Odpowiedz

Problem z Wydatkami i Budżetem

Witam,

Od 12 mam następujący problem w sekcji Wydatki i Budżet a mianowicie pokazuje mi sie taki komunikat "Dane są chwilowo niedostępne"

Odpowiedz
0 Lajków
AlfaNetrunner
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
29
9
11-08-2021
Wiadomość 1 z 2 (5 443 wyświetleń)

Re: Problem z Wydatkami i Budżetem

Sprawdziliśmy, że wydatki oraz budżet powinny działać poprawnie. Jeżeli korzystasz z aplikacji mobilnej w telefonie, to w ustawieniach telefonu wyczyść jej pamięć podręczną lub ją przeinstaluj. Gdyby to była przeglądarka internetowa, to wyczyść pliki cookies i pamięć podręczną. Jeżeli te rozwiązania nie pomogą, to napisz do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń 32 357 00 69. Sprawdzimy to dla Ciebie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 403 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kredyt gotowkowy bez zgody wspolmalzonka

Małżonek tylko wyraża zgodę. Nie musi być wówczas kredytobiorcą, ani też nie podpisuje się na umowie kredytowej. Nie są zatem weryfikowane dochody małżonka. 

18-01-2025
Kredyt HIPOTECZNY - kończy się oprocentowanie stałe (pierwsze 5 lat) - spora nadpłata

Witam,

 

opis parametrów kredytu:

 

kwota kredytu - 150 000 zł

oprocentowanie stałe - 3,03%

okres trwania 15 lat

(01.12.2025 kończy się pierwsze 5 lat oprocentowania stałego)

(kredyt nigdy nie był nadpłacany)

...

18-01-2025
Re.: Kółeczko się kręci

Adres do logowania to https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login, a do właściwego adresu do zalogowania zawsze wejdziesz wybierając naszą stronę https://www.ing.pl/ a potem Moje ING -> Zaloguj.

18-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy