27-06-2020 11:54
27-06-2020 20:25
28-06-2020 06:52 | Edytowano: 28-06-2020 06:53
Rozumiem, że Twoja sytuacja się wyjaśniła, skoro usunąłeś konto?![]()
28-06-2020 08:29
28-06-2020 08:43 | Edytowano: 28-06-2020 08:51
Widzę, że założyłeś nowe konto ![]()
Sprawdziłam, aplikacja działa bez utrudnień- zerknij, czy masz aktualną wersję.
Jeżeli tak- sprawdź proszę, czy przez przeglądarkę logujesz się bez utrudnień: www.ing.pl -> kliknij: Zaloguj/Moje ING
Jeżeli nie możesz się zalogować- wybierz opcję: Problemy z logowaniem.
Na kolejnej stronie: Nadaj nowe hasło.
Gdy je zmienisz i zalogujesz się- w aplikacji wybierz opcję: Nie pamiętam kodu PIN i nadaj go na nowo.
Jeżeli te wskazówki nie pomogą- zadzwoń do nas: 32 357 00 69.
Infolinia czynna jest całą dobę.
Sprawdzimy to ![]()
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al