27-06-2020 11:54
27-06-2020 20:25
28-06-2020 06:52 | Edytowano: 28-06-2020 06:53
Rozumiem, że Twoja sytuacja się wyjaśniła, skoro usunąłeś konto?![]()
28-06-2020 08:29
28-06-2020 08:43 | Edytowano: 28-06-2020 08:51
Widzę, że założyłeś nowe konto ![]()
Sprawdziłam, aplikacja działa bez utrudnień- zerknij, czy masz aktualną wersję.
Jeżeli tak- sprawdź proszę, czy przez przeglądarkę logujesz się bez utrudnień: www.ing.pl -> kliknij: Zaloguj/Moje ING
Jeżeli nie możesz się zalogować- wybierz opcję: Problemy z logowaniem.
Na kolejnej stronie: Nadaj nowe hasło.
Gdy je zmienisz i zalogujesz się- w aplikacji wybierz opcję: Nie pamiętam kodu PIN i nadaj go na nowo.
Jeżeli te wskazówki nie pomogą- zadzwoń do nas: 32 357 00 69.
Infolinia czynna jest całą dobę.
Sprawdzimy to ![]()
Wniosek w banku od 14.10.2025.
Ogólnie proces przebiegał dokładnie tak jak przewidywane to było na stronie:
https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy
Do czasu kiedy po zmianie s
... 18-11-2025W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę
... 18-11-2025