Odpowiedz

Problem z Wydatkami i Budżetem

Witam,

Od 12 mam następujący problem w sekcji Wydatki i Budżet a mianowicie pokazuje mi sie taki komunikat "Dane są chwilowo niedostępne"

Odpowiedz
0 Lajków
AlfaNetrunner
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
0
11-08-2021
Wiadomość 1 z 2 (229 wyświetleń)

Re: Problem z Wydatkami i Budżetem

Sprawdziliśmy, że wydatki oraz budżet powinny działać poprawnie. Jeżeli korzystasz z aplikacji mobilnej w telefonie, to w ustawieniach telefonu wyczyść jej pamięć podręczną lub ją przeinstaluj. Gdyby to była przeglądarka internetowa, to wyczyść pliki cookies i pamięć podręczną. Jeżeli te rozwiązania nie pomogą, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
618
198
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (189 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Czy aplikacja jest konieczna?

Czy aplikacja ING jest konieczna żeby korzystać z usług banku? W warunkach udzielania kredytu mam obowiązek posiadania aplikacji - pytanie po co? I co się stanie jak ją odinstaluję?

22-09-2021
Re: Re.: Kredyt hipoteczny okres kredytowania, a wcześniejsza spłata i zwrot odsetek

Tak, możesz zmienić raty równe w raty malejące Emotikon: Szczęśliwy  Wystarczy złożyć wniosek płatny (200zł) o aneks do kredytu. 

Skontaktuj się z naszą infolinią +48 32 357 00 57. Wykonamy dla Ciebie kalkulację - jak z

...

22-09-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy