Odpowiedz

Błędny PIN przy transakcji BLIK

Dzień dobry,

 

chciałem zgłosić dziwny problem, który dotknął mnie przy płaceniu BLIKiem na stronie operatora płatności PayU, gdzie moje konto było zapamiętane, jako takie, które nie musi podawać kodu BLIK. Przy potwierdzaniu płatności w aplikacji otrzymałem komunikat o błędym PINie. Miało to miejsce wielokrotnie, tak, że zablokowałem sobie konto. Po chwili konto odblokowałem, nie dokonując, żadnych zmian w ustawieniach telefonu (klawiatury) i wszystko działało poprawnie. Czy macie Państwo informację o takich zdarzeniach? Jak można uniknąć taki sytuacji?

Odpowiedz
0 Lajków
szwalowski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
01-03-2016
Wiadomość 1 z 4 (4 988 wyświetleń)

Re: Błędny PIN przy transakcji BLIK

Jeśli masz zapamiętany sklep to faktycznie nie podajesz kodu Blik ale potwierdzasz transakcję. Zdarza się, że przy potwierdzeniu kod PIN uznawany jest za błędny. Znamy ten problem - pracujemy nad nim 💪

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 944 wyświetleń)

Re.: Błędny PIN przy transakcji BLIK

 
Odpowiedz
0 Lajków
Doniczka
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
30-05-2020
Wiadomość 3 z 4 (4 559 wyświetleń)

Re: Re.: Błędny PIN przy transakcji BLIK

? Emotikon: Szczęśliwy

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 4 z 4 (4 556 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wakacje kredytowe

Na tę chwilę nie posiadamy wglądu do ostatecznej wersji ustawy. Nie możemy teraz odpowiedzieć na Twoje pytanie.

18-05-2022
Re: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców - dopłata a zmiana wysokości raty / wakacje kredytowe

W oddziale banku uzyskałem odpowiedź, że w przypadku zmiany wielkości raty nie ma konieczności składania nowego wniosku tylko , że trzeba napisać do banku na adres restrukturyzacja@ing prośbę o aktual...

18-05-2022
Re: Częsty problem z wylogowywaniem się z aplikacji

Czy możesz napisać, jaki dokładnie problem pojawia się u Ciebie przy wylogowaniu z aplikacji? Postaramy się pomóc 😊

17-05-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy