Odpowiedz

Problem z Wydatkami i Budżetem

Witam,

Od 12 mam następujący problem w sekcji Wydatki i Budżet a mianowicie pokazuje mi sie taki komunikat "Dane są chwilowo niedostępne"

Odpowiedz
0 Lajków
AlfaNetrunner
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
26
6
11-08-2021
Wiadomość 1 z 2 (4 331 wyświetleń)

Re: Problem z Wydatkami i Budżetem

Sprawdziliśmy, że wydatki oraz budżet powinny działać poprawnie. Jeżeli korzystasz z aplikacji mobilnej w telefonie, to w ustawieniach telefonu wyczyść jej pamięć podręczną lub ją przeinstaluj. Gdyby to była przeglądarka internetowa, to wyczyść pliki cookies i pamięć podręczną. Jeżeli te rozwiązania nie pomogą, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
227
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 291 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: NOWY RAPORT BIK PO JAKIM CZASIE BANK POBIERZE

Witaj,
Twoja sprawa wymaga indywidualnej analizy. Przez Społeczność nie możemy potwierdzić Twoich danych. Dlatego proszę, skontaktuj się z nami przez ING Business - Dokumenty i wiadomości - Nowa widomo

...

29-02-2024
Re: Re.: Operat szacunkowy - ile trwa?

A czy rzeczoznawca ma jakiś określony czas na skontaktowanie się z klientem i dostarczenie operatu do banku? Załóżmy 5/10 dni od daty zlecenia przez bank? Kontaktowałem się z doradcą i sprawa jest w t...

29-02-2024
Re: Re.: Zmiany w prowizjach -

U mnie nic... (nawet gdy wyłączę blokery reklam)

Wchodzę w karty i mam najpierw BLIK, potem swoją kartę.

Zero reklam.

29-02-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy