Odpowiedz

Autoryzacja tylko via Aplikacja Mobilna

Witam

 

Tak sobie czytam ostatni news z Sekuraka na temat duplikacji SIM i naszła mnie podobna konkluzja co w artykule, czyli może warto by było wyłączyć w swoim banku autoryzacje sms i zostawić tylko autoryzację przez aplikację mobilną

 

Czy w ING jest to możliwe?

devnull
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
12-05-2021
Wiadomość 1 z 2 (674 wyświetleń)

Re: Autoryzacja tylko via Aplikacja Mobilna

Na ten moment nie ma takiej możliwości. To system decyduje kiedy i jaka autoryzacja jest wymagana. Jeśli zasugerujemy autoryzację w aplikacji mobilnej, możesz ją zamienić na SMS, ale nie odwrotnie. 
Dziękujemy za Twoją sugestię Emotikon: Szczęśliwy Zapisaliśmy ją 👍

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
667
166
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (627 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Składka Zdrowotna za grudzien 2021 - zapłacona w grudniu

Hej,

 

czy dostosowane do Nowego Ładu ING Księgowość pozwoli mi obniżyć podatek o 7.75% składki zdrowotnej jeżeli zapłacę ją jeszcze w grudniu? Znowelizowana ustawa przewiduje taką możliwość, ale czy pr

...

06-12-2021
Re: Re.: Czas na przelew ostatniej transzy po przesłaniu protokołu odbioru

Tak, złóż nam dyspozycję uruchomienia transzy w aplikacji. Wypłatę wykonamy:

  • do 10 dni kalendarzowych - kiedy Twoja umowa została podpisana przed 16.05.2021 r.
  • do 10 dni roboczych - kiedy Twoja um
...

06-12-2021
Re: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Przyczyną takiej sytuacji może być brak aktualnej wersji naszej aplikacji mobilnej lub brak aktualnego oprogramowania na Twoim urządzeniu. Z płatności telefonem możesz korzystać na systemie Android od

...

06-12-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy