13-09-2021 12:33
Witam,
Od 12 mam następujący problem w sekcji Wydatki i Budżet a mianowicie pokazuje mi sie taki komunikat "Dane są chwilowo niedostępne"
14-09-2021 14:07
Sprawdziliśmy, że wydatki oraz budżet powinny działać poprawnie. Jeżeli korzystasz z aplikacji mobilnej w telefonie, to w ustawieniach telefonu wyczyść jej pamięć podręczną lub ją przeinstaluj. Gdyby to była przeglądarka internetowa, to wyczyść pliki cookies i pamięć podręczną. Jeżeli te rozwiązania nie pomogą, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie.
Aktualnie Fundusz Wsparcia Kredytobiorców obejmuje kredyty hipoteczne lub budowlano-hipoteczne. Ustawa jednak nie weszła jeszcze w życie i trudno jest nam się odnieść czy zostanie to rozszerzone o inn
... 26-06-2022@Mitchris, @viggen: Dziękuję za przesłane uwagi na temat zmiany prezentowania danych w koncie oszczędnościowym i celach oszczędnościowych. Przekazałam opinię do osób, które zajmują się Moim ING. Każda
... 26-06-2022