13-09-2021 12:33
Witam,
Od 12 mam następujący problem w sekcji Wydatki i Budżet a mianowicie pokazuje mi sie taki komunikat "Dane są chwilowo niedostępne"
14-09-2021 14:07
Sprawdziliśmy, że wydatki oraz budżet powinny działać poprawnie. Jeżeli korzystasz z aplikacji mobilnej w telefonie, to w ustawieniach telefonu wyczyść jej pamięć podręczną lub ją przeinstaluj. Gdyby to była przeglądarka internetowa, to wyczyść pliki cookies i pamięć podręczną. Jeżeli te rozwiązania nie pomogą, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie.
Może to AI a nie specjaliści pisze więc jest na jedno kopyto
18-09-2024"Na chwilę obecną" czyli jednak coś pozytywnego w tym temacie może się zadziać. Oby było jak najlepiej
18-09-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
6 | |
6 |