14-09-2021 06:47
Witam
Tak sobie czytam ostatni news z Sekuraka na temat duplikacji SIM i naszła mnie podobna konkluzja co w artykule, czyli może warto by było wyłączyć w swoim banku autoryzacje sms i zostawić tylko autoryzację przez aplikację mobilną
Czy w ING jest to możliwe?
15-09-2021 06:43
Na ten moment nie ma takiej możliwości. To system decyduje kiedy i jaka autoryzacja jest wymagana. Jeśli zasugerujemy autoryzację w aplikacji mobilnej, możesz ją zamienić na SMS, ale nie odwrotnie.
Dziękujemy za Twoją sugestię Zapisaliśmy ją 👍
I obie rzeczy są bardzo, bardzo słabe. O ile mnie osobiście nie interesuje dodawania kart przedpłaconych do Google Pay/Apple Pay tak w przypadku widoczności pełnych danych kart są od Was lepsze nawet
... 16-07-2025Dzień dobry,
Dzisiaj (16.07.2025) około godz. 11.30 wpłacałem gotówkę w bankomacie ING (nr urządzenia RNET 4345.Transakcja była realizowana przez BLIK, ale urządzenie się zawiesiło i nie wydało potwier
... 16-07-2025Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
16-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |