Odpowiedz

Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.

Witam.
W zeszłym tygodniu dokonałem dwóch płatności zbliżeniowych na kwotę ponad 50 zł i terminal nie wymagał podania pinu. Dlaczego? Płaciłem poprzez kartę MasterCard w telefonie poprzez aplikację mobilną.
Pisałem poprzez formularz kontaktowy na swoim koncie bankowym, ale nikt nie odpisuje od 5 dni... Na infolinię żeby się dodzwonić trzeba chyba czekać wieczność.

LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
4
20-02-2018
Wiadomość 1 z 8 (22 055 wyświetleń)

Mastercard w telefonie (HCE) nie prosi o PIN przy płatnościach powyżej 50zł

[ Edytowane ]

Witam,

na co dzień korzystam z płatności typu HCE w telefonie "Karta Mastercard w telefonie". Do tej pory przy każdej transakcji zbliżeniowej powyżej 50zł byłem proszony o podanie kodu PIN. Jednak 3 ostatnie transakcje na przestrzeni ostatnich 3-ech dni, w kwotach 69zł, 60zł, 59,43zł, "przeszły" w terminalach bez podawania kodu PIN co mnie bardzo zdziwiło.

Czy ING zmieniło coś w kwestii limitu kwotowej pojedynczej płatności kartami HCE bez podawania kodu PIN?

Odpowiedz
0 Lajków
RadkoR
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
23-07-2018
Wiadomość 2 z 8 (21 968 wyświetleń)

Re.: Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.

Mam ten sam problem. Założyłem swój wątek.

3 ostatnie transakcje HCE powyżej 50zł i ani razu terminal nie pytał o PIN. Ewidentnie ING coś spartoliło... Widzę, że prawie tydzień czekasz na odpowiedź, więc nie sądzę abym ja również ją otrzymał. Chyba trzeba złożyć reklamację...

Odpowiedz
0 Lajków
RadkoR
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
1
23-07-2018
Wiadomość 3 z 8 (21 960 wyświetleń)

Re: Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.

Transakcje powyżej kwoty 50 zł powinny wymagać potwierdzenia kodem PIN. Mamy informację, że na niektórych terminalach nie jest on wymagany.
Błąd jest aktualnie analizowany i będzie wyprowadzony. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 4 z 8 (21 929 wyświetleń)

Re: Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.

Nie na niektórych terminalach, tylko na wszystkich... Zrobiłem już trochę tych transakcji za kwotę powyżej 50 zł i ani razu terminal nie prosił o podanie pinu. Zakupy robiłem w różnych sklepach.
Problem jest odkąd wyszła aktualizacja aplikacji mobilnej, która wprowadziła jakąś "klawiaturę" i teraz wykonując płatność zbliżeniową w sklepie na ekranie telefonu wyświetla mi się logo ING oraz animacja weryfikująca transakcję. Wcześniej tego nie było i PIN był wymagany.

LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
4
20-02-2018
Wiadomość 5 z 8 (21 843 wyświetleń)

Re: Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.

Sytuacja, którą opisujesz miała związek z błędem po stronie Mastercard. Otrzymaliśmy informację, że został on wyprowadzony. Jeżeli dalej możesz płacić powyżej kwoty 50 zł bez podania kodu PIN - skontaktuj się z nami:

  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 12. Infolinia czynna jest całą dobę,
  • po zalogowaniu do usługi Moje ING - zakładka Wiadomości.
*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 6 z 8 (21 769 wyświetleń)

Re: Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.

Witam.
Problem już nie występuje. Wczoraj wykonałem transakcję powyżej 50 zł i terminal wymagał podania kodu PIN.

Odpowiedz
0 Lajków
LukaszING
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
4
20-02-2018
Wiadomość 7 z 8 (21 531 wyświetleń)

Re: Brak wymaganego PIN dla transakcji powyżej 50 zł.

Dziękujemy za informację Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 8 z 8 (21 528 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aktualny Czas wydania decyzji

Moj wniosek złożony 25 lipca i dalej na pkt 2. Juz raz chcieli papiery ktore i tak mają. Tragedia 

01-09-2024
Re: BLIK a bankomaty

No właśnie czytałem, że PEKAO ma jakieś systemy archaiczne. Ale ludzie i tak chwalą.

PKO BP przynajmniej ma nowy system (kilka lat temu stworzony) i dla tych co nie wiedzą, BLIK powstał w oparciu o sys

...

31-08-2024
Re: BLIK a bankomaty

Ja ofertę Pekao znam, korzystałem z konta u nich. Problem w tym, że oferta to nie wszystko. A Pekao technologicznie i w przypadku podejścia do klienta leży i kwiczy.

To bank z procedurami z przed 20-30

...

31-08-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy