Płatności

Odpowiedz

Płatność Kartą Visa przez internet -- nie działa.

Nie wiem z jakiego powodu, ale nie mogę zapłacić kartą przez internet, limity transakcyjne mam po 2.000-10.000zł przez internet również. Numer karty, Kod z tyłu karty, jak i rok i miesiac wpisuje dobrze. 

 

Próbuję zapłącić normalnie w lirze tureckiej, co powinno być wykonalne, bo znajomy płaci również z karty Visa, a w tym banku również jest możliwość płacenia za granicą. Proszę o odpowiedz Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Anty176
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
21-05-2020
Wiadomość 1 z 5 (13 858 wyświetleń)

Re: Płatność Kartą Visa przez internet -- nie działa.

Rozumiem, że na PIN płacisz kartą w sklepie bez utrudnień?
Proszę, skontaktuj się z nami w tej sprawie:

  • po zalogowaniu do Mojego ING- opcja Czat lub Wiadomości,
  • telefonicznie pod numerem: 32 357 00 12. Infolinia jest czynna całą dobę.

Specjalista sprawdzi powód odrzucenia kartyEmotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 5 (13 846 wyświetleń)

Re: Płatność Kartą Visa przez internet -- nie działa.

Dziękuję za odpowiedź Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Anty176
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
21-05-2020
Wiadomość 3 z 5 (13 843 wyświetleń)

Re: Płatność Kartą Visa przez internet -- nie działa.

Tak płace bez problemu pinem w sklepie

Odpowiedz
0 Lajków
Anty176
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
21-05-2020
Wiadomość 4 z 5 (13 841 wyświetleń)

Re: Płatność Kartą Visa przez internet -- nie działa.

Dzięki za odpowiedźEmotikon: Szczęśliwy
Mam nadzieję, że Twoja sytuacja szybko się wyjaśniEmotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 5 z 5 (13 838 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy