01-10-2021 19:24
Witam,
Zgłaszam się z kilkoma pytaniami a mianowicie:
1. Aby wykonać przelew SORBNET należy udać się do oddziału i złożyć dyspozycję o aktywację tej usługi? Jakie są warunki w takim wniosku aby został on pozytywnie rozpatrzony i dlaczego nie jest on aktywny od początku?
2. Maksymalny limit dzienny wynosi 400 000 PLN co w sytuacji kiedy musiałbym przelać przykładowo 1 000 000 PLN/EURO, czy istnieje możliwość złożenia takiej dyspozycji i jej wykonania?
3. Jak wygląda sytuacja z przejściem z konta indywidualnego na Private Banking?
02-10-2021 19:47
Przelew SORBNET uruchamiany jest na wyraźne życzenie klienta, po złożeniu dyspozycji w oddziale naszego banku.
Ze względów bezpieczeństwa nie jest on uruchamiany dla klientów automatycznie.
Wniosek złożony w oddziale zostaję uruchomiony w ciągu godziny po pozytywnej weryfikacji wniosku przez dział bezpieczeństwa.
Jeśli chciałbyś wykonać przelew na wyższą kwotę niż 400 tysięcy złotych w ciągu jednego dnia, prosimy o skontaktowanie się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69. Podczas połączenia specjalista potwierdzi Twoją tożsamość i przyjmie odpowiednie zgłoszenie w celu zniesienia blokady do kwoty, którą będziesz chciał przelać w danym dniu. Możliwość wykonania przelewu będzie dostępna do 30 minut, od złożenia zgłoszenia na infolinii.
Jeśli chciałbyś skorzystać z oferty konta Active. Zaloguj się proszę do bankowości Moje ING, kliknij na swoje konto, po czym wybierz opcję: Zmień typ konta > Konto Active.
Konto zmieni swoje warunki od następnego cyklu rozliczeniowego.
Aby Twoje konto Active było darmowe wystarczy, że w każdym miesiącu spełnisz przynajmniej jeden z trzech warunków:
***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |