13-09-2021 12:33
Witam,
Od 12 mam następujący problem w sekcji Wydatki i Budżet a mianowicie pokazuje mi sie taki komunikat "Dane są chwilowo niedostępne"
14-09-2021 14:07
Sprawdziliśmy, że wydatki oraz budżet powinny działać poprawnie. Jeżeli korzystasz z aplikacji mobilnej w telefonie, to w ustawieniach telefonu wyczyść jej pamięć podręczną lub ją przeinstaluj. Gdyby to była przeglądarka internetowa, to wyczyść pliki cookies i pamięć podręczną. Jeżeli te rozwiązania nie pomogą, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie.
Po naciśnięciu "wyloguj" ekran blednie i kręci się kółeczko.
Można kliknąć na start na dole ekranu i dalej używać aplikacji,tylko nie "wyloguj" bo powtarza się sytuacja.
Ikony na górze aplikacji są jaśn
Dzień dobry,
mam pytanie odnośnie pakietu wypłat gotówki za granicą. Doczytałam się, że normalnie bez żadnych pakietów ING pobiera:
- za przewalutowanie transakcji bezgotówkowej - 3% kwoty transakcji,
-
Dzień dobry.
Mija 3 rok od otrzymania kredytu hipotecznego.
w ubiegłym roku ze względu na niewykonanie przyłącza gazowego przez gazownię (ja mam wszystko gotowe ze swojej strony) przedłużyliśmy na 12 m
... 23-05-2022