O PatrycjaT

PatrycjaT
69 Polubień
119 Rozwiązań
307 Postów
Re: Kredyt odnawialny

Jeżeli masz na myśli limit zadłużenia w koncie osobistym popularnie zwany debetem- nie musi to być wpływ pensjiEmotikon: Szczęśliwy
Może to być przelew, wpłata we wpłatomacie, wpłata w kasie banku.
Ważne, aby raz w miesiącu wpływała kwota w wysokości 1/6 kwoty przyznanego limitu zadłużenia.
Pamiętaj jednak, że jeżeli na Twoje konto regularnie wpływa wypłata od pracodawcy- uzyskujesz łatwiejszy dostęp do naszych produ

...
0
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: Dyspozycja wypłaty kolejnej transzy

@m365 Rzeczywiście, jeśli kupujesz mieszkanie od dewelopera i Twój kredyt jest podzielony na części to jedną z opcji jest podpisanie wniosku o uruchomienie go od razu.
W przypadku, gdy chcesz zmienić terminy wypłat- powinieneś to zgłosić w oddziale jeszcze przed wypłatą transzy.  

 

0
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: Dokumenty do kredytu

Wniosek o kredyt hipoteczny możesz złożyć zdalnie- bez wychodzenia z domu lub w naszym oddziale.
Możesz umówić się z nami wcześniej na spotkanieEmotikon: Szczęśliwy
W tej sprawie zapraszam Cię do kontaktu z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 65.
Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, w soboty od 8:00 do 16:00 Emotikon: Szczęśliwy

 

2
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: konto

Widzę, że założyłeś nowe konto Emotikon: Szczęśliwy
Sprawdziłam, aplikacja działa bez utrudnień- zerknij, czy masz aktualną wersję.
Jeżeli tak- sprawdź proszę, czy przez przeglądarkę logujesz się bez utrudnień: www.ing.pl -> kliknij: Zaloguj/Moje ING

Jeżeli nie możesz się zalogować- wybierz opcję: Problemy z logowaniem.
Na kolejnej stronie: Nadaj nowe hasło.


Gdy je zmienisz i zalogujesz się- w aplikacji wybierz opcję: Ni

...
0
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: konto

Rozumiem, że Twoja sytuacja się wyjaśniła, skoro usunąłeś konto?Emotikon: Szczęśliwy

 

2
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: Wakacje kredytowe, a wnioskowanie o kredyt w przyszłości

Gdy spłacisz ostatnią ratę według harmonogramu zawieszenia- od kolejnego dnia powinieneś już mieć możliwość złożenia nowego wniosku kredytowego.
Tak, jeżeli spłacisz pożyczkę gotówkową w całości- możesz złożyć wniosek o nową Emotikon: Szczęśliwy

 

2
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Profil zaufany - Problem z podpisaniem dokumentu

Twoje uwagi tego samego dnia przekazaliśmy do naszego działu IT.
Otrzymaliśmy informacje, że nie powinno już być takich utrudnień.
Czy one nadal u Ciebie występują?

 

4
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Zmiana numeru telefonu

@Kasia30? Emotikon: Szczęśliwy

 

0
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: Pożyczka hipoteczna a warunki do zabudowy

Pożyczka hipoteczna jest produktem na cel dowolny.
Maksymalna kwota pożyczki nie może przekroczyć 70% wartości nieruchomości, która miałaby być zabezpieczeniem dla banku.
Jeżeli zabezpieczeniem ma być działka-nie zgodzimy się na wybudowanie na tej działce 3 domów.
Gdyby zabezpieczeniem była inna nieruchomość- jest taka możliwość Emotikon: Szczęśliwy

 

2
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: zwrot na zamkniętą kartę

Czyli jak wspominałam- na konto, do którego przypisana była Twoja karta Emotikon: Szczęśliwy
Super, że już złożyłeś tę dyspozycję- właśnie miałam o niej pisać😊

 

0
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął moje pieniadze

@Dominonr Czy otrzymałeś jakieś informacje w swojej sprawie?

 

0
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: Prowizja za udzielenie kredytu gotówkowego

Nie ma określonego %.
Wystarczy, że za pomocą kredytu w naszym banku spłacisz dowolny kredyt, w dowolnej kwocie w innym banku.
Nie będzie wtedy prowizji za udzielenie pożyczki gotówkowej.
Pozostałą kwotę możesz przeznaczyć na dowolny cel.

Zachęcam Cię do skorzystaniaEmotikon: Szczęśliwy

 

2
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: zwrot na zamkniętą kartę

Jeżeli nadal w systemie widzisz swoją prywatną kartę kredytową i rachunek tej karty- mimo tego, że jest zamknięta- pieniądze zostaną na koncie karty zaksięgowaneEmotikon: Szczęśliwy

 

3
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Pensja na już

Tak, zawierasz umowę- udostępniamy Pensję na już na 15 dni.
Po tym czasie umowa wygasa a my automatycznie pobieramy pieniądze Emotikon: Szczęśliwy

 

0
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Dziękuję, że tak szybko odpisałaś.
Przekazałam wiadomość i zaznaczyłam, że sprawa jest pilna.
Mam nadzieję, że szybko się wyjaśni Emotikon: Szczęśliwy

 

3
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: Zwrot prowizji.

Jeżeli całkowicie spłacisz pożyczkę gotówkową- do 14 dni proporcjonalnie dostaniesz zwrot prowizji na konto.
Nie musisz nic dodatkowo robić- dzieje się to automatycznieEmotikon: Szczęśliwy

 

0
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął pieniadze

Przykro mi, że urządzenie nie zaksięgowało pieniędzy na Twoim koncie😔
Dwa tysiące złotych to niemała suma.
Trudno odnieść mi się do informacji od Pani z ochrony, że urządzenie jest ,,trefne".
Jeżeli zgłosiłaś reklamację- zapewne otrzymałaś informację o maksymalnym czasie, w jakim udzielimy odpowiedzi.
Wiem, że dostęp do swoich pieniędzy to ważna sprawa.
Czy mogłabyś przesłać numer tego zgłoszenia

...
5
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: Konto Direct - prowizje prognozowalne

Witaj w gronie naszych klientów Emotikon: Szczęśliwy
Masz rację- konto osobiste Direct prowadzimy bezpłatnie.
Sekcja Prowizje prognozowane to informacje o tym, jakie prowizje mogą się naliczyć na Twoim koncie.
Za kartę wiadomo- opłata została pobrana i pewnie jest widoczna w historii konta.

Pojawia się tam też prowizja za kartę 7 złotych- jest to taka informacja dla Ciebie, że w danym cyklu rozliczeniowym może się ona na

...
0
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: Pomóż aktywować kod

Nie wiem, czy dobrze Cię zrozumieliśmy- podsumuje to.
Zamówiłeś przez ogólną stronę kod aktywacyjny.
Gdy go dostałeś- aktywowałeś na infolinii.
Nie udało Ci się z niego skorzystać i chciałeś zamówić nowy.
Na naszej stronie internetowej, gdy ponownie wypełniasz wniosek- nie możesz jej zamówić?
Tak to wygląda obecnie @Enjoy?


Jeżeli tak- zadzwoń ponownie do nas: +48 32 357 00 69.
Infolinia jest czy

...
2
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Błędny PIN przy transakcji BLIK

? Emotikon: Szczęśliwy

 

0
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: Takie tam

Taaaak? Emotikon: Szczęśliwy

 

0
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: Tabela do tworzenia plików z przelewami

Rozumiem, że korzystasz z usługi Moje ING? Emotikon: Szczęśliwy
Niestety, nie mamy takich tabel Emotikon: Smutny
Dziękuję za przesłaną sugestię- przekazałam ją do odpowiedniego zespołuEmotikon: Szczęśliwy

 

1
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: Płatność Kartą Visa przez internet -- nie działa.

Dzięki za odpowiedźEmotikon: Szczęśliwy
Mam nadzieję, że Twoja sytuacja szybko się wyjaśniEmotikon: Szczęśliwy

 

0
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: Płatność Kartą Visa przez internet -- nie działa.

Rozumiem, że na PIN płacisz kartą w sklepie bez utrudnień?
Proszę, skontaktuj się z nami w tej sprawie:

  • po zalogowaniu do Mojego ING- opcja Czat lub Wiadomości,
  • telefonicznie pod numerem: 32 357 00 12. Infolinia jest czynna całą dobę.

Specjalista sprawdzi powód odrzucenia kartyEmotikon: Szczęśliwy

 

3
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Re: zlecenie stałe na nadpłate

Ciekawe rozwiązanie, jednak nadpłatę kredytu możesz zlecać tylko samodzielnieEmotikon: Szczęśliwy
Nie możesz ustalić stałego zlecenia na rachunek kredytowy.

 

0
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎29-01-2018 17:07
Data ostatnich odwiedzin ‎07-07-2020 22:40
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 307
Łączna liczba otrzymanych Lajków 69
Posty, które lubię