Odpowiedz
Nie mogę zalogować się do konta w ing hasło było ustalone nowe pisze ze błędne hasło lub login w aplikacji moje ing pokazuje inny błąd brak uprawnień do wykonania operacji proszę to naprawić
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 5 (7 875 wyświetleń)

Re.: konto

Nie mogę zalogować się do konta mimo wpisania prawidłowego hasła pisze klient nie uprawniony do logowania proszę to naprawić błąd wyskakuje podczas ustalania nowego pinu w aplikacji moje ing
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 5 (7 837 wyświetleń)

Re: Re.: konto

[ Edytowane ]

Rozumiem, że Twoja sytuacja się wyjaśniła, skoro usunąłeś konto?Emotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 3 z 5 (7 800 wyświetleń)

Re: Re.: konto

Nie dalej to samo nie mogę zalogować się do konta proszę to naprawić
Odpowiedz
0 Lajków
daro4577
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
12
0
27-06-2020
Wiadomość 4 z 5 (7 786 wyświetleń)

Re: Re.: konto

[ Edytowane ]

Widzę, że założyłeś nowe konto Emotikon: Szczęśliwy
Sprawdziłam, aplikacja działa bez utrudnień- zerknij, czy masz aktualną wersję.
Jeżeli tak- sprawdź proszę, czy przez przeglądarkę logujesz się bez utrudnień: www.ing.pl -> kliknij: Zaloguj/Moje ING

Jeżeli nie możesz się zalogować- wybierz opcję: Problemy z logowaniem.
Na kolejnej stronie: Nadaj nowe hasło.


Gdy je zmienisz i zalogujesz się- w aplikacji wybierz opcję: Nie pamiętam kodu PIN i nadaj go na nowo.

Jeżeli te wskazówki nie pomogą- zadzwoń do nas: 32 357 00 69.
Infolinia czynna jest całą dobę.
Sprawdzimy to Emotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 5 z 5 (7 782 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: obowiązkowe ubezpieczenie kredytu

Przez forum nie mamy możliwości zapoznać się z Twoją umową kredytową. Żeby odpowiedzieć na Twoje pytania, prosimy o kontakt z naszymi specjalistami na czacie w Moim ING.

13-09-2024
Wplatomat zabral pieniadze

Witam tam wpłatomat zabrał mi moje pieniądze a mam do zapłacenia bardzo pilne zobowiązania podatkowe proszę o natychmiastowe rozpatrzenie sprawy ze zwrotem pieniędzy w dniu dzisiejszym. Poniżej przesy...

13-09-2024
Re.: Bankomat zabrał wpłacane pieniądze/brak księgowania wpłaty na koncie

Zdajemy sobie sprawę, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa. Przesłaliśmy prośbę o pilne zajęcie się Twoją reklamacją. Mamy nadzieję, że uda się jak najszybciej sprawę wyjaśnić.

13-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy