Płatności

Odpowiedz

Przelewy, limity i bankowość

Witam,

Zgłaszam się z kilkoma pytaniami a mianowicie:

 

1. Aby wykonać przelew SORBNET należy udać się do oddziału i złożyć dyspozycję o aktywację tej usługi? Jakie są warunki w takim wniosku aby został on pozytywnie rozpatrzony i dlaczego nie jest on aktywny od początku?

 

2. Maksymalny limit dzienny wynosi 400 000 PLN co w sytuacji kiedy musiałbym przelać przykładowo 1 000 000 PLN/EURO, czy istnieje możliwość złożenia takiej dyspozycji i jej wykonania?

 

3. Jak wygląda sytuacja z przejściem z konta indywidualnego na Private Banking?

Odpowiedz
0 Lajków
AlfaNetrunner
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
9
11-08-2021
Wiadomość 1 z 2 (6 516 wyświetleń)

Re: Przelewy, limity i bankowość

Przelew SORBNET uruchamiany jest na wyraźne życzenie klienta, po złożeniu dyspozycji w oddziale naszego banku.

Ze względów bezpieczeństwa nie jest on uruchamiany dla klientów automatycznie.

Wniosek złożony w oddziale zostaję uruchomiony w ciągu godziny po pozytywnej weryfikacji wniosku przez dział bezpieczeństwa.

 

Jeśli chciałbyś wykonać przelew na wyższą kwotę niż 400 tysięcy złotych w ciągu jednego dnia, prosimy o skontaktowanie się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69. Podczas połączenia specjalista potwierdzi Twoją tożsamość i przyjmie odpowiednie zgłoszenie w celu zniesienia blokady do kwoty, którą będziesz chciał przelać w danym dniu. Możliwość wykonania przelewu będzie dostępna do 30 minut, od złożenia zgłoszenia na infolinii.

 

Jeśli chciałbyś skorzystać z oferty konta Active. Zaloguj się proszę do bankowości Moje ING, kliknij na swoje konto, po czym wybierz opcję: Zmień typ konta > Konto Active.

Konto zmieni swoje warunki od następnego cyklu rozliczeniowego.

Aby Twoje konto Active było darmowe wystarczy, że w każdym miesiącu spełnisz przynajmniej jeden z trzech warunków:

  • 200 tys. zł średniego miesięcznego poziomu aktywów
  • 100 tys. zł średniego miesięcznego poziomu inwestycji
  • suma wpływów na konto Active na poziomie 10 tys. zł miesięcznie.

***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

 

DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (6 479 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy