Odpowiedz

Pomóż aktywować kod

[ Edytowane ]

 

Witaj
Otrzymałem jeden kod aktywacyjny i zadzwoniłem na infolinię, aby go aktywować
Potem poszedłem na stronę i kliknąłem  Nadaj nowe hasło

Poprosił mnie o podanie mojego dowodu rejestracyjnego, numeru identyfikacyjnego i panieńskiego nazwiska matki.

W następnym formularzu utworzyłem nowe hasło.
Następnie następny formularz poprosił mnie o podanie kodu SMS wysłanego na Twój telefon.

Nie otrzymałem jednak żadnego tekstu

 

 

Jaki jest problem?
Proszę o pomoc w aktywacji mojej bankowości internetowej

Odpowiedz
0 Lajków
Enjoy
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
17-05-2020
Wiadomość 1 z 12 (2 932 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

@Enjoy Możliwe, że podałeś błędne dane na pierwszej stronie formularza o nadanie nowego hasła. Proszę, sprawdź te dane z umową i spróbuj jeszcze raz. Przy okazji wyłącz i włącz telefon. Jeśli SMS "wisi" w sieci, to taki restart pomoże. W przypadku dodatkowego kłopotu z ponowną aktywacją bankowości internetowej zadzwoń do nas jeszcze raz na infolinię. Specjalista sprawdzi w systemie dokładnie proces aktywacji i będzie w stanie Ci pomóc Emotikon: Szczęśliwy

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
342
82
12-04-2017
Wiadomość 2 z 12 (2 860 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

Dziękuję za odpowiedź.
Zadzwoniłem na infolinię, a na początku zadał mi pytania bezpieczeństwa, aby uzyskać dostęp do moich danych.

Odpowiedzi na wszystkie pytania były prawidłowe i sprawdził moje dane z jakiego powodu nie mogę aktywować bankowości online, a następnie powiedział, że w pierwszym formularzu, który podałem, był błąd. ale już odpowiedziałem mu na te same poprawne dane, które udowodniłem.
Wydaje mi się, że istnieje problem ticyniczny.

Teraz mam tylko jedną szansę.
Potrzebuję pomocy proszę.

Odpowiedz
0 Lajków
Enjoy
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
17-05-2020
Wiadomość 3 z 12 (2 846 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

Podejrzewam, że błędnie wypełniasz pierwszą stronę formularza aktywacji. Najczęściej pojawia się błąd w nazwisku rodowym mamy. Jeśli podasz je inaczej niż w naszym systemie, to nie wysyłamy wtedy kodu SMS.
Proszę, sprawdź raz jeszcze te dane.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
753
156
07-06-2017
Wiadomość 4 z 12 (2 769 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

W rzeczywistości, po zadzwonieniu na infolinię, powiedzieli mi, że moja bankowość online jest zablokowana i nie ma tam żadnego kodu aktywacyjnego, i poprosili mnie, abym ponownie zamówił nowy!

Nie wiem, co się właściwie dzieje.

Jestem prawie pewien, że moje dane są prawidłowe, które wprowadziłem.

Odpowiedz
0 Lajków
Enjoy
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
17-05-2020
Wiadomość 5 z 12 (2 675 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

Dostęp może być zablokowany przez wpisywanie błędnych danych. Wtedy będzie potrzebny nowy kod. 

Poprawność podawanych danych możesz sprawdzić na infolinii. Zadzwoń proszę na numer 32 357 00 69. Infolinia czynna jest 24/7. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
88
19
23-04-2018
Wiadomość 6 z 12 (2 634 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

dziękuje za odpowiadanie.
Właściwie zadzwoniłem na infolinię i poprosili mnie o prośbę o nowy kod. Te same dane zostały wprowadzone, gdy chciałem aktywować pracę kodu, aby poprosić o nowy kod. Nie wiem co się dzieje.
Ile razy mogę zamówić jeden kod?

Odpowiedz
0 Lajków
Enjoy
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
17-05-2020
Wiadomość 7 z 12 (2 619 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

Jednorazowy kod aktywujący możesz zamówić tylko raz. Czy na infolinii otrzymałeś informację, czy taki kod jest już do Ciebie zamówiony?

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
558
143
04-09-2015
Wiadomość 8 z 12 (2 552 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

Pierwszy kod aktywacyjny, który dostałem, nie zadziałał, więc infolinia poprosiła mnie o ponowne żądanie innego kodu.
Nie mam pojęcia, dlaczego pierwszy kod nie został aktywowany.

Dziękuję Ci

Odpowiedz
0 Lajków
Enjoy
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
0
17-05-2020
Wiadomość 9 z 12 (2 530 wyświetleń)

Re: Pomóż aktywować kod

Nie wiem, czy dobrze Cię zrozumieliśmy- podsumuje to.
Zamówiłeś przez ogólną stronę kod aktywacyjny.
Gdy go dostałeś- aktywowałeś na infolinii.
Nie udało Ci się z niego skorzystać i chciałeś zamówić nowy.
Na naszej stronie internetowej, gdy ponownie wypełniasz wniosek- nie możesz jej zamówić?
Tak to wygląda obecnie @Enjoy?


Jeżeli tak- zadzwoń ponownie do nas: +48 32 357 00 69.
Infolinia jest czynna całą dobę.
Poproś, aby specjalista zastrzegł kopertę, którą zamówiłeś.
Dopiero wtedy ponownie spróbuj wypełnić wniosek o zamówienie nowejEmotikon: Szczęśliwy
Gdy otrzymujesz pocztą kopertę- najpierw aktywujesz ją na naszej infolinii, którą podałam powyżej.
Dzięki temu, gdy wypełniasz wniosek o aktywację usługi- wpisujesz kod z koperty i nowy numer telefonu, na który masz otrzymywać kody autoryzacyjne.
Dodam, że koperta ważna jest 30 dni.

Daj znać, czy się udało Emotikon: Mrugający

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 10 z 12 (2 487 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Płatne subskrypcje

W opisanej sytuacji powinieneś skontaktować się z odbiorcą płatności. Sprawdzą czy jest włączona jakaś subskrypcja i mam nadzieję, będą mogli ją wyłączyć.

Jeśli się to nie uda, należy zastrzec kartę

...

07-05-2021
Re: Blik bez Aplikacji

Nasza aplikacja jest dostępna dla telefonów z systemem Android 7.0 i nowszych. Jeśli na Twoim telefonie jest starsze oprogramowanie, polecam aby go zaktualizować. W sytuacji, kiedy jest to niemożliwe,

...

07-05-2021
Re.: Blik bez Aplikacji

Dalej czekam na odpowiedź, nie mogę używać blika, bo odebraliście dostęp do aplikacji, jak mam go użyć bez niej. Jeśli już wasi żałośni programiści wpadli na pomysł by zablokować aplikacje na starszyc...

07-05-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy