27-06-2020 11:54
27-06-2020 20:25
28-06-2020 06:52 | Edytowano: 28-06-2020 06:53
Rozumiem, że Twoja sytuacja się wyjaśniła, skoro usunąłeś konto?
28-06-2020 08:29
28-06-2020 08:43 | Edytowano: 28-06-2020 08:51
Widzę, że założyłeś nowe konto
Sprawdziłam, aplikacja działa bez utrudnień- zerknij, czy masz aktualną wersję.
Jeżeli tak- sprawdź proszę, czy przez przeglądarkę logujesz się bez utrudnień: www.ing.pl -> kliknij: Zaloguj/Moje ING
Jeżeli nie możesz się zalogować- wybierz opcję: Problemy z logowaniem.
Na kolejnej stronie: Nadaj nowe hasło.
Gdy je zmienisz i zalogujesz się- w aplikacji wybierz opcję: Nie pamiętam kodu PIN i nadaj go na nowo.
Jeżeli te wskazówki nie pomogą- zadzwoń do nas: 32 357 00 69.
Infolinia czynna jest całą dobę.
Sprawdzimy to
Mam taką sytuację, że z uwagi na harmonogram 20/80 uruchamiam kredyt w kwocie 1000 zł, a pozostałą część (ok. 700.000 zł) kredytu po zakończeniu budowy przez dewelopera (za ok. 1,5 roku).
Kredyt wypła
... 17-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
4 | |
4 |