potwierdzi Twoją tożsamość i przyjmie odpowiednie zgłoszenie w celu zniesienia blokady do kwoty, którą będziesz chciał przelać w danym dniu. Możliwość wykonania przelewu będzie dostępna do 30 minut, od złożenia zgłoszenia na infolinii.

 

Jeśli chciałbyś skorzystać z oferty konta Active. Zaloguj się proszę do bankowości Moje ING, kliknij na swoje konto, po czym wybierz opcję: Zmień typ konta > Konto Active.

Konto zmieni swoje warunki od następnego cyklu rozliczeniowego.

Aby Twoje konto Active było darmowe wystarczy, że w każdym miesiącu spełnisz przynajmniej jeden z trzech warunków:

  • 200 tys. zł średniego miesięcznego poziomu aktywów
  • 100 tys. zł średniego miesięcznego poziomu inwestycji
  • suma wpływów na konto Active na poziomie 10 tys. zł miesięcznie.

***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

 

DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (5 792 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Pożyczka

Nie, nie dzwonimy do pracodawcy w celu weryfikacji, w tym celu możemy poprosić Cię o zaświadczenie o źródle i wysokości dochodu od pracodawcy.

07-11-2024
Pożyczka

Dzień dobry chciałam zapytać czy przy potrzebie wzięcia 4 pożyczki gotówkowej bank dzwoni do pracodawcy w celu weryfikacji

07-11-2024
Re.: Mozliwość weryfikacji płatności kartą za pomocą SMSa zamiast aplikacji mobilnej

@Alison Możesz zmienić metodę autoryzacji płatności na SMS. Na ekranie ze szczegółami transakcji, wybierz opcję potwierdzenia kodem SMS. Zobaczysz stronę logowania do bankowości internetowej Moje ING...

04-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy