17-04-2020 13:32
Dzień dobry,
chciałem zgłosić dziwny problem, który dotknął mnie przy płaceniu BLIKiem na stronie operatora płatności PayU, gdzie moje konto było zapamiętane, jako takie, które nie musi podawać kodu BLIK. Przy potwierdzaniu płatności w aplikacji otrzymałem komunikat o błędym PINie. Miało to miejsce wielokrotnie, tak, że zablokowałem sobie konto. Po chwili konto odblokowałem, nie dokonując, żadnych zmian w ustawieniach telefonu (klawiatury) i wszystko działało poprawnie. Czy macie Państwo informację o takich zdarzeniach? Jak można uniknąć taki sytuacji?
18-04-2020 13:56
Jeśli masz zapamiętany sklep to faktycznie nie podajesz kodu Blik ale potwierdzasz transakcję. Zdarza się, że przy potwierdzeniu kod PIN uznawany jest za błędny. Znamy ten problem - pracujemy nad nim 💪
30-05-2020 06:42
30-05-2020 06:52
?
Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |