27-06-2020 11:54
27-06-2020 20:25
28-06-2020 06:52 | Edytowano: 28-06-2020 06:53
Rozumiem, że Twoja sytuacja się wyjaśniła, skoro usunąłeś konto?
28-06-2020 08:29
28-06-2020 08:43 | Edytowano: 28-06-2020 08:51
Widzę, że założyłeś nowe konto
Sprawdziłam, aplikacja działa bez utrudnień- zerknij, czy masz aktualną wersję.
Jeżeli tak- sprawdź proszę, czy przez przeglądarkę logujesz się bez utrudnień: www.ing.pl -> kliknij: Zaloguj/Moje ING
Jeżeli nie możesz się zalogować- wybierz opcję: Problemy z logowaniem.
Na kolejnej stronie: Nadaj nowe hasło.
Gdy je zmienisz i zalogujesz się- w aplikacji wybierz opcję: Nie pamiętam kodu PIN i nadaj go na nowo.
Jeżeli te wskazówki nie pomogą- zadzwoń do nas: 32 357 00 69.
Infolinia czynna jest całą dobę.
Sprawdzimy to
Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform
... 28-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |