Płatności

Odpowiedz

Płatność Kartą Visa przez internet -- nie działa.

Nie wiem z jakiego powodu, ale nie mogę zapłacić kartą przez internet, limity transakcyjne mam po 2.000-10.000zł przez internet również. Numer karty, Kod z tyłu karty, jak i rok i miesiac wpisuje dobrze. 

 

Próbuję zapłącić normalnie w lirze tureckiej, co powinno być wykonalne, bo znajomy płaci również z karty Visa, a w tym banku również jest możliwość płacenia za granicą. Proszę o odpowiedz Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Anty176
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
21-05-2020
Wiadomość 1 z 5 (4 358 wyświetleń)

Re: Płatność Kartą Visa przez internet -- nie działa.

Rozumiem, że na PIN płacisz kartą w sklepie bez utrudnień?
Proszę, skontaktuj się z nami w tej sprawie:

  • po zalogowaniu do Mojego ING- opcja Czat lub Wiadomości,
  • telefonicznie pod numerem: 32 357 00 12. Infolinia jest czynna całą dobę.

Specjalista sprawdzi powód odrzucenia kartyEmotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 2 z 5 (4 346 wyświetleń)

Re: Płatność Kartą Visa przez internet -- nie działa.

Dziękuję za odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Anty176
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
21-05-2020
Wiadomość 3 z 5 (4 343 wyświetleń)

Re: Płatność Kartą Visa przez internet -- nie działa.

Tak płace bez problemu pinem w sklepie

Odpowiedz
0 Lajków
Anty176
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
21-05-2020
Wiadomość 4 z 5 (4 341 wyświetleń)

Re: Płatność Kartą Visa przez internet -- nie działa.

Dzięki za odpowiedźEmotikon: Szczęśliwy
Mam nadzieję, że Twoja sytuacja szybko się wyjaśniEmotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 5 z 5 (4 338 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Dzisiaj otrzymałam decyzję pozytywną, w czwartek podpiszę umowę Emotikon: Szczęśliwy nawet nie wierzę.

07-05-2021
Problem ze ściągnięciem aplikacji

Witam, wczoraj aplikacja mobilna nie chciała mnie przepuscic bez ściągnięcia aktualizacji w sklepie. Jak wchodzilam na sklep, to strona nie chciała się załadować. Dzisiaj usunęłam aplikację i chciałam...

07-05-2021
Re: Płatne subskrypcje

W opisanej sytuacji powinieneś skontaktować się z odbiorcą płatności. Sprawdzą czy jest włączona jakaś subskrypcja i mam nadzieję, będą mogli ją wyłączyć.

Jeśli się to nie uda, należy zastrzec kartę

...

07-05-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy